Cytat ze strony oficjalnej:
During the investigation of the exploit that resulted in Monday’s unscheduled maintenance, we discovered the existence of a possible security vulnerability. As a result, the servers have been brought down to address this issue. Additionally, all Lineage II game passwords have been reset for security purposes to ensure the safety of your Lineage II account. Please log into your PlayNC account immediately and change the password to your Lineage II game account. This action is necessary in order to log in to the game. You may also need to change your PlayNC master account password as an additional precaution. We realize this is an inconvenience, and we sincerely apologize.
If you have any questions or concerns, please contact the Support team through the web site at http://support.lineage2.com.
Thank you for your assistance and your continued patience. We remain dedicated to providing the best possible service for our customers and again apologize for the inconvenience.
PlayNC Support
/źródło: http://www.lineage2.com/news/news.html#a007598/
I tu niewątpliwie mam/...mamy? problem o.O
Mój orginalny acc. (MartinezPL) którym wyfarmowałem sobie adene i dorobiłem sie yaksa mace (co za bron!!;) sprzedałem (także za adena+ dorzuciłęm zdobytą w pocie czoła yaksę) i w ten sposób kupiłem moją obecną postać. Zadnego kupowania adeny, używania botów itp. a tu kupa!, zresetowali passwordy.....teoria spiskowa głosi że to może dlatego hehe:
http://mmorpg.pl/viewtopic.php?t=20599
Nie wnikam nie o tym miał być ten wątek choć skaner mks
https://skaner.mks.com.pl/ pokazywał mi ten sam komunikat przy plikach z texturami.
Jeśli jakimś sposobem nie odzyskacie swojego konta bo np. wpisaliscie pierwsza lepszą datę w pole "data urodzenia" lub wpisaliście zupełnie cokolwiek jako odpowiedz na secret hint to zdaje się macie problem (witam w klubie). Większość ludzi ma zresztą nawyk podawania nieprawdziwych danych w internecie... tymbardziej że nie sądziłęm że ta gra pochłonie tyle mojego czasu, będą w nią grał do teraz a już na pewno nie sądziłem że te dane będą mi do czegokolwiek, kiedykolwiek potrzebne bo ncsoft z niejasnych powodów pokasuje wszystkie passwordy.
Jeśli nie znamy daty urodzenia/secret question answer to jest jeszcze (jak wyczytałem gdzieś na forum) ostatnia deska ratunku - należy napisać do nich email a w nim:
- What first and last name did you use when you created the account?
- What physical address did you use when you created the account?
- What birth date did you use when you created the account?
- What are the 20 digit codes for all games you added to the account?
- What is the Unique Account ID for the Game Account you are referring to? (This was sent to you via email on the date your game account was activated with a subject header of "Game Account Activated.")
- What is the last 4 digits of the credit card that was originally used to activate the billing on your game account?
..że jaki email?, jaki kod?, iD?!!
..."A kto kurwa tyle lat faktury trzyma?!?".
Co wy na to bo ja zaraz ide żygać.
narka