MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Chronicle 1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=7971
Strona 1 z 1

Autor:  Scorpion [ 25 cze 2004, 02:00 ]
Tytuł: 

Juz niedlugo :smile:
Ktos ma jakies blizsze informacje o zmianach ? nowych rzeczach itp ?

Mnie najbardziej interesuje czy WRESZCIE beda widoczne helmy - chcialbym tą pedalską gębe zasłonic :smile:

Jakies istotne zmiany z pvp ?

Autor:  Matkall [ 26 cze 2004, 22:47 ]
Tytuł: 

Tu jest pliczek .rtf z info o C1 :
ftp://64.154.197.8/patchnote/Chronicle_I_Updates.rtf

Autor:  Yarpen [ 8 lip 2004, 09:59 ]
Tytuł: 

Zmiany ogolne widoczne sa golym okiem.
Czeste restarty serwera w przypadku Gustina - nie wiem jak jest gdzie indziej:)
Co do innych to moge powiedziec z punktu widzenia gracza robiacego drugie podejscie do dwarfow.Zaznaczam ze odczucia sa indywidualne.
W porownaniu z wersja pierwotna:
- lepiej dzialajacy spoil (prawie 85% skutecznosc)
- zmniejszony udzwig postaci tzn latwiej przeciazyc postac przy 70 % obciazeniu krasnolud rusza sie jak mucha w smole.
aby przeciazyc postac nie trzeba wiele wystarczy troche bandage (waga 180) antidote (180) i juz gotowe.Przy dluzszej wyprawie moze sie okazac konieczne wyrzucanie mniej potrzebnych przedmiotow.
- po tej zmianie sensowna staje sie mozliwosc, zwiekszenia udzwigu dwarfa po przez skill, jak mi sie wydaje do tej pory kompletnie nieuzywana
nie chce sie czepiac ale dla mie brak tu logiki - samorodek zelaza (waga 2) czy wegiel(j.w) jest 90 razy lzejszy od bandazy (waga 180)
- poprawione ???? dropy - bedac w mithril mines udalo mi sie zdobyc hard leather helmet Hard Leather Gaiters
- szybsze reakcje postaci na polecenia
- poprawione ???? skile armor i weapon ta sama postacia na tym samym lvl z tym samym wyposazeniem walczac z takimi samymi mobami moge wiecej
to na razie tyle

Autor:  Karol66 [ 8 lip 2004, 11:00 ]
Tytuł: 

Zmiany ogolne widoczne sa golym okiem.
Czeste restarty serwera w przypadku Gustina - nie wiem jak jest gdzie indziej:)


Hinde ma "fazy" na resetowanie.
Czasami chodzi non stop bez zadnego problemu a czasami kilka resetow jednego dnia.


- lepiej dzialajacy spoil (prawie 85% skutecznosc)

Nie wiem na ktorym lev to masz ale dla mnie teraz jest mniej sensownie.
Scvangerem 38 moge do upadlego spoilowac moba 48-50 lev i praktycznie nie wyjdzie a 45-46 wychodzi 90%.
Wyglada jakby wrzucili jakies ograniczenia "schodkowe" lev. dla kolejnych lev. spoila.


- zmniejszony udzwig postaci tzn latwiej przeciazyc postac przy 70 % obciazeniu krasnolud rusza sie jak mucha w smole.
aby przeciazyc postac nie trzeba wiele wystarczy troche bandage (waga 180) antidote (180) i juz gotowe.Przy dluzszej wyprawie moze sie okazac konieczne wyrzucanie mniej potrzebnych przedmiotow.


Ja mam akurat 100% odwrotne wrazenia - od czasu C1 ani razu nie dobilem do 50% na macro a wczesniej mi sie to zdarzalo czesto.


nie chce sie czepiac ale dla mie brak tu logiki - samorodek zelaza (waga 2) czy wegiel(j.w) jest 90 razy lzejszy od bandazy (waga 180)


TigersEye Earrings jewel - 60 stones
TigersEye Earrings (item caly - wymaga 6-7 stonesow + innych resourcesow) - 30 stones :smile:

IMHO - to drobiazgi.


- poprawione ???? dropy - bedac w mithril mines udalo mi sie zdobyc hard leather helmet Hard Leather Gaiters


Nic podobnego :smile:
fart


- szybsze reakcje postaci na polecenia


????


- poprawione ???? skile armor i weapon ta sama postacia na tym samym lvl z tym samym wyposazeniem walczac z takimi samymi mobami moge wiecej


Tez odnioslem taki wrazenie ze dwarf mi sie jakos lepszy zrobil.
Ale ja to przypisywalem czestszemu blokowaniu shieldem.



_________________
God Made Us Brothers, But Prozac Made Us Friends.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-07-08 12:03 ]</font>

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team