Ok szybkosc... Ale jezeli to 6% (sprawdzone) z 357 skoczylo na 378 - to i tak jest to srenio na 20 swingow 1 wiecej zadajacy obrazenia srednio miedzy 50 a 60 dmg (bez buffow i innych dupereli). Normalny 1 handed sword jest i tak wciaz o 10% szybszy i zadaje o jedno trafienie wiecej co kazde 10 robiac srednio miedzy 90 a 120 dmg). Zatem on w tym samym czasie jest w stanie machnac 2x wiecej robiac 2-4x wiecej obrazen. W przypadku duali i jednorecznych te 10% jest juz mniej wiecej zrekompensowane przez dmg duali, ktory jest znacznie wiekszy. Teoretycznie rzecz biorac, chyba o to chodzilo NC. Tak wyszlo mi z analizy dmg na malej ilosci mobos (ja 5 i koles 5 - byl lvl wyzej ode mnie). Wyszlo wiec mniej wiecej to samo.
Jednak Jak sie patrzy na wartosci, ro wciaz malo... Jakos nie zauwazylem wyraznnej roznicy i nie odczuwam jej. Jestem w stanie zdjac... pol moba wiecej (bez speciali, ss i buffow) z moim haste ale trzeba wziac pod uwage, ze ja juz porownuje nie do czystych katan a do katan+4 a oni - jednoreczni (bandyci
) sa szybsi bez zadnych SA! I tu jest juz cos nie tak, Jak taki gosc wzruci sobie jakies SA jeszcze, to juz znow nam sie oddala bo robi wieksze kuku, porownywalne z naszym dmg, a zatem jestesmy znow wolniejsi o 10%... I wlasnie tu mnie boli! Nie mogli dac 10%? Albo np przy katanach +4 6% a przy +6 8% a przy +8 np 10%. Cos za cos! W koncu my ryzykujemy pieniadze a oni nie!
Echh... Ale Swita juz byly, prezenty rozdane... a nastepny "koncert zyczen" za rok
PP
Szkoda, bo znow sie okazalo, ze klasy nie sa dobrze zbalansowane. archerzy sa przepakowani (cheap shot etc) a daggerzy zostali bardzo mocno dopakowani (Might Mortal + tattoos). Kiedy wreszcie wprowadza jakas roznowage w tej grze...