MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Chronicle 4 Scions of Destiny
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=15431
Strona 5 z 18

Autor:  Karol66 [ 13 paź 2005, 13:25 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
Czytając opisy skilli i szerzące się plotki (zmniejszenie bonusów z accumena i ogólnie zmniejszenie szybkości rzucania czarów nukerów, dodanie setów zwiększających odporność na Sleep, Root etc) można dojść do prostego wniosku, że devs dążą do zbalansowania wszystkich klas.


Mnie najbardziej boli ze nie mozna miec wszystkiego :)

Do PvM zdecydowanie pasuje mi moj tallum.
Pracuje nad second setem majestic bo pzy moim -7CON stunujace moby to makabra dla mnie (chyba ze mam clan hall buffy i 7signs buffy ale to co 20 min trzeba sie rebuffowac).
A po tym jak ostatnio mialem pare encounterow z magami wychodzi ze bez nightmare wogole nie ma co do nich startowac.


W efekcie nawet jakbym mial kase to mam ze soba nosic 3 komplety pancerza? Ehhhh....

Autor:  Piszpan [ 5 lis 2005, 11:20 ]
Tytuł: 

Pewnie kazdy juz slyszal ale moze nie kazdy czytal dokladnie.

1st - antharas earring : mp +12 / resist bleed80%/ healing effect increase/ vamp rage effect/stun and silence resist/mp use reduce/earth def increase

2nd - Baium ring : mp +12 / resist poison80%/ increase accuracy/ crit dmg increase/ root resist 60%/atk and cast speed increase

3rd - Valakas Necklace \
Mdef: 95
Bonuses: MP+12, Resistance against sleep +80%, HP +445, Reuse Delay decreased, P.Atk and M.Atk increased, Effect of Wild Magic, Effect of Damage Shield, increased resistance against fire


4th - Zaken earring : mp+12 / bleed resist 80%/ healing effect increase/ vamp rage effect/stun and silence resist 60%

5th - Queen Ant ring : mp +12/ resist poison 60%/ accuracy increase/ crit dmg/ increase root resist 40%

6th - Orfen earing : mp +12/ resist bleed 40%/ healing effect increase

7th - Core Ring : mp +12/ resist poison 40%/ increase accuracy

Karol nie bedziesz musial nosic 3 kpl armoru:)

Autor:  Alucreid [ 5 lis 2005, 11:56 ]
Tytuł: 

hmm ta bizuteria jest poprostu owned ><
ciekawe w jakich cenach bedzie chodzila bo domyslam sie ze tylko z dropow od bossow wiec antek ring w c4 hmm ja juz kupie :)

Autor:  Poziomka [ 5 lis 2005, 13:34 ]
Tytuł: 

hm a jak to bedzie z sumowaniem tych wszystkich affectow ..bo nie wyobrazam sobie goscia co bedzie mial root resist 120 % z polaczenia 2 ringow czy np bleed 160% z polaczenia 2 earningow...albo poison resist 120% :>

dla mojego dorfa kosmos, juz zaczne chomikowac kase na te cudenka :>

Autor:  Alucreid [ 5 lis 2005, 13:43 ]
Tytuł: 

problemem moze byc ich cena glownie cena antka i tego drugiego smoka gdyz ci dostaja kupa w c4>< wiec na zabicie kolejnego antka czekamy do c8 <LOL>
ale juz mozna oscylowac ceny ja stawiam na 1miliard za te top [antek+drugi smok]

PS te 12mp mogli se odpuscic ><
PS2 Ciekawe czy ktos bedzie chcial to sprzedac jak dorwie ><
PS3 nie widze sie po dropnieciu takiego ringa/necka ><

Autor:  Razparuk [ 5 lis 2005, 14:29 ]
Tytuł: 

I nie zobaczysz....bo nikt nie sprzeda- dowódca raidu da komus top z ally lub clanu.
PS. Niestety ja nie byc top w ally/clanie- LOL / 55 lvl to ja być lowbie / :)
PSS. Ciekawa jest też szansa dropa- bo zabicie tych bossów to nie sa przelewki....

Autor:  Poziomka [ 5 lis 2005, 15:46 ]
Tytuł: 

Jak juz gracze pokazali jak chca to potrafia

core/ant queen/orfen niestety sa juz za cienkie dla wiekszosci graczy - ale nie sa trudne do zabicia..
Zaken - tez niezbyt trudny.
Antharas jak historia pokazala da sie zabic, i wcale nie trzeba tysiaca 75 lvl osob :>

Autor:  Piszpan [ 5 lis 2005, 16:29 ]
Tytuł: 

Poziom beda sie sumowac ale i tak bedzie mozna sleepnac zestunowac bleednac itd.
Imo to dziala tak np sleep
1. Sprawdza lvl itd
2. Sprawdza odpronosc bodajze z wit
3. Sprawdza resa z buffow
4. Sprawdza resa z 1 grata
5. Sprawdza resa z 2 grata
itd

Resist shock + 6-7 lvl wyzej + majestic (res stun) a i tak stun mi wchodzi czasem.

Autor:  Sylvian [ 5 lis 2005, 18:41 ]
Tytuł: 

IMO bo źle Poziom liczysz. IMO to będzie działać procentowo na zasadzie: przy założeniu, że szansa na nie-wejście powiedźmy bleed'a w daną postać wynosi 10% (w zależości od różnych rzeczy) to bonus 60% nie oznacza, że będzie się bronić na 70% (10% + 60%) tylko na 16% (10% * 160%).
Coś w ten deseń +- parametry które tam sobie NC powstawiało.

Autor:  pooma [ 5 lis 2005, 19:29 ]
Tytuł: 

Sylvian napisał(a):
IMO bo źle Poziom liczysz. IMO to będzie działać procentowo na zasadzie: przy założeniu, że szansa na nie-wejście powiedźmy bleed'a w daną postać wynosi 10% (w zależości od różnych rzeczy) to bonus 60% nie oznacza, że będzie się bronić na 70% (10% + 60%) tylko na 16% (10% * 160%).
Coś w ten deseń +- parametry które tam sobie NC powstawiało.


czyli jak tak bedzie to nie bedzie sie az tak oplacalo bo mdefa niektore nie daja a jak maja dac np 6% do resa i jakis tam vampiric rage (ciekawe ktory lvl) to malo kto sie skusi obcinac mdef ;p
Imho bedzie tak jak Piszpan napisal

Autor:  Karol66 [ 5 lis 2005, 19:32 ]
Tytuł: 

pytanie czy pewne efektybeda sie stackowaly - znajac zycie nie
bo majac np. vamp rage w ringu, armorze i jeszcze buff i wszystkie 3 by sie stackowaly... niezly efekt np. dla poleusera :D

Autor:  Piszpan [ 5 lis 2005, 20:11 ]
Tytuł: 

Czas pokaze.
A lot of czas :P
Bo zeby to testnac uplynie masa czasu chyba ze bedzie jakies info z pts.

Autor:  arkadek [ 5 lis 2005, 20:20 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
pytanie czy pewne efektybeda sie stackowaly - znajac zycie nie
bo majac np. vamp rage w ringu, armorze i jeszcze buff i wszystkie 3 by sie stackowaly... niezly efekt np. dla poleusera :D

Ludzie ta gra przecież polega na dlugim i mozolnym expieniu. Jest dokładnie tak jak Karol napisał, jeśli coś zmieniają to tylko troszeczkę. Żadnych rewolucji. Jeśli coś zmieniaja to raczej w dół (wide mortal blow) a jeśli podwyższają to o 1% (wide chance of critical stun). Daje sobie łeb uciąć.

Autor:  Poziomka [ 17 lis 2005, 18:29 ]
Tytuł: 

Jakby ktos wyczytal dowiedzial sie jak to bedzie ze spoilami i dropami w c4..to bylbym wdzieczny za info..

Rochodzi mi sie czy bedzie tak jak teraz znaczy do dupy -1-2 matsy czy jak w c1 c2 - gdzie Bh w party to byl niemal obowiazek :>

Autor:  extreme22 [ 17 lis 2005, 18:35 ]
Tytuł: 

Bo ja wiem... jak dla mnie to mogli by zwiększyć drop rate z kiepskich stworów... nic się ciekawego nie dropuje...(jak dla mnie)

Autor:  SeKoS [ 20 lis 2005, 21:53 ]
Tytuł: 

widzialem fajne filmiki z c4 zapowiada sie ciekawie nowe mobki, (nawet bylo pokazane jak koles ryby lowil ciekawe czy tak bedzie w grze :P ) ogolem wypasik :)

Autor:  Karol66 [ 20 lis 2005, 23:15 ]
Tytuł: 

Poziomka napisał(a):
Jakby ktos wyczytal dowiedzial sie jak to bedzie ze spoilami i dropami w c4..to bylbym wdzieczny za info..

Rochodzi mi sie czy bedzie tak jak teraz znaczy do dupy -1-2 matsy czy jak w c1 c2 - gdzie Bh w party to byl niemal obowiazek :>


na www.l2wh.com masz przy wiekszosci mobow przy full item dropach "C4 uncofirmed" - tzn ze dane wziete z bazy danych C4 koreanskiej ale nie potwierdzone na serwerach USA.
Ja mialem kilka full dropow itemow jak levelowalem WS i 4 byly dokladnie takie jak podawali na l2wh jako "C4 uncofirmed".
Pewnie w dropach z normalnych mobow NIC sie nie zmienia a nowe matsy etc beda tylko na nowych terenach (tzn. nie wiem tego ale tak sobie to tlumacze).

Autor:  Sylvian [ 21 lis 2005, 00:54 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Poziomka napisał(a):
Jakby ktos wyczytal dowiedzial sie jak to bedzie ze spoilami i dropami w c4..to bylbym wdzieczny za info..

Rochodzi mi sie czy bedzie tak jak teraz znaczy do dupy -1-2 matsy czy jak w c1 c2 - gdzie Bh w party to byl niemal obowiazek :>


na www.l2wh.com masz przy wiekszosci mobow przy full item dropach "C4 uncofirmed" - tzn ze dane wziete z bazy danych C4 koreanskiej ale nie potwierdzone na serwerach USA.
Ja mialem kilka full dropow itemow jak levelowalem WS i 4 byly dokladnie takie jak podawali na l2wh jako "C4 uncofirmed".
Pewnie w dropach z normalnych mobow NIC sie nie zmienia a nowe matsy etc beda tylko na nowych terenach (tzn. nie wiem tego ale tak sobie to tlumacze).

Albo po prostu dodadzą do istniejących nowe rzeczy (bo wątpię, żeby tylko nowe moby mogły dropowac nowe matsy etc. - tak samo jak miało to miejsce z mettalic thread).
Baza dropów z C4 jest juz dostepna od jakiegoś czasu (najpierw na koreańskiej stronie a później za sprawą Himreda na www.l2wh.com). Także tu zgadzam się z Karolem - w zasadzie pewnie nic się nie zmieni jeśli chodzi o dropy (no może małe zmiany ale większość pozostanie nie ruszona). I tak powinno być bo to co zrobili przy przesiadce z C2 na C3 było totalnie bez sensu - wywrócili wszystko do góry nogami. A takie rzeczy nie powinny mieć miejsca (rozumiem, że chodziło o 'tuning' całego syatemu L2, ale mimo wszystko).

Autor:  montezuma [ 3 gru 2005, 02:13 ]
Tytuł: 

MC soft oslabil wszystke skille AOE w C4. Obszar dzialania bez zmian ale wprowadzono max liczbe osob/moobow na ktroe skill dziala. Zmniejszono tez dmg zadawany wluczniamy przez klasy bez specjalizacji we wluczniach. Generalnie juz AOE party nie bedze takie super. Tlumaczenie patcha http://www.l2center.com/news/expected_20051207.html

Autor:  Poziomka [ 3 gru 2005, 12:45 ]
Tytuł: 

Erm to jak to bedzie..
bedac dwarfem bede musial 2 razy uzywac 2x spoil festival zeby zespoilowac grupe mobow ...no zalamka ...nie dosc ze krasnal jest gimpniety to jeszce i to mu potna :>

Strona 5 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team