mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2002, 01:15 
Cytuj  
No wiec tak.

To ze sie poisony i belty stackuja po 100 :smile:
To ze za ta sama kase kupuje 2x wiecej lifebane :smile:

To ze nerfneli stealth mocno :sad: (mogliby kurwa choc o tym napisac)

Nowy dungeon... tu dluzej.
- grafika: nic nowego :sad:
- moby (te ktore spotkalem obok wejscia): j.w. :sad:
- moby dalej :smile: (fajna idea z tym summoningiem - zerznieta z EQ jak sadze :grin:)
- PvP SWEET :smile:
- itemy double SWEET :smile: :smile: (niekotre sa tak przypakowane ze nawet spellcrafting ich nie przebije)
- mechanizmy agro... tu duze ?

Moje wrazenia sa generalnie pozytywne.
Malo ludzi (gralem dzis do 2 am i najwiecej ile widzialem to 4 na raz wlacznie ze mna i moim buff botem :smile:) - wiecej juz przylazi midow i hibow, na szczescie glownie solo albo po 2.
Jakby podliczyc dzisiejszy dzien to mi wyszlo:
Karol Vs Nefryt (50 lev dwarf mage) 5:1
Karol Vs Centurion (50 lev hunter) 3:0
I jeszcze paru pomniejszych - dowartosciowalem sie :smile:
Walki bez botow - ja swojego wylaczalem bo szkoda go stracic w raze przegranej, oni przychodza bez. Gankow nie ma praktycznie bo jedna osoba moze do znudzenia zonowac in/out chowajac sie przed cala grupa.
Jedno co mnie fascynuje to agro - konkretnie te pojawiajace sie moby 50 lev typu "zombii".
Moim zdnaiem one sie pojawiaja po resnieciu kogos (w jakis czas potem - jakby cos je z daleka wysylalo) i po zabiciu kraba (nie zawsze ale czesto).
Jesli ktos ma inne pomysly lub moze to potwierdzic/zaprzeczyc to dajcie znac.
Dodatkowo dziala ten system BAF znany z DF - jesli komus "pomozesz" walczyc z jakims mobem to nastepny pull ty i on (osobno) macie wiekszy tam gdzie moby sa social.

**

Posty: 338
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2002, 14:30 
Cytuj  
Ciekawe informacje przekazujesz. Dobrze wiedziec co bedzie za jakis czas u nas na EU.
Ale takie drobne pytanko: w jaki sposob zmienili steath ?

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2002, 15:48 
Cytuj  
Teraz nawet blue guard moze cie detektnac.
Green mob tez.

Zawsze bylo tak ze byla grupa mobow ktora dobrze detektowala - np. <20 lev szcury w DF potrafily mnie odkryc - tak samo "mrowki".
Ale teraz zdaje sie ze pewien poziom detecta (calkiem spory) dali kazdemu mobowi zalezni od jego koloru dla Ciebie.
Nie jest to tak, ze on Cie zawsze detektnie ale kiedys nie bylo chuja zeby jakis mob mnie namierzyl jak bylem w ruchu - a teraz juz mi sie pare razy to zdarzylo.
Tak samo NIGDY mi sie nie zdarzylo zeby guard mnie namierzyl - a teraz to potrafia robic.

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2002, 19:55 
Cytuj  
Moze to tylko nowy bug jest, a nie nastepny nerf. :wink: Cos zapomniales dodac, ze resisty dzialaja na trucizny teraz i obcinaja damage (to chyba mozna nazwac fixem :wink:) A z tym detectem przez guardow to jedni na forum pisza, ze ich detectuja a inni, ze nic sie nie zmienilo i ich guardzi zauwazyli dopiero jak sie odstealthowali. Ja jeszcze nie testowalem :wink:


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2002, 00:55 
Cytuj  
Dungeon update:

To jest tak. Zabijajac kraba masz jakas % szanse (jakbyscie mnie pytali to bym powiedzial ze 30%) ze pullnie sie zombiak orange/red dla 48. Jesli jest was 2 to czesto przylaza 2.
Zombiaki maja spawn point dosc daleko i moga dojsc w 20-60 sek od zabicia kraba.
Przejebane generalnie :smile:

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2002, 01:32 
Cytuj  
Ja mam inna teorie :wink:
Jak sie zabija kraba to gra zwieksza licznik o 1 i wysyla zombiaka, jak sie ma za duzo na liczniku to po zabiciu kraba nie przychodza te zombiaki.
Po uplywie jakiegos czasu gra zmniejsza licznik.
Ale to tylko moja teoria, ja mam umysl spaczony :grin:
Oczywiscie moze byc tez element losowy w przychodzeniu zombiakow po zabiciu kraba :wink:
Jedno co wiadomo to lepiej nie zadzierac z krabami bo maja kolegow (poznali sie pewnie na silowni :wink:) i mozna latwo wyciagnac nogi.


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 paź 2002, 20:24 
Cytuj  
Kolejny dziwny przypadek.

Zabilismy z mutantem wczoraj takie cos co sie nazywalo leutnant watchman.
Kurwa straszna bo sciaga na pulujacego do 5 innych mobow (guardow) ale chuj - raz go kilnelismy, raz padlismy, raz ucieklismy.
Dzis gram w tym dungu, dosc daleko od spawnu tego goscia puluje guarda, ida 2, koncze je jak patrze ze biegnie ten gosc i za nim 2 kolejnych guards. Ucieklem - oka, zdarza sie.
Gram again i znowu to samo (a ciagle jestem daleko od goscia) tyle ze tym razem juz nie mialem stamina i padlem.
Wrocilem, grupnalem sie z 50 lev pally i 40 klerykiem i sobie pykalismy - bylo spokojnie.

Oni musili skonczyc, team sie rozpadl, mowie - posoluje sobie.
Puluje guarda niedaleko wejscia, koncze go - patrze leci to gowno.
No boze - czy to juz tak bedzie ze zawsze bedzie na mnie tu solo latal???
A gosc jest red dla 48 i wali po 300 dmg co samo w sobie nie jest problemem ale jak sie doliczy ze w kazdej walce z nim dochodza 2 orange i 4 yellow/blue to juz sie robi nieciekawie.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 paź 2002, 23:06 
Cytuj  
LOL, to cale jebanie o agro i zasadach tym kierujacych... sorka :wink:

Zasada jest jedna. o prostu czasami agrujesz moby przez podloge/sufit :smile:
Np. pod pokojem z crabami jest pokoj watchmanow i dtlatego sie moge pojawic po jakims czasie bo sa wolni i wiolno przemieszaja sie po agro. Bylem tam dzis i pulujac watchmana przylazily kraby :smile:

Mytlic powinien dopracowac ten dungon lepiej chyba ze takie agro typu 10 mobow na 3 graczy to "dodatkowe wyzwanie" jak to dzis skomentowal jeden PG member jak juz lezelismy na podlodze :grin:


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-10-07 00:06 ]</font>

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 paź 2002, 23:31 
Cytuj  
LOL w zasadzie mozna sie bylo spodziewac, ze mythic znowu dal dupy. W tej grze bedzie niedlugo wiecej irytujacych bugow/niedociagniec niz to moze wytrzymac zwykly czlowiek :wink:

P.S. Wlasnie sie cos zjebalo polaczenie z zagranica (przynajmniej tpsie :sad:) i na dzisiaj game over.


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 paź 2002, 08:03 
Cytuj  
Ja chyba zaczne szukac safe spota do campowania w po stronie hiberni w tym dungu :wink:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 paź 2002, 15:38 
Cytuj  
Hm..."safe spota..od strony hiberni"..daj znac co ci wyjdzie z tego...bo jak na razie to tam ciezko (chyba dlatego ,ze nikt PRAWIE nie zna tego dungeonu)...ale jak kiedys zapuscilismy sie za hibami ...to nawet gleboko (daleko od wejscia) natknelismy sie na solujacego palladyna (Ulstan name--nie chcial powiedziec co tu robi sam he he)..jak on tam w ogole przelazl solo? cholera wie ..my full grupa mielismy problemy....chyba .ze grupa=big agro..a solo zero lub "mleczko" he he

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 paź 2002, 17:10 
Cytuj  
Trzeba wiedziec jak isc ze wzgledu na to agro "przez podloge".
Mozna sie mocno zdziwic jak zabijasz 40 lev moby a przylazi potem 50+.
Mysmy mieli taki patent ze w miejscu gdzie wogole wszystko wygladalo safe nagle wpadl na nas senior guardsman. Niby tylko red ale HP ma chyba z 5x tyle co "zwykly" red a wali po 400 dmg.
A co do huntowania u hibow. jak zrobie half ding to tam pojde - teraz mi troche szkoda XP (stealth zawodzi mnie ostatnio :sad:)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.