MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

QR na SoulBow
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=19466
Strona 1 z 1

Autor:  Karol66 [ 15 maja 2006, 11:15 ]
Tytuł:  QR na SoulBow

Mam pytanko - moze ktos sie orientuje.

To SA Quick Recovery zmniejsza o 15% reuse time luku.
Luki mamy slow i very slow.
Nie roznica sie one w calkowitym czasie oddania strzalu (?) tylko w czasie jaki uplywa od momentu ataku do wypuszczenia strzaly.
Innymi slowy wyglada to mniej wiecej tak:
N - naciaganie cieciwy
S - strzal
R - reuse delay

Luk slow:
NNNNSRRRRRR
Luk very slow:
NNNNNNSRRRR

Zgadza sie?

Czyli majac SA QR na luku very slow zyskujemy sporo mniej niz na luku slow?

Do czego zmierzam.....
Wczoraj nam sie na rajdzie dropnal SoulBow - dostal go kolega, HE 69 lev.
Po rajdzie poprosilem go zebysmy sobie testneli szybkosc strzelania.
Wzielismy po 10 strzal, trzeci kolega odliczal i zaczelismy jednoczesnie strzelac do celu.
Ja skonczylem strzelac jakies 2-3 sek wczesniej tylko wiec zastanawia mnie wogole sens zakladania tego SA.
Rozumiem ze ono nie skraca mi czasu oddania pierwszego strzalu (?), nieznacznie wplywa wogole na szybkosc strzelania uzywajac very slow luku (?) i nie ma zadnego znaczenia przy uzywaniu skili typu stun shot (?).

Zarzucilem sobie to SA liczac ze jakos znaczaco wplynie na wydolnosc postaci w PvP ale jesli nie ma jakis dodatkowych zalet o ktorych nie wiem, to chyba lepiej sprzedac ten luk i kupic/zrobic sobie CS?

Autor:  pooma [ 15 maja 2006, 13:04 ]
Tytuł: 

huh a wiec QR pomaga tylko w kite'ingu (zblizajac SB do lukow slow) - dobrze wiedziec ^^.
Czyli jak by nie patrzeć jedynym porządnym SA na lukach pod pvp jest focus na drakoniku? :/

Autor:  Sylvian [ 15 maja 2006, 13:26 ]
Tytuł: 

Karol o ile na archerach znam się jak świnia na pierprzu o tyle wszystko co napisałeś się zgadza. QR zmniejsza jedynie resuse time (czyli czas pomiędzy oddaniem strzału a zaczynaniem naciągania cięciwy do oddania ponownego strzału).

Poszperaj na l2guru.com był tam kiedyś spory topik o tym.

Autor:  Karol66 [ 15 maja 2006, 16:33 ]
Tytuł: 

Nie - juz chyba cos popieprzylem.

Jak wezme w lape Carnage i SoulBow to bede mial rozny attack speed ale widac OPROCZ TEGO jest tez rozny reuse time - dlatego SoulBow'em ciezko kitowac a SoulBow z QR wogole juz praktycznie nie to ma sensu bo jeszcze skracamy (i tak krotki) reuse time.

Autor:  BioMech [ 15 maja 2006, 17:37 ]
Tytuł: 

a z tego co ja wiem to Quick Recovery - Reduces re-use delay by a percentage. czyli reuse skilli takich jak stun duble shot i UE ... a nie reuse napinania cieciwy bo napinanie cieiciwy to attack speed takie moje zdanie ...

Autor:  Xan [ 15 maja 2006, 20:28 ]
Tytuł: 

BioMech napisał(a):
a z tego co ja wiem to Quick Recovery - Reduces re-use delay by a percentage. czyli reuse skilli takich jak stun duble shot i UE ... a nie reuse napinania cieciwy bo napinanie cieiciwy to attack speed takie moje zdanie ...

Testy wskazuja inaczej.
QR skraca czas przeladowywania...
Jedynym lukiem na ktury warto dac QR jest BoP wtedy widac roznice w szybkosci strzelania.
Dla SB jedyna sluszna SA jest CS.. dobry pod PvE a i w siege sie przydaje.

Autor:  fp^^ [ 16 maja 2006, 11:57 ]
Tytuł: 

klik
mysle ze posrednio jaskowi chodzilo o cos takiego :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team