MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Chronicle 3: Rise of Darkenss https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=10460 |
Strona 4 z 8 |
Autor: | Piszpan [ 8 kwi 2005, 17:06 ] |
Tytuł: | |
Strzalka tez gram dla przyjemnosci (bo niby po co) tez mase zwiedzam i mam coraz to nowe kontakty (nie cielesne of cors ) moze mniej zwiedzam bo mase mobow i lokacji poznalem na shardach. Ale nawet jak sie zwiedza cos sie tam ustrzeli z luku i zawsze jakis exp leci . |
Autor: | Lolok [ 10 kwi 2005, 21:25 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): Lolok napisał(a): ).Wracając do wątku sprzed chwili: SK rządzi!!! Co prawda na razie miałem tylko relacje innych graczy i suche statystyki, ale już teraz wiem czego chcę. Po misji i 40 poziomie będę SK, a to jak mi będzie szło to już inna sprawa (ta sama postać od 11 miesięcy, nie mam serca przestać ). grasz 11 miechow i nie masz40 lvl? ta sama postacia? geez no offense Sylvian masz racje z checia bym zajrzal na tescik ale wole moja elficka dziewuszke prowadzic po krainach c2 poki co Bez urazy, ale sp.....laj |
Autor: | Piszpan [ 10 kwi 2005, 23:01 ] |
Tytuł: | |
heh chcesz bez urazy a walisz z grubej rury... |
Autor: | arkadek [ 11 kwi 2005, 08:56 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): grasz 11 miechow i nie masz40 lvl?
ta sama postacia? geez no offense Podłączę się pod Lolka: Ja po 11 miesiącach miałem dwie postacie 32 lvl, i 3 postacie około 18lvl. No i co z tego? A może jestem dobry w łóżku? Albo spełniam się gdzie indziej... |
Autor: | Ethan [ 11 kwi 2005, 09:39 ] |
Tytuł: | |
Glow effect in C3 Mam dziwne wrażenie, że moje duale będą wyglądały nie co dziwnie. |
Autor: | Lolok [ 11 kwi 2005, 09:43 ] |
Tytuł: | |
O kurcze pióro!!! chyba wymagania sprzętowe znowu skoczą |
Autor: | Poziomka [ 11 kwi 2005, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Hm no dobra to ja mam pytanie odnosnie moich nowych spelli w c3..restore clan CP i restore alliance CP.. na tym zalaczonym obrazu widac CP tylko 1 osoby...czemu nie widac u reszty ? Bo skad u licha mam wiedziec kiedy uzyc restore CP spella jak nie bede widzial paska u swoich klanowiczow ..no chyba ze jest jakas komenda ktora sie wywoluje CP pasek i pozniej chowa.. |
Autor: | Sylvian [ 11 kwi 2005, 10:34 ] |
Tytuł: | |
Hmm... a wiesz, że to nie głupie pyt. Jak znam zycie pewnie nie będzie widać - a już napewno nie będzie tylko i wyłacznie komendy /xxxxxx). Swoją droga patrząc na ten screen mam rozumieć, że intensywność świecenia zależy od tego jak mocno overenchatowana jest broń? Bo gostkowie mają duale a intesywność (tudzież kolor) zdecydownie się różni. Czy może każda broń bedzie miała jakiś tam predefiniowany kolor (tak jak z SA)? |
Autor: | arkadek [ 11 kwi 2005, 10:36 ] |
Tytuł: | |
I wyższy enchant tym bardziej niebieskie, enchanty powyzej 10 (bodajże) bedą przechodzić z niebieskiego na czerwony... Moj kijek+4 pewnie będzie bladoniebieski.... |
Autor: | Strzala [ 11 kwi 2005, 10:46 ] |
Tytuł: | |
(Added in 2005-03-30 update) A graphic effect has been added to weapons enchanted +4 or higher. After +4, the previously white-colored weapon will become bluer as the enchant value increases. Starting from +16, it will acquire a red glow. A-grade weapons enchanted +7 or higher, besides this change in color, will have yet another graphic effect added to them. |
Autor: | Sylvian [ 11 kwi 2005, 10:47 ] |
Tytuł: | |
OMG +16 włos się jeży na głowie jak pomyślę ile to kasy trzeba zaryzykować ^^ |
Autor: | Ethan [ 11 kwi 2005, 11:29 ] |
Tytuł: | |
Ja już przymierzam się do overenchatna moch duali na +16. Lecę, pędzę... BTW: Może kiedyś wreszcie wprowadzą 100% enchanty ? Bo w innym razie takie bronie są możliwe tylko w przypadku jakiś bugów. Chyba, że ktoś ma takiego farta, że co dwa tygodnie wygrywa w Lotto. |
Autor: | Piszpan [ 11 kwi 2005, 13:07 ] |
Tytuł: | |
a mnie zastanawia czy jak wejda a itemki i beda kosztowac kosmiczne ceny pewnie to wtedy b itemki poleca w dol i moze mniej farmerow bedzie w toi dvc etc a przerzuca sie na nowe tereny z c3 |
Autor: | Sylvian [ 11 kwi 2005, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): a mnie zastanawia czy jak wejda a itemki i beda kosztowac kosmiczne ceny pewnie to wtedy b itemki poleca w dol i moze mniej farmerow bedzie w toi dvc etc a przerzuca sie na nowe tereny z c3
Nie wnikając w zasadność wypowiedzi... - a czy to cokolwiek zmieni? Dalej bedą campować najlepsze spoty nie dając grać innym. |
Autor: | Piszpan [ 11 kwi 2005, 19:56 ] |
Tytuł: | |
No ale sylvian jesli dzis jest x botow i x miejsc do farmienia to moze jednak bedzie troche luzu w sensie wiecej miejsca o ile nie dojda nowe boty... |
Autor: | Sylvian [ 11 kwi 2005, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): No ale sylvian jesli dzis jest x botow i x miejsc do farmienia to moze jednak bedzie troche luzu w sensie wiecej miejsca o ile nie dojda nowe boty...
No ale co z tego jeśli zajmą nowe lepsze miejsca? (w to akurat watpie ale nie wiadomo). Ciagle musisz sie gniezdzic w slabszych lokacjach. To tak jak bys na 40lev latal i killowal moby wokół start towns. |
Autor: | Strzala [ 12 kwi 2005, 09:17 ] |
Tytuł: | |
Zacierajcie raczki The patch notes for C3 on the Public Test Server have been posted. • In game Microsoft Messenger is now available in game. • Seven Signs Quest – fight on the side of Dawn or Dusk, compete in the Festival of Darkness. • Improved Castle Systems – unified alliance for attacking siege clans, addition of wyvern administrators to castles. • Improved Clan Halls – new halls are now available to be bid on, gates and gatekeepers have been added to each Clan Hall, and decorations can now be purchased to enhance Clan Hall benefits. • Combat System changes – Combat Will Points (CP) have been granted to every race/class to enhance the PvP experience. New skills have been added: • Snipe • Fatal Counter • Crush of Doom • Aegis • Focus Attack • Aegis Stance • Agile Movement • Aqua Splash • Rain of Fire • Clear Mind • Mass Slow • Servitor Empower • Servitor Cure • Servitor Blessing • Wild Magic • Advanced Block • Wrath • Blinding Blow • Shield Fortress • Quiver of Arrow – A • Honor of Paagrio • Ritual of Life • Prayer • Castle owners can now fly on Wyverns • Item updates – move A-grade item additions, A grade item sets, modified soulshot graphics per grade. • Monster location changes – monsters are now placed in more logical hunting grounds. • Interface changes – improved map and map indicators, transparent secondary windows, added party member status information. • 32 new quests! • Mimir's Elixir @ level 75 • Magnificent Feast @ level 20 • Fantasy Wine @ level 20 • Bring out the Flavor of Ingredients @ level 24 • Conquest of Alligator Island @ level 38 • Searching for Treasure @ level 42 • I Want to Raise a New Pet @ level 39 • Power of Darkness @ level 55 • Family Honor @ level 42 • Dig Up the Sea of Spores @ level 43 • Stolen Dignity @ level 58 • Illegitimate Child of a Goddess @ level 63 • For Sleepless Deadmen @ level 60 • Plunder the Supplies @ level 52 • Warehouse Keepers Pastime @ level 40 • Let's Become a Royal Member @ 55 • Kail's Magic Coin @ level 55 • Whisper of Dreams, Part 1 @ level 60 • Whisper of Dreams, Part 2 @ level 65 • Exploration of Giant's Cave Part 1 @ level 55 • Exploration of Giant's Cave Part 2 @ level 60 • Yoke of the Past @ level 20 • Devil's Legacy @ level 40 • Silver Haired Shaman @ level 45 • Great Adventure: Electrifying Recharge @ level 40 • Trespassing in to the Sacred Area @ level 37 • Collector of Jewels A Wiseman Sows Seeds onto the Wasteland @ level 28 • Shriek of Ghosts @ level 59 • Warehouse Keeper's Ambition @ 47 • Legacy of Insolence @ level 59 • Supplier of Reagents @ level 57 • In game community features – personal memos, email, clan message boards • Subclassing – players can now subclass to unlock skills and abilities not normally available to their race. Wow, that's a lot of stuff. 32 new quests? Nice! Now that make a total of 32 quests ingame. Quite a bit of stuff to look forward to. In the coming weeks, we will have a C3 Patch Page with more in-depth info. tyle nowych questow miejmy tylko nadzieje ze nie takie jak questy na zniane profesji :/ |
Autor: | Ethan [ 12 kwi 2005, 09:31 ] |
Tytuł: | |
Questy będą pewno standardow. Czytaj: Farmowanie, farmowanie i jeszcze raz farmowanie. Vide Coin of Magic Quest - ile to ja tych mobów się natłulem. Końcem końców jednak zdobyłem dzięki temu biżuterię C Grade. BTW: Nie mogę się doczekać C3. Ale dobrze, że dopiero w maju będzie, bo teraz jestem zawalony pracą. |
Autor: | Sylvian [ 12 kwi 2005, 09:49 ] |
Tytuł: | |
OMG OMG nie moge się już doczekać tego cholerstwa ^^ (a tak mi się wydawało, że mi to obojętne niemalże ). Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to: Cytuj: In game community features – personal memos, email, clan message boards
Do tej pory chyba tylko plotki krążyły na ten temat. Jesli to będzie tak ja to sobie wyobrażam - to gra zzyska potężne narzędzie do komunikaji między graczami. A i o MSN'ie pewnie będzie trzeba pomysleć |
Autor: | Karol66 [ 12 kwi 2005, 09:51 ] |
Tytuł: | |
Ethan napisał(a): Questy będą pewno standardow.
Czytaj: Farmowanie, farmowanie i jeszcze raz farmowanie. Vide Coin of Magic Quest - ile to ja tych mobów się natłulem. Końcem końców jednak zdobyłem dzięki temu biżuterię C Grade. BTW: Nie mogę się doczekać C3. Ale dobrze, że dopiero w maju będzie, bo teraz jestem zawalony pracą. Co do questow to bedzie troche inaczej - zacytuje doswiadczenia Gorexa ktory niedawno zaczal grac i robil 20+ lev questy. Idz do Gludio i znajdz NPC Peter. Potem idz na SouthWest od Dion i zabij moby nazywajace sie XXX - banal. Tyle ze w rzeczywistosci idz nie do Gludio ale do Gludin, pogadaj z NPC Piotur a nie Peter, a moby o ktorych mowa sa nie SouthWest ale SouthEast i nazywaja sie zupelnie inaczej Generalnie to mam wrazenie ze jak sobie w kolejnej chronicle ktos wymysli zeby zmienic mape spawnu i nazwe mobow/NPC to juz nie pamieta zeby we wszystkich questach tez to pozmieniac. A to ze gosc piszacy dialogi do questow ma mape przekrecona o 90 lub 180 stopni to juz standard prawie Pamietam ze do Coin quest zabilem ze 400 Harit Lizardmans zanim ktos mi powiedzial ze zabic trzeba owszem, Harit Lizardman, ale Matri (i wystarczy jedna ) |
Strona 4 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |