MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Lineage2: Rozczarowanie roku 2004 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=7343 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | mako [ 6 kwi 2004, 12:08 ] |
Tytuł: | |
Hi all.. Zminilem zdanie o lineage. jak na poczatku bylem napalony na maxa, co mozna bylo stwierdzic po wczesniejszych postach tak teraz tego nawet nie odpalam. Sa 2 glowne bledy w grze, z czego niestety tylko jeden przy odrobinie checi mogliby chlopaki z ncsoftu naprawic, mianowicie party system. dzielenie expa na czlonkow druzyny nie jest czyms zlym, ale wlasciwie czyni laczenie sie w grupy czyms bezsensownym, nikt kto chce podexpowac i jest przy zdrowych zmyslach nie bedzie wchodzil w party, bo to sie po prostu nie oplaca. niby da sie wtedy chodzic na lepsze monstery ale dotyczy to chyba tylko magow, 2-3 osoby moga jako tako atakowac jakiegos powolnego stwora i cos z tego miec, niestety na tym koniec. nie chce mi sie placic 50$ za gre single player w ktorej od czasu do czasu organizowane beda jakies eventy (a moze nie beda) w stylu walki ras czy inne smutne g.. nastepna sprawa przesadza o tym ze ta giera nie ma szans. jesli klan moze miec 40 osob to byc moze jesli sie spotkaja lag bedzie znosny, ale jesli w czasie siege ma byc klan atakerow (40) i defenderow (40) plus do tego alliesi obu stron to nie wyobrazam sobie walki w warunkach przypominajacych zatloczony sklep w niedzielny wieczor..szkoda bo zarowno grafa, muza jak i reszta ideasow (siege, smoki, rasy itp) to naprawde rewelka. dobija tez fakt, ze na monsterach 10 lev dajacych po 100a, da sie zarobic 20 razy wiecej niz na monsterach 15 lev dajacych 140a, po takim twardym trzeba restowac bo potrafi niezle oklepac. co to ma byc? to jakby zarabiac na tower kilujac mongbaty w uo. zaczalem grac na nowym serwie bo nie mialem juz cierpliwosci wpisywac hasla 200 razy pod rzad, co im zalezalo dac opcje "zapisz haslo" ? juz lepiej mi sie klikalo na login i czekalo na wejscie do menu serwerow, szkoda gadac.. znowu nie ma w co grac |
Autor: | Mark24 [ 6 kwi 2004, 12:12 ] |
Tytuł: | |
A można wiedzieć ile czasu grałeś, do którego poziomu doszedłeś, i czy próbowałeś jak się expuje w dobrze zbalansowanym party 6 osobowym? Ja tam czekam na free triala - mniej bydła będzie |
Autor: | Thalion [ 6 kwi 2004, 12:59 ] |
Tytuł: | |
Roznica w expie i kasie jest bardzo niewielka jesli chodzi o monsterki, kilujac na spokojne danego monsterka jeden za drugim bez odpoczynku dostajesz np. 100exp i 100 kasy, a za lepszego ktory podczas walki sciaga pol zycia dostajesz 130exp i 130 kasy. Takze laczenie sie w party i lanie lepszych monsterkow nie daje zadnych efektow bo lepiej jest samemu lac slabsze gowna. Do tego brak jest bonusu za grupe co jest wogole lipa bo wiadomo ze druzo trudniej jest ubic kilku naraz jak kazdego z osobna. Toporne jest sterowanie, w zasadzie nie ma sie panowania nad postacia. Jakby ustawic slalom z tyczek to wygladaloby jakby jakis najebany ostro lump probowal pokonac slalom gigant. A i tak ciezko byloby nie opuscic jakiejs tyczki. Level up gowno daje, tylko szczypte wiecej hp i mana a poza tym nie zmienia sie absolutnie nic, identyko statystyki, identyko dmg Miasto. Pojscie wejscie do miasta automatycznie ustawia framerate na 1 klatka na sekunde. A dodatkowo jak sie probuje wejsc po jakis spiralnych schodach na tym interfejsie to juz dopelnai calosci. Normalnie kazda postac powinna biegac w obandarzowanej glowie i podbitym okiem. Grafika. Niby ladna poza wyjatkami z wizanymi ze stylistyka postaci: jak odpalilem dark elfa i sprobowalem sie poruszyc to myslalem ze wcisnalem jakis kombos to przebijania glowa muru Brakuje tez widoku zalozenia helmu, rekawic czy butow. Widoczna jest tylko zmiana koszulki i gaci. No i denerwujaca moze byc animacja uderzen podczas walki gdzie zamiast zwyklych ciosow i krwi leca jakies gwiazdki i poswiaty niewiadomo od czego. Strata 10% expa przy smierci skutecznie odstraszy od pvp. zaznaczyc trzeba ze mozna stracic i level np. majac 12lev i 5% expa przy smierci mamy 11lev z 95% expa. To chyba nawet gorsze rozwiazanie od stat lostow w uo. Nie chce juz mi sie w to grac |
Autor: | Aenima [ 6 kwi 2004, 13:20 ] |
Tytuł: | |
A można wiedzieć ile czasu grałeś, do którego poziomu doszedłeś, i czy próbowałeś jak się expuje w dobrze zbalansowanym party 6 osobowym polecam czytanie ze zrozumieniem na przyszlosc. Pisze ze party nie ma sensu prawda? |
Autor: | Mark24 [ 6 kwi 2004, 13:26 ] |
Tytuł: | |
W FFXI party do lvl 12 nie ma sensu. Od levelu 12 do 15 party i solo ma sens od lvl 15 wzwyż solo nie ma sensu - chyba że ktos lubi restować po każdym easy mobku który nie daje prawie expa pół godziny. Stąd pytanie, a przeczytałem jak najbardziej ze zrozumieniem. |
Autor: | Scorpion [ 6 kwi 2004, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Tutaj kwestia party jestm imho oczywista Jest ostro przyciety na czas open bety Leveluja w dobrze zbalansowanej grupie gdyby niebylo tych kar do expa mozna by przez ten free miesiac wybyczyc sobie postac i jak wyjdzie retail kilowac noobow. Tego chca uniknac (i slusznie) - stad takie kary. Solujac przez miesiac naprawde bedzie bardzo ciezko osiagnac jakis sensowny level. |
Autor: | Mark24 [ 6 kwi 2004, 13:36 ] |
Tytuł: | |
A no to wyjaśnia kwestię, nie wierzę w komercyjnego mmorpga z datą produkcji powyżej 2001r. bez wsparcia dla expowania w party. W maju będę chciał sobie przetestować tą gierkę na spokojnie |
Autor: | Aldatha [ 6 kwi 2004, 13:45 ] |
Tytuł: | |
niesposob sie nie zgodzic z Thalionem , jest jak jest , gra jest dla cierpliwych zginac nie jest wcale tak trudno . Zapowiedzi , featy sa obiecujace , moze NC da nam sie pobawic Castle Siege zanim beta sie skonczy takze nie usuwajcie Lineage 2 z dyskow |
Autor: | Aenima [ 6 kwi 2004, 14:48 ] |
Tytuł: | |
takze nie usuwajcie Lineage 2 z dyskow za pozno :/ |
Autor: | Luki [ 6 kwi 2004, 15:00 ] |
Tytuł: | |
E tam. Nacioles sie na poczatku tak jak my wszyscy ale musze teraz przyznac ze im bardzij w ta gre gram tym bardziej mniewciaga. Do lvl 10 chcialem sobie podciac zyly z nudow ale teraz nie jest juz tak zle. Scorpi tez mowil ze mu sie ta gierka zaczyna podobac. |
