Seraf napisał(a):
Sylvian jak na mój gust wszystkie te poprawki można było załatwić w patchu(dostosowanie siły/rozłożenie potworów/zmiana dropów itp).
Co do katakumb każde wygladają dokładnie tak samo(poza rozmieszczeniem pokoji) pierwsze dwie godziny wydają się klimatyczne w takich podziemiach, co wyższe lvle i katakumby/nekropolie zmieniają się potwory a podziemia jakby ciągle te same
.
Sylvian napisał(a):
C4 praktycznie nic nie wiadomo, poza tym że będzie hero/noble system i fishing... jakoś mi 'spektakularny' nie pasuje do opisu..
Wspomniano dość dokładnie o nowych mapach, nowym mieście i nowym smoku(to tak żeby antharas nie był sam i popis grafików
prawdopobnie).
Nic nie wspominałem że c4 ma być spektakularne, podobają mi się pomysły które zostały zaczerpnięte ze strzępków oficjalnym informacji. Strzępkowe informacje o c3 sprawdziły się całkowicie, dlatego też uważam że z c4 zapewne też się pokryją, jeżeli jednak ich info nie pokryje się z rzeczywistością, kategorycznie zmienie zdanie o takich "niusach" od nich. Tak "po prostu" podaba mi się kierunek zmian który "podobno" mają zastosować w c4.
Przecież to są patche... A nowe lokacje i moby dochodza niemal w kazdej kronice czy jakimkolwiek rozszeżeniu w większości mmorpg... więc póki co C4 nie jawi mi się wielkim przełomem co nie znaczy, że na niego nie czekam.
Nie zmienia to faktu, że Seven Seals w C3 jest bardzo ciekawym i nowatorskim pomysłem. Pomijam już same katakumby - wprowadzono przecież kolejny 'poziom' rywalizacji dawn vs dusk, dodano do tego festival, mało tego każda z 3 pieczęci ma jakiś wymierny wpły na świat gry (jak sie ludzie nachapią A grade stuffu to zaczną wpływać na siege). A dojśc mają jeszcze 4 kolejne pieczęcie (ciekawe tylko kiedy, bo miałem nadzieje że choć 1 dodadzą w C4). To nie jest mało. Dlatego takie pisanie trochę mnie drażni - tym bardziej, że C1 i C2 nie wprowadziły prawie nic - poza stryderami i manor systemem, który faktycznie był czymś nowym.
Też mi się podoba, że L2 się rozwija z i z każda kolejną kroniką jest coraz ciekawiej.