MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shield stun i wartosc INT.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=19905
Strona 1 z 2

Autor:  gambit44 [ 11 cze 2006, 20:54 ]
Tytuł:  Shield stun i wartosc INT.

Hi.
Mam nadzieję, że nie będę za to wyśmiany.

Gram DA.
Shield stun jest fajny ale długo się ładuje. Chciałem zwiększyć WIT (za pomoca dye) kosztem INT, przez co szybciej ss bedzie mi się ładował.

Pytanie: czy jak zmniejsze INT to spadnie prawdopodobnieństwo wejścia stuna ??

Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego tematu.

10x za odp.

Autor:  Itachii [ 11 cze 2006, 20:58 ]
Tytuł: 

Shield Stun reuse time zależy od attack speed, nie casting speed.

Autor:  wujo [ 11 cze 2006, 20:59 ]
Tytuł: 

O ile dobrze sie orientuje to STR odpowiedzialny jest za Stuna , jesli nie poprawcie mnie :D

Autor:  Karol66 [ 11 cze 2006, 21:09 ]
Tytuł: 

U atakujacego liczy sie:
- stun level, stun rodzaj (np. shield stun ma wieksza szanse wejscia niz ten z hammer crush), level postaci

U broniacego sie przed stun:
- con, rasa (jesli orc), level postaci, resisty z itemow, resisty z buffow

Nie slyszalem o tym zeby mialo znaczenie STR atakujacego, pattack/mattack albo rodzaj broni.

EDIT: byc moze dla broniacego ma tez znaczenie mdef ale walac stun w boty z ng jewerly nie zauwazylem tego zeby czesciej w nich wchodzilo.

Autor:  wujo [ 11 cze 2006, 21:13 ]
Tytuł: 

Czyli obnizając STR lucznikiem nie zmniejszam szansy wejscia stun shota ?

Autor:  Karol66 [ 11 cze 2006, 21:20 ]
Tytuł: 

Tego na 100% nie wiem.
Nigdzie NCsoft nie pisal ze STR podnosi szanse na wejscie stuna i nigdzie nie widzialem sensownych (>1000 prob) testow.

Autor:  gambit44 [ 12 cze 2006, 09:26 ]
Tytuł: 

Hmm ... nie sądziłem, że to tak wyjdzie z tym SS.
Czyli w sumie aby szybciej SS się załadował do powiniemem zwiekszyć DEX, tylko kosztem czego? Już mam symbol co daje mi +3 do DEX i -3 do CON. A jak pojadę więcej po CON to będę dupa, a nie tank. A jak pojadę z STR to będę lał moba wieki (mniejszy dmg).
Zaznaczę, że większość czasu latam sam bez party (taka moja natura).

Będę wdzięczny za radę :]

Z tego co jeszcze wyszukałem to SS jest skillem fizycznym, a nie magicznym (chyba taki jest podzial na skille).

Autor:  Strzala [ 12 cze 2006, 09:56 ]
Tytuł: 

gambit44 napisał(a):
Hmm ... nie sądziłem, że to tak wyjdzie z tym SS.
Czyli w sumie aby szybciej SS się załadował do powiniemem zwiekszyć DEX, tylko kosztem czego? Już mam symbol co daje mi +3 do DEX i -3 do CON. A jak pojadę więcej po CON to będę dupa, a nie tank. A jak pojadę z STR to będę lał moba wieki (mniejszy dmg).
Zaznaczę, że większość czasu latam sam bez party (taka moja natura).

Będę wdzięczny za radę :]

Z tego co jeszcze wyszukałem to SS jest skillem fizycznym, a nie magicznym (chyba taki jest podzial na skille).


Wiesz, ale IMO nerfowanie CON w przypadku tanka mija sie z celem bo zabiera ci HP i odpornosc na stun mobkow, a bez tego raczej ciezko dobrze spelniac swoja role w party kilka stunow wejdzie, zgubisz agroo i moze byc kiepsko.

IMO obowiazkowy zestaw tatoo dla DA po 52 lev to +4 CON -4 STR.

Co do "lania moba wieki" to pociesze cie ze po 60 lev i tak trwa to wieki w przypadku DA bez pantery wiec granie solo DA po 60 lev jest dlugie i drogie. Jedyna rozsadna opcja - zacznij sie uczyc grac w party.

Autor:  gambit44 [ 12 cze 2006, 11:55 ]
Tytuł:  Hmm

Sprawa symbolu +4 CON -4 STR na razie przemyślę (może załapie się na prezent od klanu w postaci Nightmare set)

Strzała a czy możesz mi powiedzieć jak zwiększyć szybkość ładowania się Shield Stuna ??

Bo lekko zaczynamy zbaczać z tematu, a mi głównie chodzi o to aby Shield Stun szybciej się ładował.
W sumie tym bym się nie przejował ale po walce z pewnym gladem w Tallumie (koleś miał wyższy lvl ode mnie a stuny łykał aż miło się patrzyło) stwierdziłem, że za wolno się ładuje (szczególnie jak nie wejdzie).

Autor:  pooma [ 12 cze 2006, 11:56 ]
Tytuł: 

Atk. Spd - odpowiada zarówno za szybkość jego puszczania, jak i reuse time. Z resztą możesz łatwo to porównać z Haste2 i bez.

Autor:  gambit44 [ 12 cze 2006, 12:22 ]
Tytuł: 

No to lekka modyfikacja STR -2 i +2 do DEX powinna poprawic sytuację (w sumie to będzie +5 do DEX).
Wtedy może wyjdzie mi permanetny stun :D i dodatkowo pantera z spamem ss i będzie pozamiatane :D

Dzięki za pomoc w uzyskaniu informacji.

Autor:  Strzala [ 12 cze 2006, 13:52 ]
Tytuł: 

mysle ze poprawi nieznacznie natomiast jesli chcesz uzyskac efekt zblizony do "chain stuna" to w momencie zestunowania nie atakuj przeciwnika. Pozwol aby pantera bila za ciebie a ty wymierz draina tak aby zaraz po jego odpaleniu znowu moc uzyc shield stuna - stun/wait/drain/stun itd.

Pantera ma mniejsze szanse na przerwanie stuna a bije znacznie mocniej.
Moze to nie wyglada zbyt ladnie ale dziala

Autor:  Per-Aa [ 12 cze 2006, 23:06 ]
Tytuł: 

przy tak niskim DEX Humana zwiekszenie go nawet o 5 daje MINIMALNE efekty jesli sie nie ma skilli lucznikow/sztyleciarzy ktore zwiekszaja efektywnosc takiego rozwiazania - na dobra sprawe podniesiesz sobie szybkosc ladowania stuna o jakies 3% tracac przy tym 15% zycia z uwagi na obnizenie CON - IMO Gra niewarta swieczki gdyz sam obnizasz sobie odpornosc na stuny.

Mocna strona DA jest wlasnie to, ze oberwie stun shota, otrzesie sie, uzyje hamstring, dobiegnie do niesfornego lucznika i sam mu zapoda stuna.
Po obnizeniu CON o 3 tracimy jakies 20% z odpornosci na stuny od innych wiec tym samym tracisz jedna z najmocniejszych zalet tej postaci.

Gdzies wyczytalem (a w zasadzie kumpel koreanczyk wyczytal na koreanskim forum i wrzucil nam na klanowe) ze CON ma rowniez wplyw na efetywnosc wykonywania Stun'a - goscie robili rozne tricki typu +DEX -CON, +STR -CON i za kazdym razem jak CON byl obnizany to sama efektywnosc wejscia spadala przeciwko tej samej postaci (tzn jak atakujacy DA mial obnizany CON)

IMO jedyna opcja DA to -STR +CON, niektorzy daja nawet -3STR +3CON i -2DEX +2CON. Sam osobiscie bym za bardzo nie polecal tego rozwiazania z DEX o ile nie mamy dobrze zgranej i ustawionej grupy na party gdyz cierpi na tym na pewno zdolnosc trzymania aggro ale jak w party jest 2 rechargerow to DA zawsze moze trzymac hate skillami.

W skrocie: w ZYCIU nie obnizac DA CON'u gdyz to jeden z jego atrybutow, ktory powinien byc maxowany.

PS: Niektore swiry twierdza ze buffy magiczne (empower, acumen itd) maja wplyw na efektywnosc i reload stuna - szczerze to musialbym to przetestowac aby dac wiare takim pogloskom.

Autor:  pooma [ 13 cze 2006, 08:00 ]
Tytuł: 

Hmmm to by potwierdzało moje przypuszczenia, że CON odpowiada po stronie atakującego za szansę na wejście stun shielda :>
W przypadku stunów typu shock lub stun shot podejrzewam, że to zależy bezpośrednio od STR (pomijając lvl stuna oczywiście).

Autor:  gambit44 [ 13 cze 2006, 08:10 ]
Tytuł: 

Per-Aa świetny text :)
W gruncie rzeczy to i tak odczówam brak tych 3 pkt z CON (wolniejszy regen w czasie odpoczynku na skillu relax).
Po przeczytaniu tego co napisałeś zastanawiam sie nad zdjęciem obecnego symbolu (+3 DEX -3 CON) i zrobienie innego. Ale nie chcę za bardzo świrować z zmianą statów :|

Kolejna kwestia: zwiększenie regenu MP za pomocą symbolu +4 MEN -4 INT. Opłaca się ??

P.S. Stun u DA jest skillem fizycznym i acumen itp nie działa na niego, ale z Haste na 2 lvl i Berserkiem to ładowanie się stuna spada drastycznie (tak jak i p.def). Poza tym wystarczy zrobić test z bss na autouse. Tylko magiczne skille pobierają bss i działa na nie acumen itp.

Autor:  Karol66 [ 13 cze 2006, 08:26 ]
Tytuł: 

Nie mozesz ruszyc MEN fighterem.
Mozesz sobie tylko INT/WIT dyesy.

Autor:  Sylvian [ 13 cze 2006, 09:23 ]
Tytuł: 

Gezzz sorrki chłopaki ale mam nieodparte wrażenie deja vu:
- CON odpowiada za resist na stuna
- CON odpowiada również za szanse na zastunowanie
- nie wydaje mi się, żeby reuse-time ShieldStuna zależał od atk. speed, w takim wypadku czułbyś różnicę używając greater swift potion (bo pompowanie DEX w DA jest IMO dość dyskusyjne).
- tak jak Karol wspomniał fighterem nie ruszysz MEN'a.
- STR nie ma wpływu na żadne stuny (za stun shot archera też odpowiada CON choć jest to dość mała wartość).

Kolejna sprawa to granie DA solo. IMO bez sensu z racji tego, że nie zadajesz praktycznie dmg (chyba, że non stop z panterą chcesz biegać).
Tank to klasa do party, zresztą co tu dużo mówić od party się nie ucieknie i tak. A im szybciej zdobędziesz doświadczenie w tankowaniu tym lepiej. Bo na wyższych poziomach jak coś zwalisz nik cię później do party nie weźmie (chyba że masz wyrozumiały klan :P).

Autor:  Ethan [ 13 cze 2006, 09:23 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Nie mozesz ruszyc MEN fighterem.
Mozesz sobie tylko INT/WIT dyesy.


Dyesami na pewno nie, ale można to zmienić armor setami (leather).
Na przykład Tallum Leather lub BW Leather. Ale akurat te sety są wyjątkowo gówniane.
Mam wrażenie, że robili je pod OL i WC, a na pewno nie pod tanka. :]

Autor:  Per-Aa [ 13 cze 2006, 10:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
P.S. Stun u DA jest skillem fizycznym i acumen itp nie działa na niego, ale z Haste na 2 lvl i Berserkiem to ładowanie się stuna spada drastycznie (tak jak i p.def). Poza tym wystarczy zrobić test z bss na autouse. Tylko magiczne skille pobierają bss i działa na nie acumen itp.


Z tymi bsps to nie tak do konca - pamietam bodajze na C2 - gralem z krasnalem BH lvl64 pewnego razu - twierdzil ze jak mial zaladowanego sps'a w broni to mu spoil/sweep lepiej dzialal mimo ze tego shota nie zuzywalo - mial go caly czas zaladowanego - osobiscie jestem septyczny co do tego, jednakowoz nie gralem nigdy BH na wysokim lvlu wiec nie wiem

Autor:  Sylvian [ 13 cze 2006, 10:58 ]
Tytuł: 

Per-Aa napisał(a):
Cytuj:
P.S. Stun u DA jest skillem fizycznym i acumen itp nie działa na niego, ale z Haste na 2 lvl i Berserkiem to ładowanie się stuna spada drastycznie (tak jak i p.def). Poza tym wystarczy zrobić test z bss na autouse. Tylko magiczne skille pobierają bss i działa na nie acumen itp.


Z tymi bsps to nie tak do konca - pamietam bodajze na C2 - gralem z krasnalem BH lvl64 pewnego razu - twierdzil ze jak mial zaladowanego sps'a w broni to mu spoil/sweep lepiej dzialal mimo ze tego shota nie zuzywalo - mial go caly czas zaladowanego - osobiscie jestem septyczny co do tego, jednakowoz nie gralem nigdy BH na wysokim lvlu wiec nie wiem

Bo to kolejna bujda na kółkach - ciekawi mnei skąd się biora tego typu rumory? Ludzi chcą być zauważeni, że mają jakieś super info czy jak?

Na spoil nie wpływa ani SpS/BSpS ani emp/berserk.

Zawsze się śmieje jak dostaję Empa że teraz po spoilu moby będą wybuchać... nie uwieżycie jakie było zdziwienie gdy w Rifcie po śmierci Martyra nastąpiło wielkie boom i padły 2 osoby ^^

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team