mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2005, 21:51 
Cytuj  
1. Chodzi mi o Pet System jak to działa che mieć wilka za kompana 8). Od jakiego levelu jest to możliwe ??
2. Mogę prosić o poradę w doborze asortymentu dla Assassin (zbroja, łuk itd…) <<<< to się wybiera jak się osiągnie 20 lv tak ?? :-)


ps. Pamiętajcie ja gram ledwo 12 godzin i jestem jeszcze zielony :-)

***

Posty: 687
Dołączył(a): 28.05.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2005, 23:24 
Cytuj  
Ad.1

Pet system:

Chyba od 15lev dostepny jest quest na zwierzaka u kolesia w Gludin Village..... zaraz po co ja to pisze :

http://www.l2orphus.com/quests.php?id=419

tu masz opis.

Tylko uwazaj na niego bo na prawde latwo zwierzaczek pada i nie zapomnij o kupieniu jedzenia dla niego ;)

Ad.2 - nie wybiera tylko kupuje ;) za Adene ciezko zarobiona :)

Co do:
Ekwipunku.
Po 20 lev to staraj sie zdobyc Manti set (gaters, chest i boots) a to dla tego ze te 3 itemy w polaczeniu dadza ci o ile pamietam ok +90 MP co dla DD jest bardzo wazne. Rekawice i helm praktycznie mozesz miec dowolny. Co do bizuteri to oczywiste - od kiedy w C2 mobki kipia magia staraj sie miec ja jak najlepsza :) Full Elvian Set docelowo.
Taki zestaw spokojnie starczy ci do 40 lev.
Generalnie nie kupuj Elvian set do 30-32 lev. Idz jak najszybciej na Glass Jaguary 26lev one nie uzywaja magi a dropuja czesto full itemy: Enchanted Neckles, Enchanted Rings i Enchanted Earings. Ja tam skompletowalem ten caly set przed 26 levelem i starczyl mi az do 32-34 levelu kiedy to zaczolem sie przesiadac na Elvian Set.

Bron.
Na 20-23 lev postaraj sie kupic Dark Elvian Bow z nim spokojnie dobrniesz do 34 - 35 lev. Potem rozejrzyj sie za Strenghtened Long Bow lub jak bedziesz mial full kasy to Light Cross Bow.