mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2004, 13:00 
Cytuj  
lol nie ahaha,

i o dziwo do dzis mi z 3 roznych kompow nie dziala bez tego proxy ;/


_________________
afk for quite a while

*

Posty: 126
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 14:48 
Cytuj  
Hmm sporo postow sie pojawilo, ale niestety wiekszosc zeszla nieopacznie z tematu. Nic to. Coby odnowic nieco watek rzuce tu kolejnym pytankiem:

Czy trening w rodzaju broni (Slash, Crush...) ma wplyw na uzywana drzewcowke o danym typie obrazen ? Tzn czy majac wytrenowanego Slasha lepiej wladam Poleaxe'ami ktore zadaja obrazenia typu Slash niz innymi ?

Pozdrawiam

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 14:52 
Cytuj  
Z tego wiem to spec w polearmie ma wplyw na max dmg jaki mozesz zadac natomiast spec w base weaponie okresla dolna granice dmg :grin:

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 11:32 
Cytuj  
Cytuj:
2004-03-03 14:48, Skjaldar napisał:
Tzn czy majac wytrenowanego Slasha lepiej wladam Poleaxe'ami ktore zadaja obrazenia typu Slash niz innymi ?


Tak.
W zaleznosci od tego w czym sie specujesz (slash/thrust/crush) uzywaj pole, ktore zadaje ten wlasnie typ damage.


_________________
TBH!

*

Posty: 126
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 13:52 
Cytuj  
Kolejna kwestia: tradeskille.

Co w sumarycznym spojrzeniu bardziej sie oplaca wytwarzac - zbroje czy bron (grajac berkiem). Czy da sie na tym zarabiac, a jesli tak to na jakim etapie (od ktorego poziomu skilla)? Moze jakas strategia, poradniczek w jaki sposob sie w miare szybko i tanio wyszkolic? W sumie nieco czytalem o tym ale mozliwe ze opracowaliscie swoj "systemik" i moglibyscie udzielic kilka porad poczatkujacemu :D

Pozdrawiam

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 14:12 
Cytuj  
Zarabiac z samego skilla to sie da dopiero na 1000+, z salvagowania da sie wyzyc przy 800+ metalwork :grin:

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 18:13 
Cytuj  
Z wytwarzania nie zarobisz szybko, bo po toa tylko MP wlasciwie w modzie, czyli ulubieni crafterzy maja robote, nowe nabytki nie zawsze. To raz, dwa zeby robic jakikolwiek interes to trzeba wywalic 10-20p na naumienie sie skilla.

**

Posty: 405
Dołączył(a): 9.07.2003
Offline
PostNapisane: 8 mar 2004, 13:08 
Cytuj  
A jak ma sie sprawa z spell craftem od jakich wartosci zarabia sie na tym ??
Umiem wytwarzac te krysztalki ( gemsy) ale jak mam wrzucac je do broni armora jezeli mozna tylko do tych wytworzonych przez graczy a tych nigdzie nie moge kupic a w rejonie housingu sa przedmioty ale juz po umagicznieniu....
Kto z naszych zajmuje sie SC ...mozna prosic o jakis przewodnik dla bardzo opornych...

**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 8 mar 2004, 14:15 
Cytuj  
Cytuj:
2004-03-08 13:08, Nuzgul napisał:
Kto z naszych zajmuje sie SC ...mozna prosic o jakis przewodnik dla bardzo opornych...


Bierzesz czysty craftniety przedmio, klikasz na niego prawym klawiszem. nastepnie CTRL+R wybierasz craft. Wkladasz gemy na druga strone. Klikasz combine nastepnie ok i juz.


_________________
--
Drak

**

Posty: 405
Dołączył(a): 9.07.2003
Offline
PostNapisane: 8 mar 2004, 15:44 
Cytuj  
Dracon sama mechanike wytwrzania hmm laczenia gemsow z armor/weapon znam chodzi mi raczej o odpowiedz gdzie moge znalesc przedmioty nie bedace juz umagicznione zas bedace wytworem graczy ....

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 mar 2004, 16:01 
Cytuj  
a) housing - jest tego cale mnostwo, ale glownie (99%) lvl50/51. roznie sie nazywaja, nie jestem w stanie z glowy ci powiedziec bo wyglada to tak np. skjodarea kupa jerkin :razz:

b) od armorcrafterow/weaponcrafterow/fletcherow/tailorow, ale zazwyczaj nikt nie chce wyrabiac low lvl zbroi bo to zaden zysk. pisze /who armorcrafter etc. - wyswietla ci liste i gadasz z ktoryms.

c) odpowiadajac na pytanie od ilu sie zarabia - mysle ze od 700+ mozna, ale jak ja potrzebuje cos to szukam tylko tych 1000+.


_________________
afk for quite a while

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 01:33 
Cytuj  
Na SC tylko od 1000 sie da zarabiac, dlatego bo dopiero po 1000 dostajesz mozliwosc OC o wiecej niz 1, ( do OC 5 wlacznie). Tak wiec mniej sie nie oplaca

**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 11:49 
Cytuj  
Nie jest to prawda. CHociaz nie mozna zarobic duzo to sa ludzie ktorzy robia SC bez OC np ja dla mojego SM'a w malmo jak i dla drugiego SMa do RVR. Dla Wilqa zrobilem bez OC bo po pierwsze moglem to zrobic sam a po drugie nie oplaca mi sie robic hiper czegos bo na TOA czekam :smile:


_________________
--
Drak

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 20:08 
Cytuj  
Nie obiecywałbym sobie zbyt wiele po ToA dropach (nawet MP i artefaktach) - a już na pewno nie to, że uwolnią one od noszenia przynajmniej części ubranka crafted + OC, i to większej. Z tych dropów da się zrobić uber-ubranko do PvE, np. zupełnie olewając resisty na korzyść różnych pożytecznych bonusów, jednak jeśli ktoś zrobi sensowne template do RvR z użyciem np. 3 artefaktów i 2 części ubranka z ToA to mu wystawię pomnik i do końca życia będę pod nim każdego 1 maja znosił jajko.

**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 20:10 
Cytuj  
Nie mowie przeciez ze mozna obejsc sie bez SC. Mowie tylko ze nie ma sensu teraz planowac full SC OC setu skoro nie wiem do konca jakich fajnych nowych ringow moglym uzywac lub artefaktow.


_________________
--
Drak

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 20:12 
Cytuj  
Wiem, co miałeś na myśli, jednak napisałem tak na tzw. wszelki wypadek :smile:

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 20:56 
Cytuj  
HM...a moim skromnym zdaniem,to nie ma jak dobry MP set+buffbot...he he.Artefakty ,JUZ nerfli...i chyba nie bedzie na tym koniec...bo z zalozenia w DAOC'u ..to co najlepsze maja wytwarzac SAMI gracze,a tzn,ze nie nerfna ani MP ani SC...a wsio inne zalezy od widzimisie i nastroju,tych co tworze te itemki,czy sa trzezwi czy po kacu...itd...itp.etc.:smile:

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 21:39 
Cytuj  
no MP i OC nie nerfna bo nie sa overpowered w zadnym sensie :razz:

a jak ktos ma duzo kasy to moze sobie spokojnie grac na overpowered artefaktach nie bojac sie ze je super nerfna, bo juz bardziej sie nie da a i tak imo niektore z efektow na artefaktach sa nie do zastapienia z sc.


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2004, 21:49 
Cytuj  
Hm..."niektore z efektow..."...3 healerow..dobry mezzer,speeder...reszta meele na MA..i masz 90% pewnosci ,ze taka grupa rozwala wszystkich ,obwieszonych artefaktami z 10 MLka he he...zreszta po cholere to pisze ,jak dobrze o tym Gabi wiesz he he

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 mar 2004, 00:13 
Cytuj  
Niestety, niektóre z efektów rzeczywiście są nie do zastąpienia - choćby taki głupi plus do enhancement, dla bota. Już 6-7% (czyli tyle, ile można znaleźć na 1 rzeczy) stanowi różnicę, i to zauważalną. Są też inne - a wszystkie straaasznie potrzebne - heh, Lapi, np. plus do szybkości strzału z łuku. I to na górkę od buffów. I milion innych.
Tyle, że nie można mieć wszystkiego. Coś za coś - i to jest myśl przewodnia tych itemków.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.