Autor: | Karol66 [ 6 kwi 2004, 15:13 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem jak ktos zrobil 10 lev to mu sie ta gra nie mogla nie podobac Ja jestem na 6 i juz mam dosc - zawsze mi sie wydawalo ze daoc jest chujowy na low level ale L2 przebilo go 2x. bardzo podoba mi sie tez stosowane przez wiele osob (nie tylko w tym mmorpg'u) zdanie "gra od levelu 20 zaczyna wciagac" i tak mnie kurde to fascynuje czy nie mozna juz zrobic gry ktora by wciagala od 1 lev? nie wiem gdzie i kiedy sie tak przyjelo ze mmo ma byc na poczatku nudne - to jakas paranoja wyobrazcie sobie ze jestescie akurat samotnymi uzytkownikami konika (tymczasowo - tak sie moglo akurat zlozyc), wpada do was kumpel i mowi: "Sluchaj stary! umowilem Cie na kolacje ze swietna dziewczyna! Znaczy no moze na pierwszy rzut oka nie jest za specjalna... jest szczerbata, ma krzywe nogi i zeza ale sluchaj - to nic! Jak z nia pogadasz to sie okaze... ze jest beznadziejnie glupia. Ale to nic. Pobadz z nia troche... no tak 1-2 tygodnie, zdus w sobie wymioty, przelec pare razy i sam zobaczysz - na pewno znajdziesz w niej cos fajnego i bedzie wam razem dobrze!" no kurde nie wiem - do mnie to jakos nie przemawia EDIT: zeby nei bylo watpliwosci - nie czepiam sie tylko L2 - ostatnio ciezko dopasc jakakolwiek gierke ktora by byla inna. Obawiam sie, ze na zawsze odeszly czas ludzi pokroju tworcow UO i teraz juz za zawartosc gierek programisci odpowiadaja nie w 100% ale w 10% - reszte dokladaja ksiegowi, goscie od marketingu i PR <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-04-06 16:17 ]</font> |
Autor: | Thalion [ 6 kwi 2004, 15:28 ] |
Tytuł: | |
Ta gra jest na maksa banalna i uproszczona, zrobiona dla dzieci i chyba przez dzieci. Przypomina mi Hugo z polsatu. Bo jak inaczej nazwac walke maga ktory do swojej dyspozycji ma 1 (slownie jeden czar) cala jego taktyka w walce z wymagajacym przeciwnikiem polega na: 1) wind strike 2) wind strike 3) nogi za pas 4) wind strike 5) nogi za pas 6) wind strike 7) zwarcie heal 9) next target 10) patrz pkt 1) I tak napewno do 14l, wtedy niby pojawiaja sie nowe mozliwosci ale to niby bo i tak sa takie drogie ze trzeba dalej mozolnie kilowac moby. A pewno pozniej to i tak bedzie to samo tylko zamiast wind strike bedzie flamestrike i tyle. edit: jakas morda mi sie pojawila zamiast pkt 8 <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Thalion dnia 2004-04-06 16:28 ]</font> |
Autor: | Scorpion [ 6 kwi 2004, 15:36 ] |
Tytuł: | |
Karolku ! Z calym szacunkiem - chuj Ci w dupe Mam dokladnie otwrotne odczucia od Twoich - wszystkie mmorgi w jakie ostatnio gralem wlasnie na poczatku byly porywajace i wciagajace a czym dalej tym nudniej. W SB moby kilowalem praktycznie tak samo na 1 levelu jak i na 30 - z tym ze na 30 musialem ich poprostu 30 razy wiecej zabic. Pierwsze dni z SB/DAOC itd to byla fascynacja - zmeczenie materialu nastepowalo z czasem - a tu jest jakos (nie bardzo wiem czemu) odwrotnie. Im dluzej gram tym mi sie lepiej gra. Zreszta jestem zaskoczony ze sam robisz to za co innych zawsze krytykowales - oceniasz gre bedac na 6 levelu Ja jestem dopiero na 15 wiec tez zaduzo nie mam na jej temat do powiedzenia - jedyne co moge powiedziec to wlasnie to ze zaczyna sie "rozkrecac" Jakby cos zrobili z ta debilna grafika postaci to bym powiedzial ze gra jest bardzo fajna. I dolaczam sie do prosb o otworzenie osobnego forum dla Lineage bo zasmiecamy ogolne ! |
Autor: | Scorpion [ 6 kwi 2004, 15:42 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-04-06 16:28, Thalion napisał:
I tak napewno do 14l, wtedy niby pojawiaja sie nowe mozliwosci ale to niby bo i tak sa takie drogie ze trzeba dalej mozolnie kilowac moby. A pewno pozniej to i tak bedzie to samo tylko zamiast wind strike bedzie flamestrike i tyle. Nawet do 20 levelu. Ale popatrz ile masz czarow jak zrobisz specjalizacje na 20 a potem na 40. http://lin.warcry.com/index.php/content ... ass=wizard |
Autor: | Karol66 [ 6 kwi 2004, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Nie "oceniam gre bedac na 6 lev" tylko "oceniam gre z perspektywy 6 lev" - drobna, acz istotna roznica Sorka ale dla mnie zrobienie tego 6 bylo wysilkiem niesamowitym a biorac pod uwage ze koszt kazdego next lev rosnie nie liniowo a wykladniczo to nie wyobrazam sobie zeby zrobic 15 "od ktorego gra mi sie zacznie (byc moze) podobac" Anyway - zobacze jak wyglada end game w Twoim wydaniu soon wiec poki co jeszcze nie skasuje..... ale jakos takie mam przeswiadczenie, ze jakby Scorpowi dac siekiere i kazac rabac drzewa w lesie to po tygodniu tez by wszystkim oznajmil ze "na poczatku to bylo straszne ale teraz to mi sie zaczyna podobac i widze wreszcie co w tej pozornie durnej robocie widza wszyscy drwale". Tyle ze nie kazdy sie urodzil drwalem |
Autor: | Scorpion [ 6 kwi 2004, 15:50 ] |
Tytuł: | |
Oceniajac gre z perspektywy 6 levelu masz racje Ale to ma taki sens jak ocenianie sexu z perspektywy 12 letniego onanisty |
Autor: | Karol66 [ 6 kwi 2004, 15:52 ] |
Tytuł: | |
Jakby to byl moj pierwszy mmorpg to tak ale nie jest Jakby Ci to powiedziec - rzut oka i wiem czy przelece panne za 1, 2, 3 razem czy wogole - tu jest podobnie |
Autor: | Razorback6(3) [ 6 kwi 2004, 16:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-04-06 16:42, Scorpion napisał:
Cytuj: 2004-04-06 16:28, Thalion napisał: I tak napewno do 14l, wtedy niby pojawiaja sie nowe mozliwosci ale to niby bo i tak sa takie drogie ze trzeba dalej mozolnie kilowac moby. A pewno pozniej to i tak bedzie to samo tylko zamiast wind strike bedzie flamestrike i tyle. Nawet do 20 levelu. Ale popatrz ile masz czarow jak zrobisz specjalizacje na 20 a potem na 40. http://lin.warcry.com/index.php/content ... ass=wizard Ok , tylko powiedz mi prosze czy znasz jakiś sensowny sposób na farmowanie SP ,bo killowanie kilkudziesięcu mobków tylko po to aby nauczyć się jednego zaklecia(w dodatku z powerem zaledwie o 1-2 większym niż poprzednie) jakos do mnie nie przemawia :/ Oczywiście możliwe że jest tak jak napisałeś :czyli zredukowany xp i sp gain z mobków na czas bety ,ale sporo osób może się zniechecić do kupna gry już teraz... |
Autor: | Nukh [ 6 kwi 2004, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Zaintrygowal mnie tytul tego topicu. Mamy II kwartal 2004 i juz czas na podsumowanie? :/ |
Autor: | Scorpion [ 6 kwi 2004, 16:16 ] |
Tytuł: | |
Znam - grac duzo Wydaje mi sie ze jezeli ktos ma sie zniechecic to szybciej problemami z logowaniem i debilna grafika niz punktami SP. Lineage to levelowka - i jak kazda tego typu gra wymaga tluczenia masy mobow zeby zrobic postac. Nawet nie bede probowal tego tlumaczyc bo to jest nudne , glupie i bez sensu ale juz przestalem wierzyc ze wyjdzie gra gdzie sposob robienia postaci bedzie taki jak w UO. Ja oceniam Lineage w porownaniu do tego co jest na rynku a nie do tego co bym chcial zeby bylo. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |