mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 700
Dołączył(a): 26.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 16:58 
Cytuj  
Cytat ze strony oficjalnej:

During the investigation of the exploit that resulted in Monday’s unscheduled maintenance, we discovered the existence of a possible security vulnerability. As a result, the servers have been brought down to address this issue. Additionally, all Lineage II game passwords have been reset for security purposes to ensure the safety of your Lineage II account. Please log into your PlayNC account immediately and change the password to your Lineage II game account. This action is necessary in order to log in to the game. You may also need to change your PlayNC master account password as an additional precaution. We realize this is an inconvenience, and we sincerely apologize.

If you have any questions or concerns, please contact the Support team through the web site at http://support.lineage2.com.

Thank you for your assistance and your continued patience. We remain dedicated to providing the best possible service for our customers and again apologize for the inconvenience.

PlayNC Support

/źródło: http://www.lineage2.com/news/news.html#a007598/

I tu niewątpliwie mam/...mamy? problem o.O

Mój orginalny acc. (MartinezPL) którym wyfarmowałem sobie adene i dorobiłem sie yaksa mace (co za bron!!;) sprzedałem (także za adena+ dorzuciłęm zdobytą w pocie czoła yaksę) i w ten sposób kupiłem moją obecną postać. Zadnego kupowania adeny, używania botów itp. a tu kupa!, zresetowali passwordy.....teoria spiskowa głosi że to może dlatego hehe:
http://mmorpg.pl/viewtopic.php?t=20599
Nie wnikam nie o tym miał być ten wątek choć skaner mks https://skaner.mks.com.pl/ pokazywał mi ten sam komunikat przy plikach z texturami.

Jeśli jakimś sposobem nie odzyskacie swojego konta bo np. wpisaliscie pierwsza lepszą datę w pole "data urodzenia" lub wpisaliście zupełnie cokolwiek jako odpowiedz na secret hint to zdaje się macie problem (witam w klubie). Większość ludzi ma zresztą nawyk podawania nieprawdziwych danych w internecie... tymbardziej że nie sądziłęm że ta gra pochłonie tyle mojego czasu, będą w nią grał do teraz a już na pewno nie sądziłem że te dane będą mi do czegokolwiek, kiedykolwiek potrzebne bo ncsoft z niejasnych powodów pokasuje wszystkie passwordy.

Jeśli nie znamy daty urodzenia/secret question answer to jest jeszcze (jak wyczytałem gdzieś na forum) ostatnia deska ratunku - należy napisać do nich email a w nim:
- What first and last name did you use when you created the account?
- What physical address did you use when you created the account?
- What birth date did you use when you created the account?
- What are the 20 digit codes for all games you added to the account?
- What is the Unique Account ID for the Game Account you are referring to? (This was sent to you via email on the date your game account was activated with a subject header of "Game Account Activated.")
- What is the last 4 digits of the credit card that was originally used to activate the billing on your game account?


..że jaki email?, jaki kod?, iD?!!

..."A kto kurwa tyle lat faktury trzyma?!?".
Co wy na to bo ja zaraz ide żygać.
narka


_________________
B A R T Z
Obrazek
79Ghost Hunter/78Saggitarius

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 17:11 
Cytuj  
Wiesz to jest/bylo w twoim/gracza interesie podac prawidlowe dane ><
Oni zakladaja ze znasz swoja date urodzenia, imie nazwisko, adres zamieszkania, login.i numer karty CC..zakladam ze juz 4 rzeczy wystarcza do odzyskania hasla..
problem pojawia sie wlasnie jezeli nie jestes 1 wlascicielem, nie masz karty cc i oplacales prepaidami..konto nalezalo kiedys do kogos innego..
Jezeli poprzedni wlasciciel nie pomoze Ci w uzupelnieniu brakujacych danych to mzoe sie oakzac ze to oznacza dla ciebie koniec gry..smutne ale prawdziwe
(Ja tez nie mam wlasnego acc, znaczy nie jestem 1 wlascicielem, ale pamietalem o tym zeby wypytac goscia o wszystkie dane, wlacznie z 'pytaniem' data etc)..
Dla wielu osob bedzie niezlym problemem odzyskanie hasla ><

