MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dlaczego overhit?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=13097
Strona 1 z 1

Autor:  arkadek [ 16 maja 2005, 13:36 ]
Tytuł:  Dlaczego overhit?

Bardzo długo miałem tą właściwość niektórych skilli w głębokim poważaniu. Brało sie to stąd że kiedyś w zamierzchłych czasach bety, podczas party z jednym artisanem miałem okazję zobaczyć jak dzięki overhit zamiast 400exp dostał 410exp. Czyli wynik mocno wątpliwy ... Mojego przekonania nie zmieniło nawet niedawne twierdzenie Poziomki, że dobijając moba mocnym czarem dostanę Overhit i że warto się o to pokusić...
Do czasu... ostatnio miałem okazję tłuc Archer of Greed lvl 46. Siędzą sobie one między Aden a Imperial Cementary... Właściwie to jechałem na nich od 50 lvl. Dawają one extra exp no i w związku z tym każdy kill (używałem one shot Hurricane) równał się około 4000exp. PRZYPADKIEM raz odpaliłem ShadowFlare (mój najwolniejszy, ale i najmocniejszy czar) i dostałem za ten one shot ... 5030exp. OMFG. Zacząłem dziękować bogu że jest coś takiego jak overhit, i jednocześnie pluć sobie w brodę że wcześniej tego nie odkryłem. Lvling przyspieszył dzieki temu znacząco i 52 lvl zrobiłem w tempie 15% na godzinę)
W związku z tym gorąco polecam korzystanie ze skilli dających overhit

PS. Czy ktoś zna jakieś fajne mobki, lvl 48-50 które mają extra exp? Z regóły są to łucznicy, chętnie bym też spotkał się z tymi co przywołują minionow spod ziemi...

PS. Apropo przed C3 te AoGreed dawały normalnie 3000exp., a po wejściu update 4000k. Czyżby dotyczyło także to innych mobów ??? Proszę o wasze wrażenia...

Offtopic: zacząłem crafting of SOES Staff - nie zdawałem sobie sprawy że koszt craftu to około 30 mio... jezu jakie to drogie!!!

Autor:  Ethan [ 16 maja 2005, 13:54 ]
Tytuł: 

Pamiętam, jak podczas bety wszyscy się napalali na ten overhit.
Jak to kombinowaliśmy, aby skillem wejść akurat, aby ten overhit mieć.

Ale tak naprawdę okazuje się, że to działa tylko w przypadlu nukerów.
I tylko w przypadku nukerów ma sens i uzasadnienie.
One shot - one kill i nie ma problemów w wycelowaniem z odpowiednią ilością HP.

Choć fakt faktem OverHit dla magów jest dopiero od C2.

Autor:  Sylvian [ 16 maja 2005, 14:02 ]
Tytuł: 

Exp został zwiekszony dla wszystkich mobów nie będących w dungeonach (przynajmniej tak twierdzi NCSofot) bo z tego co widzę to i dungeonowe mobki dają więcej.
I tak jak Ethan pisał over-hit sprawdza się tyklo w przypadku DD (bo ile taki dwarf może zadać obrażeń żeby zwiększył się exp z moba... - co innego gdy nuker łąduje nadmiarowe 1000+ dmg).

Co do mobów z fajnym expem:
FoM > Mirrory - grając z Akkim w party (54 i 41lev) ja dostwałem za nie 7k expa (a mob jest dla mnie zielony). Dla mele party są one dość ciężkie - zwiększone HP, Sleep i reflect damage - ale dla nukera (ew. dwóch nukerów) to powinna być czysta przyjemność.

Autor:  _wojtas_ [ 16 maja 2005, 14:47 ]
Tytuł: 

Ja prawie zawsze mam overhit na końcu... po prostu używam mojego w sumie najsłabaszego skilla Power Strike do zadania ostatniego ciosu, wtedy zawsze jest overhit:P

Autor:  Poziomka [ 16 maja 2005, 14:53 ]
Tytuł: 

Polecam znowu spoty blikso bramy FG lub samo FG- nie dosc ze bufferzy tam zawsze siedza to exp wciaz niezly- a mobki sa 2-3 strzalowe ( w zaleznosci jakie buffy mamy)

Ewentualnie mozesz probowac w Duo GC entrance - bierzesz SE na barana emp lvl 3 +moze wild magic +resist wind i jedziesz
exp dla jednej osoby 7-8k (pisze tu o kulkach -pailote i yntizisu czy jakos tak, halinka troche gorsza bo potrafi dac bleeda :)

Odradzam za to blaz swamp - mobki sa mocno przegiete, rzucaja czarami na lewo i prawo, dodatkowo jacys lucznicy :)
Dla mnie 61 lvl - blaz swmap jest cale Biale-zolte pomaranczowe i czerwone :) z przewaga pomaranczowego

Autor:  arkadek [ 19 maja 2005, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego overhit?

arkadek napisał(a):
Offtopic: zacząłem crafting of SOES Staff - nie zdawałem sobie sprawy że koszt craftu to około 30 mio... jezu jakie to drogie!!!

Sam siebie cytuję... lol
Koszt craftu to około 30 mio. W momencie kiedy obkupiłem sie juz w 95% składników potrzebnych do craftu, zobaczyłem jak jakiś gościu wystawił na rynku SOES za 28 mio... cóż było robić - kupiłem... i teraz wyprzedaję matsy... :har: IMHO crafting topowych broni bgrade jest nieopłacalny :]

Autor:  Poziomka [ 20 maja 2005, 06:38 ]
Tytuł: 

ze ile u wasz kosztuje ???

U nas np w ciagu 2 tygodni cena Mold hard najdrozszego skladnika soes spadla z 250-300k do 80k...wiec craft soes na bartzie nie przekracza 20m :> a nawet taniej :)

Autor:  Kurga [ 20 maja 2005, 07:15 ]
Tytuł: 

heja

a u was tez moze byc tani bo mold hardenner mozna za manorsystem dorwac - trzeba tylko trzoszke czasu :P i szczescia by kupic/sprzedac nasionka/cropy (typie 2)
co oznacza ze mozna dostac 1. m. hardenner za jakies 30-40 seedow kazdy < 1ka a przy obecnych dropach (a raczej ich braku .... :D)

BTW kazdy seed jest teraz opisany w grze co daje w ktorym typie lae nie udalo mi sie jeszcze kupic alternate seed-ow (pewno zamkowi sami kupuja bo wiedza kiedy rzuca go na rynek - sam mysle czy by troche sie tym nie pobawic i zrobic sobie 2 weapon - na razie jednak exp bo mnie kreci :D)

Autor:  arkadek [ 22 maja 2005, 20:52 ]
Tytuł: 

10 dni temu kupilem MH po 200k... dzisiaj chodza na rynku po 100k... troche mam w plecy... rzeczywiście ceny sie zmieniają... ale kurwa dlaczego ten MH musi isc w dol wlasnie teraz kiedy ceny wszsytkich iinych partsow ida task ostro w gore!!! :wtf: (CBP @ 10k to norma...)

Autor:  Karol66 [ 22 maja 2005, 20:56 ]
Tytuł: 

Trzeba bylo czytac newsy :D - ktos postowal info z korean serwera ze tam spadly do 80k/szt.

Po prostu MH jest teraz dostepny przez manor system.

Autor:  Poziomka [ 22 maja 2005, 20:58 ]
Tytuł: 

Jako ze w c3 sa mobki i miejsca z ktorych bardzo latwo o mold hardener -+manor system(chociaz tym sie nie bawilem bo nasionek NIHDY nie ma (na bartzu sa ludzie co maja po 300-600!!mold hard do sprzedazy)

a co do matsow typu cbp..no coz Ncsoft nas uszczesliwil tak ze teraz bez Spoilera niema sensu sie nigdzie ruszac (kiedys mozna bylo isc do toia czy dvc i w pare godzin bez spoilera nalapac sporo matsow)..teraz wielka kupa :>


jako ze nawet o matsy typu coal charcoal varnish robi sie ciezko - zauwazylem duzy przyrost botow w poczatkowych lokacjach + standardowo wokol dionu :>czas grieferow znowu nastal :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team