MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Chronicle 3: Rise of Darkenss
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=10460
Strona 4 z 8

Autor:  Piszpan [ 8 kwi 2005, 17:06 ]
Tytuł: 

Strzalka tez gram dla przyjemnosci (bo niby po co) tez mase zwiedzam i mam coraz to nowe kontakty :D (nie cielesne of cors :P ) moze mniej zwiedzam bo mase mobow i lokacji poznalem na shardach. Ale nawet jak sie zwiedza cos sie tam ustrzeli z luku i zawsze jakis exp leci :D .

Autor:  Lolok [ 10 kwi 2005, 21:25 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Lolok napisał(a):
).Wracając do wątku sprzed chwili:

SK rządzi!!! Co prawda na razie miałem tylko relacje innych graczy i suche statystyki, ale już teraz wiem czego chcę. Po misji i 40 poziomie będę SK, a to jak mi będzie szło to już inna sprawa (ta sama postać od 11 miesięcy, nie mam serca przestać :lol: ).


grasz 11 miechow i nie masz40 lvl? :P
ta sama postacia?
geez
no offense :D

Sylvian masz racje z checia bym zajrzal na tescik ale wole moja elficka dziewuszke prowadzic po krainach c2 poki co :)

Bez urazy, ale sp.....laj :wink:

Autor:  Piszpan [ 10 kwi 2005, 23:01 ]
Tytuł: 

heh chcesz bez urazy a walisz z grubej rury... :(

Autor:  arkadek [ 11 kwi 2005, 08:56 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
grasz 11 miechow i nie masz40 lvl? :P
ta sama postacia?
geez
no offense :D

Podłączę się pod Lolka: :wtf: Ja po 11 miesiącach miałem dwie postacie 32 lvl, i 3 postacie około 18lvl. No i co z tego? A może jestem dobry w łóżku? Albo spełniam się gdzie indziej...

Autor:  Ethan [ 11 kwi 2005, 09:39 ]
Tytuł: 

Glow effect in C3 :wink:

Mam dziwne wrażenie, że moje duale będą wyglądały nie co dziwnie.

Obrazek


Obrazek

Autor:  Lolok [ 11 kwi 2005, 09:43 ]
Tytuł: 

O kurcze pióro!!! chyba wymagania sprzętowe znowu skoczą :(

Autor:  Poziomka [ 11 kwi 2005, 10:04 ]
Tytuł: 

Hm no dobra to ja mam pytanie odnosnie moich nowych spelli w c3..restore clan CP i restore alliance CP..
na tym zalaczonym obrazu widac CP tylko 1 osoby...czemu nie widac u reszty ?
Bo skad u licha mam wiedziec kiedy uzyc restore CP spella jak nie bede widzial paska u swoich klanowiczow ..no chyba ze jest jakas komenda ktora sie wywoluje CP pasek i pozniej chowa..

Autor:  Sylvian [ 11 kwi 2005, 10:34 ]
Tytuł: 

Hmm... a wiesz, że to nie głupie pyt. Jak znam zycie pewnie nie będzie widać - a już napewno nie będzie tylko i wyłacznie komendy /xxxxxx).

Swoją droga patrząc na ten screen mam rozumieć, że intensywność świecenia zależy od tego jak mocno overenchatowana jest broń? Bo gostkowie mają duale a intesywność (tudzież kolor) zdecydownie się różni.
Czy może każda broń bedzie miała jakiś tam predefiniowany kolor (tak jak z SA)?

Autor:  arkadek [ 11 kwi 2005, 10:36 ]
Tytuł: 

I wyższy enchant tym bardziej niebieskie, enchanty powyzej 10 (bodajże) bedą przechodzić z niebieskiego na czerwony... Moj kijek+4 pewnie będzie bladoniebieski....

Autor:  Strzala [ 11 kwi 2005, 10:46 ]
Tytuł: 

(Added in 2005-03-30 update) A graphic effect has been added to weapons enchanted +4 or higher. After +4, the previously white-colored weapon will become bluer as the enchant value increases. Starting from +16, it will acquire a red glow. A-grade weapons enchanted +7 or higher, besides this change in color, will have yet another graphic effect added to them.

Autor:  Sylvian [ 11 kwi 2005, 10:47 ]
Tytuł: 

OMG +16 włos się jeży na głowie jak pomyślę ile to kasy trzeba zaryzykować ^^

Autor:  Ethan [ 11 kwi 2005, 11:29 ]
Tytuł: 

Ja już przymierzam się do overenchatna moch duali na +16. :wink:
Lecę, pędzę...:P


BTW: Może kiedyś wreszcie wprowadzą 100% enchanty ?
Bo w innym razie takie bronie są możliwe tylko w przypadku jakiś bugów.
Chyba, że ktoś ma takiego farta, że co dwa tygodnie wygrywa w Lotto. :]

Autor:  Piszpan [ 11 kwi 2005, 13:07 ]
Tytuł: 

a mnie zastanawia czy jak wejda a itemki i beda kosztowac kosmiczne ceny pewnie :P to wtedy b itemki poleca w dol i moze mniej farmerow bedzie w toi dvc etc a przerzuca sie na nowe tereny z c3 :P

Autor:  Sylvian [ 11 kwi 2005, 13:16 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
a mnie zastanawia czy jak wejda a itemki i beda kosztowac kosmiczne ceny pewnie :P to wtedy b itemki poleca w dol i moze mniej farmerow bedzie w toi dvc etc a przerzuca sie na nowe tereny z c3 :P

Nie wnikając w zasadność wypowiedzi... - a czy to cokolwiek zmieni? Dalej bedą campować najlepsze spoty nie dając grać innym.

Autor:  Piszpan [ 11 kwi 2005, 19:56 ]
Tytuł: 

No ale sylvian jesli dzis jest x botow i x miejsc do farmienia to moze jednak bedzie troche luzu w sensie wiecej miejsca o ile nie dojda nowe boty...

Autor:  Sylvian [ 11 kwi 2005, 22:37 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
No ale sylvian jesli dzis jest x botow i x miejsc do farmienia to moze jednak bedzie troche luzu w sensie wiecej miejsca o ile nie dojda nowe boty...

No ale co z tego jeśli zajmą nowe lepsze miejsca? (w to akurat watpie ale nie wiadomo). Ciagle musisz sie gniezdzic w slabszych lokacjach. To tak jak bys na 40lev latal i killowal moby wokół start towns.

Autor:  Strzala [ 12 kwi 2005, 09:17 ]
Tytuł: 

Zacierajcie raczki :)

The patch notes for C3 on the Public Test Server have been posted.

• In game Microsoft Messenger is now available in game.
• Seven Signs Quest – fight on the side of Dawn or Dusk, compete in the Festival of Darkness.
• Improved Castle Systems – unified alliance for attacking siege clans, addition of wyvern administrators to castles.
• Improved Clan Halls – new halls are now available to be bid on, gates and gatekeepers have been added to each Clan Hall, and decorations can now be purchased to enhance Clan Hall benefits.
• Combat System changes – Combat Will Points (CP) have been granted to every race/class to enhance the PvP experience.

New skills have been added:

• Snipe
• Fatal Counter
• Crush of Doom
• Aegis
• Focus Attack
• Aegis Stance
• Agile Movement
• Aqua Splash
• Rain of Fire
• Clear Mind
• Mass Slow
• Servitor Empower
• Servitor Cure
• Servitor Blessing
• Wild Magic
• Advanced Block
• Wrath
• Blinding Blow
• Shield Fortress
• Quiver of Arrow – A
• Honor of Paagrio
• Ritual of Life
• Prayer

• Castle owners can now fly on Wyverns
• Item updates – move A-grade item additions, A grade item sets, modified soulshot graphics per grade.
• Monster location changes – monsters are now placed in more logical hunting grounds.
• Interface changes – improved map and map indicators, transparent secondary windows, added party member status information.

• 32 new quests!