*

Posty: 83
Dołączył(a): 8.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 17:34 
Cytuj  
Co jest mam wejsc i odnowa zalozyc haslo na swoj account????? O.o
Chyba ich pojebalo :evil: :evil: :evil:


_________________
Spectral Dancer - lvl.79 [-] Teon
sub Sagittarius ;p - 79 [X] 79 Mission not yet Complite:)
-= NO_Oblesse=_-

Obrazek

**

Posty: 340
Dołączył(a): 27.06.2006
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 17:48 
Cytuj  
nie zmienisz
nie bedziesz grac

a jak to dla ciebie za trudne to idz gac w WoW

**

Posty: 204
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 18:12 
Cytuj  
Tez mialem jedno konto na ktore wpisalem byle jakie dane... jak cos to strace miesiac grania, postac na 56lv i sprzet za 20m, tak wiec nie tak duzo... nie tak duzo jak itachii...heh

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 18:32 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Wiesz to jest/bylo w twoim/gracza interesie podac prawidlowe dane


Agreed. Fee based MMO to jest normalna płatna usługa jak np telefonia komórkowa. Fakt może nie ma tu umowy spisanej na papierze, ale właśnie to powinno mobilizować by dwa razy dokładniej sprawdzać, co podajemy na stronce? Bo w końcu te dane to jedyne, co ma dana firma by zweryfikować w razie wątpliwości właściciela konta.


Itachii napisał(a):
..że jaki email?, jaki kod?, iD?!!

..."A kto kurwa tyle lat faktury trzyma?!?".
Co wy na to bo ja zaraz ide żygać.
narka



IMO nie poddawaj się, w supporcie NC też pracują ludzie, i mimo iż zapewne mają jakieś tam zasady dotyczące weryfikacji to niewątpliwie czasami mogą je też nagiąć po odpowiedni przeprowadzonej wymianie emaili :wink: . W końcu jesteś dla nich wart 15$ miesięcznie


_________________
Obrazek

*

Posty: 83
Dołączył(a): 8.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 18:36 
Cytuj  
Cytuj:
nie zmienisz
nie bedziesz grac

a jak to dla ciebie za trudne to idz gac w WoW


Jaki wygadany. Gram w lineaga jak widzisz i wowa nie zamierzam ,chcialem tylko podkreslic, ze denerwujace sa wpadki nc.


_________________
Spectral Dancer - lvl.79 [-] Teon
sub Sagittarius ;p - 79 [X] 79 Mission not yet Complite:)
-= NO_Oblesse=_-

Obrazek

*

Posty: 82
Dołączył(a): 2.08.2006
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 19:37 
Cytuj  
Swoje dane pamiętam i na wszystkie konta zawsze podaję identyczne. Boję się jednak o swój klan. Nie zalogowały się jeszcze 3 osoby ... trzeba śpieszyć na ratunek przyjaciołom.


_________________
Katanka / Opeth / Gustin
[email protected]
www.OpethClan.com
www.Opeth.com

***

Posty: 700
Dołączył(a): 26.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 19:40 
Cytuj  
Yakuza masz jakieś stresy czy jak...WoW też jest dla ludzi. A może potrzebujesz "maintenance break" o.O
Ktoś jeszcze ma problem z kontem ?
Na rozluźnienie atmosfery kolejna odsłona...zasłona ncsoftu.
Obrazek

...no tak pewnie było już tam za gorąco ;)


_________________
B A R T Z
Obrazek
79Ghost Hunter/78Saggitarius

**

Posty: 439
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 19:55 
Cytuj  
ja juz stracilem konto na 100% chyba ze ktos mi odpowie na pytanie 'TheRise' O.o'

ps. wspolczuje ci - i dobrze nie mialem tyle co ty :<


_________________
Obrazek

TheDoda is back - BARTZ :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 20:00 
Cytuj  
Doda ale ja nie rozumiem jak starciles..przeciez to bylo twoje konto...oplacales karta tak? znasz wlasne danre to jak to kurwa straciles

**

Posty: 439
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 20:03 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Doda ale ja nie rozumiem jak starciles..przeciez to bylo twoje konto...oplacales karta tak? znasz wlasne danre to jak to kurwa straciles


pisalem ze nie mam hinta a jak nie masz hinta to musisz podac key'a i uniqe ID [ktorych nie mam ... bo poprostu nie mam] z tego co sie dowiedzialem moge probowac wysylac im dane ktore posiadam + ew. numer ostanio wbitej karty i liczyc na cud ...


_________________
Obrazek

TheDoda is back - BARTZ :D

**

Posty: 439
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 20:15 
Cytuj  
sry ze nei dalem edit ale zeby bylo widac ze new post jest ...

czy chodzi o ten formularz ? to mam wypelnic i wyslac ?

Obrazek

z gory dzieki


_________________
Obrazek

TheDoda is back - BARTZ :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 20:17 
Cytuj  
tak, ja wysylalem to samo, kaza sobie czekac tera z 24h :S

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 20:24 
Cytuj  
no niestety , jesli przyjac srednioz e nawet co 5-10 osoba ma problem zapytanie uzbiera sie tego kilka tysiecy maili do przeczytania odpowiedzenia- trzeba czekac..

Doda: nigdy nie oplacales konta z karty CC ?
Bo sam pre-paid to troche lipa

**

Posty: 340
Dołączył(a): 27.06.2006
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 21:38 
Cytuj  
skylight00 napisał(a):
ja juz stracilem konto na 100% chyba ze ktos mi odpowie na pytanie 'TheRise' O.o'

ps. wspolczuje ci - i dobrze nie mialem tyle co ty :<


moze chodzi ci o The Rise of Darkness

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 22:01 
Cytuj  
Yakuza napisał(a):
skylight00 napisał(a):
ja juz stracilem konto na 100% chyba ze ktos mi odpowie na pytanie 'TheRise' O.o'

ps. wspolczuje ci - i dobrze nie mialem tyle co ty :<


moze chodzi ci o The Rise of Darkness


albo o Epizod 3 ;)

Jesli ktos placil karta kredytowa to nawet jesli zapomnial jak sie nazywa zalatwia sprawe
Kiedys mialem taka sytuacje ze nie znalem hasla na plaync, hasla do gry, daty urodzenia i pytania i odtworzyli mi all tylko na podstawie tego ze placilem przez pare miesiecy karta kredytowa (spieszylo mi sie wiec zadzwonilem i tel. zalatwilem all).

Od razu uprzedze zeby sobie dac na razie spokoj z dzwonieniem - kolega z prarty mial ustawiony redial non stop przez 3 godziny i non stop zajety numer ;)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 22:42 
Cytuj  
hehe i tam ktos napisal ze oni pracuja tylko od 13-21 ich czasu :>>

a teraz w natloku spraw, mysle ze wiekszosc telefonow albo olewaja/albo jest ich tyle ze nie ma komu odbierac :>

**

Posty: 204
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2006, 23:31 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
IMO nie poddawaj się, w supporcie NC też pracują ludzie, i mimo iż zapewne mają jakieś tam zasady dotyczące weryfikacji to niewątpliwie czasami mogą je też nagiąć po odpowiedni przeprowadzonej wymianie emaili :wink: . W końcu jesteś dla nich wart 15$ miesięcznie


tak, tak, pracuja ludzie, a gdy zapytalem dlaczego mam bana i poprosilem o szczegoly to odpowiedzili ze jesli bede kontynuowal rozmowe to mi wiecej nie odpisza. jakos gowno ich obchodzilo ze place 15$ miesiecznie od roku, za kolejne pol roku zaplacilem i pewnie w przyszlosci znow oplace...

*

Posty: 125
Dołączył(a): 25.04.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 00:33 
Cytuj  
Shit hapens...

No ale to jest dobra nauczka zeby sobie sprawdzic wszystkie dane i zrobic back up na papierze i zostawic w teczce z dokumentami...

Ale wiecie co - NCS na kazdym kroku ostrzega zeby swoje dane trzymac - np tego e-maila z potweirdzeniem aktywacji konta zaleca wydrukowac i zatrzymac w razie jakiejs awari.

Prawda taka ze ci co maja problemy teraz - to glownie z wlasnej winy.


_________________
I'd pretend I was one of those deaf-mutes I thought what I'd do was.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.