MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Czego brakuje community L2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=14621 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sylvian [ 3 sie 2005, 16:57 ] |
Tytuł: | Czego brakuje community L2 |
No więc mam do was takie oto pytanie: jakiej aplikacji/portalu/bazy danych brakuje community L2? O ile baz z dropami/mobami/itemami jest dość sporo (brakuje contentu pod C3 głównie jeśli chopdzi o dropy/spoile ale to osobny temat) to zastanawiam się co by jeszcze można napisać a było by przydatne? Jeśli macie jakieś przemyślenia, sugestie to piszczie śmiało. PS. Zacząłem pisać profiler postaci z generatorem forumowych sigów. Jak prace nabiorą bardziej wymiernego kształtu wykupię hosting i pewnie wystawie to na świat (o ile uda mi się osiągnąć główne założenia - a niestety wolnego czasu na pisanie takich rzeczy mam mało). Stąd wogóle moje pytanie - bo zastanwiam się co by się przydało graczom L2. |
Autor: | Sylvian [ 11 sie 2005, 13:48 ] |
Tytuł: | |
No panowie ruszcie czaszkami... |
Autor: | Poziomka [ 11 sie 2005, 15:05 ] |
Tytuł: | |
Sylvian w sumie niczego nie brakuje :> Wszystko jest dostepne na 1 lub na kilku forach..czy jest sens skladac najbardziej potrzebne informacje na 1 stronie..teraz gdy sporo osob wie co i jak - nie wiem... To moze byloby i dobre ale na poczatku przygod z l2... |
Autor: | Sylvian [ 11 sie 2005, 20:04 ] |
Tytuł: | |
Poziomka napisał(a): Sylvian w sumie niczego nie brakuje :>
Wszystko jest dostepne na 1 lub na kilku forach..czy jest sens skladac najbardziej potrzebne informacje na 1 stronie..teraz gdy sporo osob wie co i jak - nie wiem... To moze byloby i dobre ale na poczatku przygod z l2... Mnie chodziło tylko o to czego brakuje albo co by było przydatne. Bo też nie widzę sensu powielania tego co już istnieje i ma się 'dobrze' |
Autor: | Karol66 [ 11 sie 2005, 20:46 ] |
Tytuł: | |
Brakuje infa o gildiach. W innych gierkach byly dostepne przez WWW statystyki danych gildii, ilosc playerow, alliance etc. |
Autor: | Sylvian [ 11 sie 2005, 23:36 ] |
Tytuł: | |
Karol66 napisał(a): Brakuje infa o gildiach.
W innych gierkach byly dostepne przez WWW statystyki danych gildii, ilosc playerow, alliance etc. Fakt ale to chyba przypadłość koreański edveloperów wogóle... :/ To akurat powinno dać się rozwiązać - zależy tylko od samych ludzi aby wyrazili chęć |
Autor: | Ethan [ 12 sie 2005, 09:41 ] |
Tytuł: | |
Poziomka napisał(a): Sylvian w sumie niczego nie brakuje :>
Wszystko jest dostepne na 1 lub na kilku forach..czy jest sens skladac najbardziej potrzebne informacje na 1 stronie..teraz gdy sporo osob wie co i jak - nie wiem... To moze byloby i dobre ale na poczatku przygod z l2... Wbrew pozorom brakuje. Bo te dane są rozproszone. Wypadałoby te wszystkie informacje zebrać w jednym miejscu. Ale to praca nie dla jednej osoby, a raczej dla wielu. I tej pracy byłoby naprawdę dużo. Ostatnio szukałem wszystkich mozliwych informacji o queście Coin of Magic. A na tym queście naprawdę da się zarobić kupę kasy. W szczególności, że na wyższych levelach da się go połączyć z robienem innych questów. I w ten sposób można zdoby wszystkie składniki do craftowania broni A grade. I przyznam się szczerze, że zajęło mi to mnóstwo czasu. Że nie wspomnę o questach na zmianę profesji. Dane z C1 i C2 są nieaktualne, a informacje o zmianach/poprawkach wprowadzony przez developerów nie jest tak łatwo znaleźć. |
Autor: | Per-Aa [ 13 sie 2005, 05:58 ] |
Tytuł: | |
zaktualizowany quest Coin of Magic bodajze wklejalem na www.lionna.com do questow Ja staram sie z Rel'em cos sklecic ale po polsku niestety czasu brakuje bo wolny czas sie na gre przeznacza raczej |
Autor: | arkadek [ 15 sie 2005, 07:12 ] |
Tytuł: | |
Ja ostatnio zbieram informacje o mobach: HP, EXP, LVL, localisation. Obecnie mam około 200 pozycji. A tych co pamiętają moje poprzednie dywagacje mogę poinformować, że trochę się zmieniło... |
Autor: | Sylvian [ 17 sie 2005, 14:09 ] |
Tytuł: | |
OK, jako, że mam chwilkę czasu 'pochwalę' się moimi dokonaniami. Lineage ][ Profiler Features: - tworzenie profili waszych postaci z L2 (z możliwością ukrywania konkretnych cech czy wyposarzenia przez innymi) - dynamiczny generator sygnatur forumowych (coś jak xfire z mojego podpisu), z możliwością własnego konfigurowania rozmieszczenia poszczególnych elementów - ladder (postaci/klanów/alliance'ów) Poniżej 2 pierwsze screeny (zaznaczam, że bardzo wstępne) - do tej pory całość śmigała w postaci czystko tekstowej (pomijając ikony itemów), dopiero jestem na etapie dodawania grafiki. 1) Tworzenie konta 2) Tworzenie profilu postaci ...hmm coś się imageshack powiesił więc drugi zamieszczę później. |
Autor: | Karol66 [ 17 sie 2005, 15:31 ] |
Tytuł: | |
arkadek napisał(a): Ja ostatnio zbieram informacje o mobach: HP, EXP, LVL, localisation. Obecnie mam około 200 pozycji. A tych co pamiętają moje poprzednie dywagacje mogę poinformować, że trochę się zmieniło...
Tez cos takiego robilem ale odpuscilem z jednego zasadniczego powodu - HP moba nie jest jedynym wyznacznikiem tego jak latwo go zabic Sa moby ktore maja sporo HP ale np. niskie pdef ZNACZACO lub z jakiegos powodu ciezko je trafic (wieksze evade?) - anyway roznia sie parametrami ktorych nie wyciagniesz z gry. Pomijam juz takie drobiazgi jak specjalne powery mobow typu stun, poisson, bleed, kasowanie buffow etc, ich social, szybkosc poruszania sie (co moze byc przydatne dla klas z ranged attack), i wielkosc zadawanego dmg (bo tu tez mob na tym samym lev potrafi sie mocno roznic). Anyway - po paru probach odpuscilem sobie "matematyczne" szukanie najbardziej wrazliwych mobow i po prostu zaczalem levelowac tam gdzie mi sie "wydawalo" ze jest najlepiej grac moja postacia |
Autor: | arkadek [ 17 sie 2005, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Karol66 napisał(a): arkadek napisał(a): Ja ostatnio zbieram informacje o mobach: HP, EXP, LVL, localisation. Obecnie mam około 200 pozycji. A tych co pamiętają moje poprzednie dywagacje mogę poinformować, że trochę się zmieniło... Tez cos takiego robilem ale odpuscilem z jednego zasadniczego powodu - HP moba nie jest jedynym wyznacznikiem tego jak latwo go zabic Sa moby ktore maja sporo HP ale np. niskie pdef ZNACZACO lub z jakiegos powodu ciezko je trafic (wieksze evade?) - anyway roznia sie parametrami ktorych nie wyciagniesz z gry. Pomijam juz takie drobiazgi jak specjalne powery mobow typu stun, poisson, bleed, kasowanie buffow etc, ich social, szybkosc poruszania sie (co moze byc przydatne dla klas z ranged attack), i wielkosc zadawanego dmg (bo tu tez mob na tym samym lev potrafi sie mocno roznic). Anyway - po paru probach odpuscilem sobie "matematyczne" szukanie najbardziej wrazliwych mobow i po prostu zaczalem levelowac tam gdzie mi sie "wydawalo" ze jest najlepiej grac moja postacia eee... z pewnych wzgledów... nie dodawałem tych extra informacji o wrażliwościach mobów. Wiem, że powinnem ale wymagałoby to zbyt dużo zabawy. I dałem sobie siana. |
Autor: | Sylvian [ 12 wrz 2005, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Mam kurcze mały problem do zgryzienia w związku z moim L2Profilerem, którego namiętnie piszę od jakiegoś czasu. Mianowicie nie bardzo wiem jak rozwiązać wprowadzanie informacji dotyczacych clanu/alliance. Wygląda to tak, że generalnie każda postać jak wiadomo może należeć do 1 klanu i ew. alliance i tu pojawia się problem. Z aplikacji nie będzie przecież korzystać 100% ludzi grających w L2, więc IMO nie zawsze osoba wpisująca informacje o klanie/ally jest jej założycielem. I nie wiem czy pozwolić wszystkim użytkownikom na stworzenie/usunięcie klanu/ally czy też nie. Wariant 1) każdy może wpisać informacje o klanie: + każdy może dopisać klan, dzięki czemu szybciej powstanie pełne odzwierciedlenie stuktury klanów na poszczególnych serwerach - każdy może usunąć klan (np. ktos nie lubi klanu X i bach usuwa go z listy) Wariant 2) osoba wpisująca/tworząca dane o klanie uznawana jest za jej clan leadera: + nikt nie nabruzdzi innym - jako CL będzie widniało imie osoby nie koniecznie będącej jej faktycznym liderem - gdy taki CL przestanie używać aplikacji a klan/ally się rozleci nikt nie będzie mógł tego zmienić za niego --------------- Wariant 3 do jakiego się skłaniam to połaczenie obu: Czyli osoba dodająca klan wpisuje nick lidera (nieważne czy to jest jej nick czy kogoś innego) i jest on tylko opisem, ale utworzony w ten sposób clan może modyfikować tylko on (tzn. jego opis itp.) + każdy może dodać informacje o klanie + nikt nie nabruzdzi innym - wciąż pozostaje problem z usunięciem klanu gdy os. zakładająca przestanie kozystać z aplikacji i nie uaktualni wpisu. Także jeśli macie jakieś sugestie please piszcie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |