MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Jaki SA najlepiej dodawać do broni https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=10271 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Arvold [ 24 gru 2004, 12:10 ] |
Tytuł: | Jaki SA najlepiej dodawać do broni |
Zastanawialem sie jaki SA zwiekszy bardziej muj Atak. Czy np SA do ATAKU lub do SZYBKOSCI Sa do ataku zwieksza DMG ale czy nie bardziej opłaca sie dać sa do szybkosci i zadaz w tym samym czasie 3-4 ciosy wiecej ??? Może znacie jakąś stronke z DMG kalkulatorem. Prosze o pomoc. p.s. Szcześliwych Swiat, dużej ruzgi i uber dropów pod choinką |
Autor: | Strzala [ 24 gru 2004, 13:10 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem laduj w cos co podniesie "critical rate". |
Autor: | Poziomka [ 24 gru 2004, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Jesli chodzi o bronie magiczne (dla klerow,nukerow) to sa 2 dobre warte rozpatrzenia Mana Up - z tym ze to ci podnosi na stale o 30% mane Magic Hold - a to jest tylko 5 % szansy Co do daggerow to mysle ze MM jest tym co kroliczki lubia najbardziej Ogolnie jesli masz wybor np atak albo szybkosc ja bym zwiekszyl szybkosc- takie moje zdanie W niektorych broniach jeszce mozna rozwazyc 'SA health" |
Autor: | Itachii [ 24 gru 2004, 17:42 ] |
Tytuł: | |
Do luków najlepszy jest cheap shot, chyba ze ktos stawia na pvp to wtedy gudiance.MM jest dobry tylko dla AW, reszta daggerów tzn TH i PW raczej ładuje w evasion gdy oni nie maja problemów takich jak AW z blowami(tzn z czestotliwością działania).Co do swordów i bluntów najlepszy jest haste chyba ze ktos jest tankiem to wtedy uzywa sie bluntów a nie swordów i bierze sie SA Health(+25% max hp). |
Autor: | Arvold [ 25 gru 2004, 02:46 ] |
Tytuł: | |
Tzn ja uzywam War Axe z Sa do DMG, Dla mnie cos co zwieksza krytyk jest bezuyteczne bo blunty prawiie wogule nie wala krytykow, SA do Hp jest moim zdaniem bezuzyteczny bo gluwnie gram w grupie i tam sa helerzy a i tak wieksza ilosc hp nie zwieksza szybkosci regeneracji hp co sie przydaje przy grze solo. Dwarf nie majac skil Hate jest raczej kiepskim tankiem a wrecz czasami mi jest nawet trudno utrzymac agro. Teraz bede craftowal sobie Yaske i zastanawialem sie co lepiej wybrac Haste czy Anger. Tzn chce zmaksymalizowac DMG np w ciagu 40 s. bo tyle sie góra bije moba. |
Autor: | Itachii [ 25 gru 2004, 11:25 ] |
Tytuł: | |
No do bluntów to tylko haste chyba ze jak wczesniej mowilem ktos gra human tankiem to wtedy chodz sie z bluntem i bierze sie health. |
Autor: | Nashem [ 27 gru 2004, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Hmm... A ja jak mam haste 6% to wydaje mi sie ze to i tak gowno daje... Leje np. moba zielonego dla mnie. Walczac normalnie zabijam go w w ilu, moze w 15-20 swingach max. A 6% daje mi to, ze srednio raz na 18-20 atakow dostane 1 atak wiecej. Zatem niemal nieprzydatne (1 atak to jakies 100-120 dmg z criticalem 150-250). Zatem w moich dualkach niemal nic (nie nadaje sie na zielone moby . Ale jakbym mial raida i katane to criticala mam srednio cos 4-8 trafien, wiec mialbym ich 2-5 na moba czyli gwarantowane +28 do kazdego criticala. Przy solo wiec, bardziej oplacalny jest dmg (critical - bo w dualkach swoich C-Grade nie widzialem nic co podnosi str/dmg - tylko haste, critcal i HP). Za to w grupie gdy ma sie haste... To nawet z potionem alacricity mam cos al'a haste 2 i wtedy po prostu wymiatam. Wiec do grup lepsze jest haste. A ze ja ostatnioalbo soluje (mordega) albo chodze w malych grupach (max 4, najczesciej duo) to wole haste. Gdyby jednak bylo to +10% a nie +6 - wtedy byloby juz OK i haste byloby naprawde cenne. Szkoda, ze tego tak nie wywazyli, bo jakbym wzial HP +25% to mialbym jakies 700-800 HP wiecej a na tym pojade nawet 2-3 moby wiecej (ok. 650 wlacza mi sie extra p.atk). Szkoda, bo moglo byc naprawde rozowo, ale w dobrej grpie z haste - dualki rzadza Jakie SA jest na dual SLS i na dual delusion i jakie maja p.atk (czyste). Bede wdzieczny za info. |
Autor: | Itachii [ 27 gru 2004, 15:43 ] |
Tytuł: | |
Hmm moze i tak nashem ale jednak wszyscy gladiatorzy robia haste...pozatym wiecej uderzen-wieksz szansa na cricital |
Autor: | Arvold [ 27 gru 2004, 19:27 ] |
Tytuł: | |
Ja sie zastanawialem jak poznmieniac statystyki w moim dworfie. Zastanawialem sie nad takim rozwiozaniami. 1. +4 str -4 dex; +4 Con -4 dex; SA Anger; -4 int +4 Men (Mana) +czesto stanuje wlasciwie za kazdym razem (Con=49 ), wolno ale mocno atakuje, Hp sie szybko regeneruje no i bron oczywisce z Anger. Do tego Alcality potion i ss. Spokojnie sobie soluje mobki bo hp mi sie szybko odnawia. Do pomocy wrazie czego golem. - speed mi spada do jakis 116, tarcza jest bezuzyteczna. Jestem bezuzyteczny na szybsze postacie. Ale z postaciami z bliska mam nawet spore szanse. 2. +4 str -4 con; +4 Dex -4 con; SA Haste +najlepsze rozwiozanie do druzynowego grania. Szybkosc, kolo 137 wiec pomykasz ja DE Fighter, niezly defens z tarcza. do tego alcality potion ^^. Hyba najlepsze rozwiozanie do dd dwarfem. - Stun staje sie mniej efektywny, Solowanie tez jest trudniejsze bo hp duzo wolniej sie odnawia. Ale od czego sa heling potiony . Hp Niższe ale nie wiem o ile :/ No i nie wiem które rozwiozanie wybrac |
Autor: | Nashem [ 28 gru 2004, 09:11 ] |
Tytuł: | |
Jak bede w domu podesle Ci statsy Gladiatora lvl 68 pokazujace zmiany na przykladzie drugim. |
Autor: | Sylvian [ 28 gru 2004, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Nashem napisał(a): Hmm... A ja jak mam haste 6% to wydaje mi sie ze to i tak gowno daje... Leje np. moba zielonego dla mnie. Walczac normalnie zabijam go w w ilu, moze w 15-20 swingach max. A 6% daje mi to, ze srednio raz na 18-20 atakow dostane 1 atak wiecej. Zatem niemal nieprzydatne (1 atak to jakies 100-120 dmg z criticalem 150-250). Zatem w moich dualkach niemal nic (nie nadaje sie na zielone moby . Ale jakbym mial raida i katane to criticala mam srednio cos 4-8 trafien, wiec mialbym ich 2-5 na moba czyli gwarantowane +28 do kazdego criticala. Przy solo wiec, bardziej oplacalny jest dmg (critical - bo w dualkach swoich C-Grade nie widzialem nic co podnosi str/dmg - tylko haste, critcal i HP). Za to w grupie gdy ma sie haste... To nawet z potionem alacricity mam cos al'a haste 2 i wtedy po prostu wymiatam. Wiec do grup lepsze jest haste. A ze ja ostatnioalbo soluje (mordega) albo chodze w malych grupach (max 4, najczesciej duo)
