mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 354 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 17:30 
Cytuj  
Obrazek
Obrazek


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 17:45 
Cytuj  
Spodobał mi się klimat :)
Wejście c3 nie było niczym spektakularnym pare pomysłów na siłe nowy klient, świecące bronie i katakumby, wg mnie najsłabsza z kronik .
C4 prezentuje się wyśmienicie coś jak różnica pomiędzy c1/c2.
:) Oderwanie od schematów i wreszcie coś humanoidalnego brak tych dziwnych maszkar na siłe tworzonych(20 odmian golemów, 10 odmian wilkołaków, 10 odmian blood quen, 15 odmian death knight'a)
Jak na mój gust brakuje bardziej zoorganizowanych "bitew" z potworami, skrypty AI są do nauczenia na pamięć, mogliby zoorganizować coś jak "RTS" dla GM'a który by sterował potworami na np eventach(np natarcie kościotrupów w AB :P) czy raid bossami.
Pozdrawiam.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 17:51 
Cytuj  
w korei c4 rusza ponoc 21 smptembera czyli chyba wrzesnia ciekawo kiedy w naszym swiecie :)

male tlumaczonko z krzaczastego (masa bledow)



Kod:
How are you. li ni It is Ji II. li ni Ji II crow ni it will grow 3: where U who wakes up it puts and (Rise of Darkness) to send it gives and in the hot member all customer everybody sincerity speech of young thanks it gives. U puts the time will close that recently slowly to descend, the new fate is started from the new continent. Everybody to send during that time it will collect a hot love and an interest and an opinion and li ni Ji II former team unit field eagerly will prepare and your large scale update "crow of all, li ni Ji II ni 4 it will grow: The successors (Scions of Destiny) of fate "are opened to the public to everybody at once.

The crow ni 4 it will grow: If the successors (Scions of Destiny) of fate "the craving which customer everybody is various quantitative if with quality from all to be sufficient and drill possibility in order to be, it produces the best, it will be met from El mother tongue continent which is spacious to finish an effort and the new fates are waiting everybody. "The crow ni 4 it will grow: It will confront to the successors (Scions of Destiny) of fate "and more detailed information will lead September 21st phu review site and the first it will be a plan which will be opened to the public, September 21st afternoon test server" the crow ni 4 it will grow: It is a plan which with the successors (Scions of Destiny) of fate "will be updated. "The crow ni 4 it will grow: In the successors (Scions of Destiny) of fate "customer everybody many entrusting it gives a love and interest. Thank you.



niech ktos teraz a angielskiego na polski:)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 19:39 
Cytuj  
Seraf napisał(a):
Wejście c3 nie było niczym spektakularnym pare pomysłów na siłe nowy klient, świecące bronie i katakumby, wg mnie najsłabsza z kronik .

1) silnik pozostał ten sam, tylko interface się zmienił ^^
2) chyba najpożądniejsza z wydanych do tej pory kronik to właśnie C3. Poprawiono sporo rzeczy dodano zupełnie nowum jesli chodzi o mmo a mianowicie seven seals, wprowadzono sub-class system. Mało tego wywindowano poziom trudności - kto pamięta pierwszy szok gdy ludzie gineli od light blue mobów?

C3 to bardzo porządna kronika która rzuciła sporo światła na L2. A o C4 praktycznie nic nie wiadomo, poza tym że będzie hero/noble system i fishing... jakoś mi 'spektakularny' nie pasuje do opisu...


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 20:59 
Cytuj  
Sylvian jak na mój gust wszystkie te poprawki można było załatwić w patchu(dostosowanie siły/rozłożenie potworów/zmiana dropów itp).
Co do katakumb każde wygladają dokładnie tak samo(poza rozmieszczeniem pokoji) pierwsze dwie godziny wydają się klimatyczne w takich podziemiach, co wyższe lvle i katakumby/nekropolie zmieniają się potwory a podziemia jakby ciągle te same :-? .

Sylvian napisał(a):
C4 praktycznie nic nie wiadomo, poza tym że będzie hero/noble system i fishing... jakoś mi 'spektakularny' nie pasuje do opisu..

Wspomniano dość dokładnie o nowych mapach, nowym mieście i nowym smoku(to tak żeby antharas nie był sam i popis grafików :] prawdopobnie).
Nic nie wspominałem że c4 ma być spektakularne, podobają mi się pomysły które zostały zaczerpnięte ze strzępków oficjalnym informacji. Strzępkowe informacje o c3 sprawdziły się całkowicie, dlatego też uważam że z c4 zapewne też się pokryją, jeżeli jednak ich info nie pokryje się z rzeczywistością, kategorycznie zmienie zdanie o takich "niusach" od nich. Tak "po prostu" podaba mi się kierunek zmian który "podobno" mają zastosować w c4.

**

Posty: 341
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 23:11 
Cytuj  
A ja słyszałem a dwelfach i innych maszkarach. Sądząc po tamtym zdjątku to będą też Erki i człelfy ><


_________________
To tylko taki mały żarcik...

Bartz- Loiok Shilen knight 46 poziom

**

Posty: 285
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 06:39 
Cytuj  
Lolok napisał(a):
A ja słyszałem a dwelfach i innych maszkarach. Sądząc po tamtym zdjątku to będą też Erki i człelfy ><


Taaaak, a przeczytałeś datę tej informacji ( tak, to było na Warcry )? 1 April... Później sami nawet napisali, że to był żart bo ludzie wzieli to na serio <ironia>

**

Posty: 263
Dołączył(a): 27.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 06:39 
Cytuj  
Taa... zapowiada się fajnie, tylko szkoda, że jak zwykle trzeba będzie czekać :(


_________________
Bartz:
Joli - lvl 40 Warsmith
ShiningStar - lvl 41 Shillen Elder

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 10:29 
Cytuj  
Seraf napisał(a):
Sylvian jak na mój gust wszystkie te poprawki można było załatwić w patchu(dostosowanie siły/rozłożenie potworów/zmiana dropów itp).
Co do katakumb każde wygladają dokładnie tak samo(poza rozmieszczeniem pokoji) pierwsze dwie godziny wydają się klimatyczne w takich podziemiach, co wyższe lvle i katakumby/nekropolie zmieniają się potwory a podziemia jakby ciągle te same :-? .

Sylvian napisał(a):
C4 praktycznie nic nie wiadomo, poza tym że będzie hero/noble system i fishing... jakoś mi 'spektakularny' nie pasuje do opisu..

Wspomniano dość dokładnie o nowych mapach, nowym mieście i nowym smoku(to tak żeby antharas nie był sam i popis grafików :] prawdopobnie).
Nic nie wspominałem że c4 ma być spektakularne, podobają mi się pomysły które zostały zaczerpnięte ze strzępków oficjalnym informacji. Strzępkowe informacje o c3 sprawdziły się całkowicie, dlatego też uważam że z c4 zapewne też się pokryją, jeżeli jednak ich info nie pokryje się z rzeczywistością, kategorycznie zmienie zdanie o takich "niusach" od nich. Tak "po prostu" podaba mi się kierunek zmian który "podobno" mają zastosować w c4.

Przecież to są patche... A nowe lokacje i moby dochodza niemal w kazdej kronice czy jakimkolwiek rozszeżeniu w większości mmorpg... więc póki co C4 nie jawi mi się wielkim przełomem co nie znaczy, że na niego nie czekam.

Nie zmienia to faktu, że Seven Seals w C3 jest bardzo ciekawym i nowatorskim pomysłem. Pomijam już same katakumby - wprowadzono przecież kolejny 'poziom' rywalizacji dawn vs dusk, dodano do tego festival, mało tego każda z 3 pieczęci ma jakiś wymierny wpły na świat gry (jak sie ludzie nachapią A grade stuffu to zaczną wpływać na siege). A dojśc mają jeszcze 4 kolejne pieczęcie (ciekawe tylko kiedy, bo miałem nadzieje że choć 1 dodadzą w C4). To nie jest mało. Dlatego takie pisanie trochę mnie drażni - tym bardziej, że C1 i C2 nie wprowadziły prawie nic - poza stryderami i manor systemem, który faktycznie był czymś nowym.

Też mi się podoba, że L2 się rozwija z i z każda kolejną kroniką jest coraz ciekawiej.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 11:02 
Cytuj  
Kronika imho to pewnego rodzaju epizod duże rozszerzenie, za duże żeby to nazwać patch'em.
Sylvian napisał(a):
Nie zmienia to faktu, że Seven Seals w C3 jest bardzo ciekawym i nowatorskim pomysłem. Pomijam już same katakumby - wprowadzono przecież kolejny 'poziom' rywalizacji dawn vs dusk, dodano do tego festival, mało tego każda z 3 pieczęci ma jakiś wymierny wpły na świat gry (jak sie ludzie nachapią A grade stuffu to zaczną wpływać na siege)

Zgadzam się co do poziomu rywilizacji był to ciekawy pomysł ale ile może trwać ten czas "chapania A grade" ? :har:


Sylvian napisał(a):
(...)C1 i C2 nie wprowadziły prawie nic - poza stryderami i manor systemem, który faktycznie był czymś nowym.

Nowe lokacje w tym ToI, raid bosses, o i przemeblowanie potworów w lokacjach.

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 11:46 
Cytuj  
Seraf napisał(a):
Nowe lokacje w tym ToI, raid bosses, o i przemeblowanie potworów w lokacjach.

Czyli właśnie to co wytknęłeś C3 ;)
IMO żadna nowość, która by czyniła je 'lepszymi kronikami' - w zasadzie standard, bo tego typu rzeczy są i będą w kazdej kronice.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 12:33 
Cytuj  
Zanim zaczniemy się łapać za słówka chciałbym zauważyć że to było "wg mnie" , mi bardziej przypadają do gustu ładne tereny, nowe potwory bardziej niż system seven seals.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2005, 06:57 
Cytuj  
Kilka nowych fotek
http://www.inven.co.kr/board/powerbbs.php?come_idx=390&query=view&p=1&category=&sort=PID&orderby=&where=&name=&subject=&content=&keyword=&sterm=&iskin=lineage2&l=62
http://community.playforum.net:8080/bbs/prog/column?action=read&iid=10031004&kid=6290


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2005, 10:46 
Cytuj  
Nowe tłumaczenia z L2center.com

Chronicle 4 - Forest of the Dead (Rune Region)
http://www.l2center.com/news/c4glimpse_pf.html

Exploration of Chronicle 4's New Godad Region
- http://www.l2center.com/news/c4glimpse_norinuri.html


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2005, 14:15 
Cytuj  
Nie wiem czemu ale jakoś te miasto wampirów w c4 mi przypomina miasto nifleheim z RO.

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2005, 15:35 
Cytuj  
No coraz bardziej mi się podoba - choć jakoś moby 80lev+ mnie przerażają, tym bardziej, że nic nie wspomnieli, że podniesie się level cup. (niech sie nie podnosi to możę kiedyś za x lat dobije do endgame ^^).

O ile akcji z kursorem nie rozumiem, chyba, że koreańczycy od grania maja poważne problemy ze wzrokiem to okienko z komunikatami systemowymi oraz możliwość rodzielenia general/party/trade/clan/aaliance chatu to super sprawa ^^

Nic czekamy do 09.21 na kolejne informacje :)

Ps. Swoją droga ciekawe, że screeny (niektóre) wyraźnie były robione kamerą albo aparatem... szkoda.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2005, 16:05 
Cytuj  
Moby 80+ to po prostu moby "nie do solowania".

Co do kursora to mi sie to podoba - latwiej sie orientujesz w przestrzeni na nierownym terenie.

Super ze wprowadza te nowe tereny - IMHO zdecydowanie za malo jest spotow do grania >65 lev.

Brakuje mi tylko wprowadzenia jednego pomyslu - kiedys w jakims tlumaczonym wywiadzie z devsami mowili ze wprowadza tereny z mobami ladnie dropujacymi ale full PvP (tzn ze mozna sie kilowac bez ograniczen jak na arenie czy siege).
Bylby przynajmniej jeden teren na ktorym nie ma absolutnie zadnych szans botowania :D


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 50
Dołączył(a): 28.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2005, 22:25 
Cytuj  
Mogli by wprowadzic poprawione textury postaci, niektore typy wlosow czy twarzy maja bledy dosc smieszne brak tylnej czesci glowy :lol:

Ciekwie, tez by bylo gdyby wprowadzili nakrycia glowy przynajmniej jakies zdobienia niekoniecznie pelne helmy.

***

Posty: 511
Dołączył(a): 9.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2005, 22:57 
Cytuj  
Dragon u mnie wszystkie tekstury działają bez problemów, może to jakiś błąd klienta. Jezeli mógłbyś pokazać screen shot'a można by ocenić czy to wina klienta...

Co do nakryć głowy to teraz są maski wg info o c4 mają byc diademy :).

Pozdrawiam

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2005, 07:29 
Cytuj  
A mnie tam peleryn brakuje :]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 354 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.