• Mimir's Elixir @ level 75
• Magnificent Feast @ level 20
• Fantasy Wine @ level 20
• Bring out the Flavor of Ingredients @ level 24
• Conquest of Alligator Island @ level 38
• Searching for Treasure @ level 42
• I Want to Raise a New Pet @ level 39
• Power of Darkness @ level 55
• Family Honor @ level 42
• Dig Up the Sea of Spores @ level 43
• Stolen Dignity @ level 58
• Illegitimate Child of a Goddess @ level 63
• For Sleepless Deadmen @ level 60
• Plunder the Supplies @ level 52
• Warehouse Keepers Pastime @ level 40
• Let's Become a Royal Member @ 55
• Kail's Magic Coin @ level 55
• Whisper of Dreams, Part 1 @ level 60
• Whisper of Dreams, Part 2 @ level 65
• Exploration of Giant's Cave Part 1 @ level 55
• Exploration of Giant's Cave Part 2 @ level 60
• Yoke of the Past @ level 20
• Devil's Legacy @ level 40
• Silver Haired Shaman @ level 45
• Great Adventure: Electrifying Recharge @ level 40
• Trespassing in to the Sacred Area @ level 37
• Collector of Jewels A Wiseman Sows Seeds onto the Wasteland @ level 28
• Shriek of Ghosts @ level 59
• Warehouse Keeper's Ambition @ 47
• Legacy of Insolence @ level 59
• Supplier of Reagents @ level 57

• In game community features – personal memos, email, clan message boards
• Subclassing – players can now subclass to unlock skills and abilities not normally available to their race.

Wow, that's a lot of stuff. 32 new quests? Nice! Now that make a total of 32 quests ingame. Quite a bit of stuff to look forward to. In the coming weeks, we will have a C3 Patch Page with more in-depth info.

:) tyle nowych questow :) miejmy tylko nadzieje ze nie takie jak questy na zniane profesji :/

Autor:  Ethan [ 12 kwi 2005, 09:31 ]
Tytuł: 

Questy będą pewno standardow. :]

Czytaj: Farmowanie, farmowanie i jeszcze raz farmowanie. :wink:
Vide Coin of Magic Quest - ile to ja tych mobów się natłulem.
Końcem końców jednak zdobyłem dzięki temu biżuterię C Grade. :)


BTW: Nie mogę się doczekać C3. :)
Ale dobrze, że dopiero w maju będzie, bo teraz jestem zawalony pracą.

Autor:  Sylvian [ 12 kwi 2005, 09:49 ]
Tytuł: 

OMG OMG nie moge się już doczekać tego cholerstwa ^^ (a tak mi się wydawało, że mi to obojętne niemalże :P).
Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to:
Cytuj:
In game community features – personal memos, email, clan message boards

Do tej pory chyba tylko plotki krążyły na ten temat. Jesli to będzie tak ja to sobie wyobrażam - to gra zzyska potężne narzędzie do komunikaji między graczami. A i o MSN'ie pewnie będzie trzeba pomysleć :D

Autor:  Karol66 [ 12 kwi 2005, 09:51 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
Questy będą pewno standardow. :]

Czytaj: Farmowanie, farmowanie i jeszcze raz farmowanie. :wink:
Vide Coin of Magic Quest - ile to ja tych mobów się natłulem.
Końcem końców jednak zdobyłem dzięki temu biżuterię C Grade. :)


BTW: Nie mogę się doczekać C3. :)
Ale dobrze, że dopiero w maju będzie, bo teraz jestem zawalony pracą.


Co do questow to bedzie troche inaczej - zacytuje doswiadczenia Gorexa ktory niedawno zaczal grac i robil 20+ lev questy.

Idz do Gludio i znajdz NPC Peter. Potem idz na SouthWest od Dion i zabij moby nazywajace sie XXX - banal.

Tyle ze w rzeczywistosci idz nie do Gludio ale do Gludin, pogadaj z NPC Piotur a nie Peter, a moby o ktorych mowa sa nie SouthWest ale SouthEast i nazywaja sie zupelnie inaczej :)

Generalnie to mam wrazenie ze jak sobie w kolejnej chronicle ktos wymysli zeby zmienic mape spawnu i nazwe mobow/NPC to juz nie pamieta zeby we wszystkich questach tez to pozmieniac.
A to ze gosc piszacy dialogi do questow ma mape przekrecona o 90 lub 180 stopni to juz standard prawie ;)

Pamietam ze do Coin quest zabilem ze 400 Harit Lizardmans zanim ktos mi powiedzial ze zabic trzeba owszem, Harit Lizardman, ale Matri (i wystarczy jedna :) )

Strona 4 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team