to wole haste. Gdyby jednak bylo to +10% a nie +6 - wtedy byloby juz OK i haste byloby naprawde cenne. Szkoda, ze tego tak nie wywazyli, bo jakbym wzial HP +25% to mialbym jakies 700-800 HP wiecej a na tym pojade nawet 2-3 moby wiecej (ok. 650 wlacza mi sie extra p.atk). Szkoda, bo moglo byc naprawde rozowo, ale w dobrej grpie z haste - dualki rzadza Jakie SA jest na dual SLS i na dual delusion i jakie maja p.atk (czyste). Bede wdzieczny za info. Nie bardzo mogę zrozumieć tok twojego rozumowania. Według mnie jest dokładnie na odwrót SA takie jak Haste - bardziej odczujesz walcząc solo. Z prostej przyczyny wtedy masz wymierny wzrost twojej efektywności (szybciej zadajesz ciosy). Natomiast gdy walczysz w grupie siła jednostki ma dużo mniejsze znaczenie - gdyż liczą się zdolności bojowe wszystkich członków party. Ja powiem tak obserwując Ethana powiem, że gra jest warta świeczki - wraz z kolejnym +1 do swoich kata i właśnie SA dostał chłopak niezłego kopa. BTW zwiększenie o 10% prędkości to już by było małe przegięcie (pernament buff?) - SA mają głównie pomóc i urozmaicić rozgrywkę a nie stanowić jakąś super potęgę jako same w sobie. Gdyż nie każdego stać na takie cusik. PS. Tu masz wszystkie SA i bazowe p.atk duali http://l2vault.ign.com/View.php?view=Tr ... tail&id=16 |
Autor: | Ethan [ 28 gru 2004, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Ja tylko wtrące od siebie, że tak naprawdę trudno powiedzieć który SA jest najlepszy. Bo z tym Focusem też jest różnie (generator liczb pseudolowych ewidentnie kuleje w L2) raz widać, że częściej wchodzą criticale, a raz nie. Ja osobiście uważam, ze lepiej mieć pewny, choć mały przyrost zadawanych obrażeń, co gwarantuje mi Haste, niż mieć szansę(ale tylko szansę) na większy mając Focus. Z innej strony patrząc posiadam taniec gwarantujący mi zadawanie obrażeń równych 3x standardowy cios w przypadku criticala. Żeby stwierdzić na pewno, który SA jest lepszy, trzebaby było przeprowadzić eksperyment statystyczny. Bez stosownych obliczeń to wszystko są tylko dywagacje i osobiste odczucia. |
Autor: | Sylvian [ 28 gru 2004, 13:50 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie. Ciężko powiedzieć że to jest 'da best' a tamto nie. Każde SA jakoś nam pomaga i kuniec. Co do generowania losowych liczb to faktycznie tu L2 dało ciała. Widać to znakomicie gdy często walczy się na danym obszaże w stałym party (szczególnie przed C2 i wprowadzniem nowego rodzaju dzielenia lootu). Raz 90% leciało do jednej os. innym razem do drugiej. A przykładów można by mnożyć. Generalnie napisanie pożadnego generatora losowych liczb jest dość trudne - a to ze względu na to, że przecież za każdym takim razem wykonuje się ten sam algorytm. Więc wypada zatrudnienić dobrego statystyka i posiedzieć nad tym 'nieco' - ale w grze cRGP (w dadatku takiej w którą gra tyle osób - to przecież konieczność - bo tu niemalże wszystko bazuje na losowym generowaniu liczb. BTW Pradopodobnie to będzie też temat mojej pracy magisterskiej PS. Mając owy problem na względzie już zaczełem prowadzić statystykę "lotka" w L2 W końcu trzeba sobie jakoś w życiu radzić. |
Autor: | Nashem [ 29 gru 2004, 10:07 ] |
Tytuł: | |
Ok szybkosc... Ale jezeli to 6% (sprawdzone) z 357 skoczylo na 378 - to i tak jest to srenio na 20 swingow 1 wiecej zadajacy obrazenia srednio miedzy 50 a 60 dmg (bez buffow i innych dupereli). Normalny 1 handed sword jest i tak wciaz o 10% szybszy i zadaje o jedno trafienie wiecej co kazde 10 robiac srednio miedzy 90 a 120 dmg). Zatem on w tym samym czasie jest w stanie machnac 2x wiecej robiac 2-4x wiecej obrazen. W przypadku duali i jednorecznych te 10% jest juz mniej wiecej zrekompensowane przez dmg duali, ktory jest znacznie wiekszy. Teoretycznie rzecz biorac, chyba o to chodzilo NC. Tak wyszlo mi z analizy dmg na malej ilosci mobos (ja 5 i koles 5 - byl lvl wyzej ode mnie). Wyszlo wiec mniej wiecej to samo. Jednak Jak sie patrzy na wartosci, ro wciaz malo... Jakos nie zauwazylem wyraznnej roznicy i nie odczuwam jej. Jestem w stanie zdjac... pol moba wiecej (bez speciali, ss i buffow) z moim haste ale trzeba wziac pod uwage, ze ja juz porownuje nie do czystych katan a do katan+4 a oni - jednoreczni (bandyci ) sa szybsi bez zadnych SA! I tu jest juz cos nie tak, Jak taki gosc wzruci sobie jakies SA jeszcze, to juz znow nam sie oddala bo robi wieksze kuku, porownywalne z naszym dmg, a zatem jestesmy znow wolniejsi o 10%... I wlasnie tu mnie boli! Nie mogli dac 10%? Albo np przy katanach +4 6% a przy +6 8% a przy +8 np 10%. Cos za cos! W koncu my ryzykujemy pieniadze a oni nie! Echh... Ale Swita juz byly, prezenty rozdane... a nastepny "koncert zyczen" za rok PP Szkoda, bo znow sie okazalo, ze klasy nie sa dobrze zbalansowane. archerzy sa przepakowani (cheap shot etc) a daggerzy zostali bardzo mocno dopakowani (Might Mortal + tattoos). Kiedy wreszcie wprowadza jakas roznowage w tej grze... |
Autor: | Ethan [ 29 gru 2004, 10:35 ] |
Tytuł: | |
Standard... Ja już w ogóle się nie dziwię brakiem balansu pomiędzy postaciami. Chociaż Ty Nash i tak nie masz powodu do narzekań. Popatrz na mnie lub dorfów (którzy nota bene do czasów C2 mogli spokojnie wygrać z BD). Wizja developerów... Trudno powiedzieć skąd ten chory pomysł koreańskich developerów... Jak tak dalej pójdzie to w grze będą tylko łucznicy, dagger-userzy i ewentualnie nukerzy... Bo reszta graczy może zapomnieć o PvP... I to ma być otwarty system PvP? Te żółte głowy mają problem z logicznym myśleniem. Jak system PvP może być otwarty, jeżeli niektórzy nie mogą w nim uczestniczyć? I to z prostego powodu - nie mają żadnych szans. A nie jest przyjemnie cały czas dostawać bęcki z powodu wizji developerów, a nie przez własne błędy czy też zgimpowanie postaci. |
Autor: | Itachii [ 29 gru 2004, 12:13 ] |
Tytuł: | |
Mialem dwarfa wiem cos o tym...Dwarf na arenie wzbudza smiechy chyba ze jest hight lev,ma AoBA i Lance, oglnie all best B grade( oczywiscie jest to ebayer ale coz...).Widzialem raz taka walke dwarf kolo 58 z AW tez cos kolo niego.Dwarf Stunowal AoBĄ a potem wyciagl Lance i uzywal skilli do polearma potem znowu AoBA i tak w kolo...Ostatecznie i tak przegral, chociaz i tak mial duzo szczescia bo daggerowi nie wchodzily blowy(to bylo C1 nie bytl jeszcze MM).Rozumiem ze jedni moga byc troche lepsi w pvp od drugich ale bez przesady...Teraz mam sam AW 60+, na arenie wygrywam z kazdym poza nukerami, nie wiem jaka rasa moze z nimi wygrac. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |