MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DA vs BD vs Gladiator...whoever wins...we lost
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=13519
Strona 1 z 2

Autor:  Wolverine [ 6 cze 2005, 19:52 ]
Tytuł:  DA vs BD vs Gladiator...whoever wins...we lost

wiec anstala ta trudna chwila wyboru postaci. :(

ktora jest najlepsza do gry ?

powiem tylko tyke ze lubie grac wojownikiem, uzywac powszechnie mieczy.
ale etz chcial bym meic duzo HP do etgo skille wzmacniajace statsy postaci i do tego zeby byla jakas w PvP.

wiem ze c3 to inna bajka. a to co czytalem o tych klasach jest z c1 i c2.
pewnie duze zaszly zmiany.


dzieki

Autor:  Lolok [ 6 cze 2005, 19:57 ]
Tytuł: 

Jeżeli liczysz na pvp to glad, na buffy dla drużyny BD, a czołgowanie to DA.
Najgorszy w pvp jest chyba BD, najlepszy glad.
Najłatwiej o drużyne chyba BD, najsłabiej gladem (popularny zbyt).
A jak chcesz kogoś ztrainować to tylko DA :D

tyle moge powiedzieć z tego co wiem.

Autor:  arkadek [ 6 cze 2005, 19:59 ]
Tytuł: 

Lolok napisał(a):
Jeżeli liczysz na pvp to glad, na buffy dla drużyny BD, a czołgowanie to DA.
Najgorszy w pvp jest chyba BD, najlepszy glad.
Najłatwiej o drużyne chyba BD, najsłabiej gladem (popularny zbyt).
A jak chcesz kogoś ztrainować to tylko DA :D

tyle moge powiedzieć z tego co wiem.

Gladiator. To taki "wiktor czyściciel" - przyjdzie i pozamiata. Każde AdenaInc party zawiera w sobie Spoilera, Gladiatora, Bishopa, i dalej to do wyboru...

Autor:  Wolverine [ 6 cze 2005, 20:10 ]
Tytuł: 

arkadek napisał(a):
Lolok napisał(a):
Jeżeli liczysz na pvp to glad, na buffy dla drużyny BD, a czołgowanie to DA.
Najgorszy w pvp jest chyba BD, najlepszy glad.
Najłatwiej o drużyne chyba BD, najsłabiej gladem (popularny zbyt).
A jak chcesz kogoś ztrainować to tylko DA :D

tyle moge powiedzieć z tego co wiem.

Gladiator. To taki "wiktor czyściciel" - przyjdzie i pozamiata. Każde AdenaInc party zawiera w sobie Spoilera, Gladiatora, Bishopa, i dalej to do wyboru...


przyjdzie i pozamiata...hmmm...ten zwrot zwrocil moja uwage :]
tzn.ze glad jest najlepszy ? i ze d rade kazdemu ?

Autor:  Wolverine [ 6 cze 2005, 21:39 ]
Tytuł: 

a co sadzicie o SK ? Overlordzie ? Warlordzie ?

Autor:  arkadek [ 6 cze 2005, 22:14 ]
Tytuł:  Re: DA vs BD vs Gladiator...whoever wins...we lost

Wolverine napisał(a):
powiem tylko tyke ze lubie grac wojownikiem, uzywac powszechnie mieczy. ale etz chcial bym meic duzo HP do etgo skille wzmacniajace statsy postaci i do tego zeby byla jakas w PvP.dzieki

Ten opis jasno wskazuje na preferencje - Gladiator. Nie ma co sie rozpisywać. (ew DAvenger - ale to jest tank, a nie wojownik)

Autor:  Ethan [ 7 cze 2005, 09:44 ]
Tytuł: 

Życzę powodzenia Gladiatorowi z łucznikami. ;)
Może sobie za Nimi pobiegać. hehehehe

Ja nie mam problemów z łucznikami. Kiepsko im wychodzi kite'owanie mnie. :P
Drain, Freezing Strike and Poison and + 4 INT for the win. :P

Co ciekawe - z łucznikami mi się walczy w PvP najłatwiej.
Z prostego powodu - bardzo rzadko przerywają mi czary, bo praktycznie nie używają skilli.
A najlepszy sposób, nawet lepszy od criticala, na przerwanie czaru to użycie skilla.
A ze skilli to najlepiej Stunt. :P

Autor:  Poziomka [ 7 cze 2005, 10:48 ]
Tytuł: 

Ja bym doradzal BD- nie wazne ze nie jest super hiper, ale jest zawsze potrzebny, zatem latwo o grupe :>
A gladiatorow i innej masci Da-SK tankerow jest pelno :)

Autor:  Piszpan [ 7 cze 2005, 15:06 ]
Tytuł: 

no ciekawym ethan jakbys dostal stunika double shota strzal z ss i znow stunika i tak w kolko :) kwestia tylko tego zeby stuniki wchodzily :) a stun ma malego waita.
:P
i po co kite'wanie :)

Autor:  Ethan [ 7 cze 2005, 19:31 ]
Tytuł: 

Na dzień dobry dostajesz PowerBreaka i Hexa, więc jak do Ciebie dobiegnę to marnie z Tobą.
Przypomnę, że PowerBreak zmniejsza p. attack o 30%, a to od razu wpływa na wchodzenie skilli.
Hex za to zmniejsza p. def o 30% co oznacza, że w bliskim kontakcie długo nie pociągniesz. :P

+4 INT (mam już Tatoo :P) mocno zwiększa moje szanse na wejście wszelkiej maści debuffów, a już na 4 mniejszej z BSpS wchodziły na 80%. :]

A wszelkie skille używa się długo, co mi daje czas dobiegnąć. :]
A wtedy z łucznika dupa, a nie Herkules. :P

Autor:  Strzala [ 7 cze 2005, 19:41 ]
Tytuł: 

Ja planuje zrobic to samo u siebie +4 Int zeby Hamstring wchodzil a wtedy nie powinno byc problemu ze zlapaniem archera.
Sprawdzilem go na mobkach i sie zachwycilem jego skutecznoscia (dzialania a nie wchodzenia) :).

Autor:  Karol66 [ 7 cze 2005, 19:46 ]
Tytuł: 

A czy INT tez wplywa na skile jak stun?
Skill = cos do czego nauczenia nie potrzeba SB ;)

Autor:  Strzala [ 7 cze 2005, 19:50 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
A czy INT tez wplywa na skile jak stun?
Skill = cos do czego nauczenia nie potrzeba SB ;)


z tego co tu kiedys walkowalismy o ile dobrze pamietam to wywnioskowalismy ze na stun ma wplyw tylko wspolczynnik Con.... ale moge sie mylic...

Autor:  Karol66 [ 7 cze 2005, 19:58 ]
Tytuł: 

CON jako resist ale ja mowie o zwiekszeniu szansy powodzenia a to inna sprawa.

Autor:  Wolverine [ 8 cze 2005, 02:09 ]
Tytuł: 

sa to skille WarLorda, co mozecie o nich powiedziec

Obrazek

tez mi sie podoba

Autor:  Ethan [ 8 cze 2005, 10:03 ]
Tytuł: 

Źle mnie zrozumieliście.

INT ma wpływ na wchodzenie wszelki debuffów, które gracz używa.
Zwiększa także m. attack, ale to już inna sprawa.

Ja tylko powiedziałem o tym, że rzucenie PowerBreaka, ktory zmniejsza o 30% p. attack mocno wpływa na wchodzenie wszelkich skilli wykorzystujących p. attack.

De facto nigdzie nie ma mowy o tym, że p. attack ma wpływ na wchodzenie skilli - tzn oficjalnie o tym nigdzie nie ma wzmianki.
Jest tylko mowa o tym, które statystyki mają wpływ na obronę przeciwko nim.
Na przykład CON wpływa na szansę obrony przeciw Stunt.

Ale z moich własnych eksperymentów wiem, że p. attack atakującego ma wpływ na szansę wejścia Stunta w broniącego.
Testowałem to bardzo długo na mobach używających Stunta, a jestem farmerem i dzięki temu próba wykorzystana do eksperymentu była duża. :P
Jeśli wchodził mi PowerBreak to bardzo rzadko udawało się im mnie ogłuszyć.

Dodatkowo wszelkie skille zadające obrażenia mają dużo mniejszą szansę się udać niż analogiczne skille nie zadające obrażeń:
Poison > Poison Blade Dance
Bleed > Sting
Stunt tarczą > Stunt zadający obrażenia

Więc szansa, że łucznikowi uda mi się ogłuszyć, po wejściu PowerBreaka jest naprawdę mała.
A PowerBreak i Hex to pierwsze co używam podczas PvP. :]

Podczas testowych walk z Sylvianem i Kurgą bardzo rzadko udawało im się mnie zestunować.
Skuteczność jakieś 10%, za to Stunt z tarczy wchodził z mniej więcej 40% skutecznością.

Autor:  Ethan [ 8 cze 2005, 13:17 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedna rzecz, która mi się przypomniała na temat PvP.

W czasie walki PvP, używanie jakichkolwiek skilli mija się z celem za wyjątkiem:
- Stunt
- Skille daggerów (szybkie i są podstawową ich damage)
- czary
Nie warto ich używać z prostego powodu - zadają zbyt mało obrażeń.
Jedyny sens używania jest wtedy, gdy przeciwnik rzuca czary.
Skille mają dużo większą szansę niż normalne ciosy (nawet criticale) na przerwanie rzucania czaru.
Inna sprawa, że nukerzy mają tak szybki m. attack speed, że ten numer z Nimi nie działa.
Działa natomiast na klasy, które mają dużo niższy m. attack speed - czyli na przykład na BD.

Odszedłem nieco od tematu, ale sądzę, że ta informacja może być użyteczna do co wyboru klasy.

Nie będę się wypowiadał na temat Gladiatora, bo nigdy Nim nie grałem.

Choć z tego co wiem w PvP jest teraz prawdziwym wymiataczem. :P
Choć wysoce wyspecjalizowanym - prawdopodobnie jeśli chodzi o klasy melee jest najlepszy.
BD jest bardziej wszechstronnym - no i ze znalezieniem party nie ma problemu.
To raczej Nas szukają, niż my szukamy party ;)
Gladiator gorzej sobie radzi z łucznikami i oczywiście z nukerami.
Ale nukerzy wygrywają z każdym. :]

Autor:  Ethan [ 8 cze 2005, 13:37 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedna rzecz. ;)

W temacie postu pojawiły się klasy, z których każda ma inne zadanie i w innym celu została stworzona.

Dark Avenger to tank, który dzięki przywołaniu Pantery ma całkiem niezły damage - choć do SK chyba mu daleko.

Gladiator to damage dealer, którzy dzięki wysokiemu HP i P. Def może nawet robić za tanka.

A BladeDancer to buffer/debuffer, który jest także niezłym damage dealerem, a nawet może robić za tanka.
Dodatkowo dzięki posiadaniu czarów i debuffów spokojnie może sobie poradzić z łucznikami (z szansami 50 na 50).
Poprzednie klasy mają problem z łucznikami.
BD z racji niskiego CON słabo sobie radzi z klasami, które potrafią ogłuszać - w szczególności tarczą.

I to rozróżnienie jest ważne.
A w pojedynkach pomiędzy tymi graczami:
- BD vs Glad
- BD vs DA
- DA vs Glad
Wszystkie klasy mają podobne szanse - ze wskazaniem na Glad.
Oczywiście przy założeniu, że DA przywoła Panterę.
W innym przypadku DA jest najsłabszy.

Z racji podobnych możliwości duże znaczenie ma doświadczenie w PvP, posiadane itemy oraz czynnik losowy.
Gladator jest naprawdę mocny, ale trzeba umieć się nim posługiwać.
Duża część jego możliwości opiera się na sztuczkach i kruczkach, które nie każdy zna. :]

Autor:  Piszpan [ 8 cze 2005, 13:47 ]
Tytuł: 

heh ethan ja wsio rozumiem :)
dodam tylko jedno na koniec ze duzo zalezy od tego kto zacznie 1 :)
jak mi 1 wejdzie stun to praktycznie jest po walce :) (no prawie)
dodaj duze evasion :)
dodaj entangle (i biegasz woilniej niz orc :P )
nie wiem co roi te twoje power break to jakis stun freeze?

Autor:  Ethan [ 8 cze 2005, 13:54 ]
Tytuł: 

Widzę, żę muszę opisać swoje skille. :P

Hex - zmniejsza p. def celu o 30% - bardzo bolesne. :D
Powerbreak - zmniejsza p. attack celu o 30% p. attack - bardzo bolesne, w szczególności tych których damage opiera się na bardzo wysokim p. attack - czyli łuczników.
Freezing Strike - zamraża pupę celu, ma szansę na zmniejszenie szybkości biegania celu. :P
Drain - tego chyba nikomu nie muszę tłumaczyć :P

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team