mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 254
Dołączył(a): 17.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2002, 13:34 
Cytuj  
Słyszałem już z kilku źródeł, że w SI można znaleźć sprzęt czerwony dla lvl 50... co oznacza, że są to przedmioty między lvl 55-60. Ponieważ użyteczność czegoś takiego dla postaci na lvl 50 będzie mniejsza niż żółty sprzęt, jedyne logiczne wytłumaczenie jakie widzę, to plany zwiększenia max. levelu do 60 :mad:


Posty: 18
Dołączył(a): 18.10.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2002, 14:01 
Cytuj  
niekoniecznie.. czerwone pierscienie, naszyjniki i bronsolety nie zmniejszaja swojej efektywnosci (czasem nawet filoetowe).

pozatym napewno nie zwieksza max lvlu.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lis 2002, 14:05 
Cytuj  
Zwiekszenie levelu = przebudowaniu calej gry.
Chyba ze "ding" nie dawalby zadnych skill points ale wtedy to bez sensu.
Anyway trza by na nowo implementowac wszystkie potworki (inaczej by mozna solowac z legionem), NPC etc etc etc - za duzo tego a i sens zaden. Jesli chce sie trzymac przy grze ludzi lubiacych levelowac to sie im daje nowe rasy i klasy (co wejdze w SI)

**

Posty: 254
Dołączył(a): 17.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2002, 14:27 
Cytuj  
Nie musisz mi mówić o pierścieniach, ale ludzie znajdują czerwone łuki czy miecza, których postać na lvl 50 nie jest w stanie efektywnie wykorzystać. Wiem, że Mythic niby twierdził, że "na pewno nie zwiększą max. levelu", ale podobnie twierdzili np. że absolutnie niemożliwe jest zrobienie więcej niż 4 slotów na postacie (a teraz jakoś zmienili zdanie), więc ich stwierdzenia, że coś jest możliwe/niemożliwe nie okazały się zbyt wiele warte. Obawiam się przede wszystkim, żeby Mythic z tym level 60 nie wziął przykładu z EverQuesta, rozwalając tym samym balans gry... powtarzam jeszcze raz - istnienie czerwonych broni czy zbroi nie ma żadnego sensu w obecnym kształcie gry.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lis 2002, 15:29 
Cytuj  
Moze miec sens jesli sie to uzlezni z RvR.
W tej chwili masz +1 level (czyli 51) jesli zrobisz RR5+.
Mozna wiec zrobic ze RR2 to +1 level, RR3 +2 lev etc.
Ten level by tylko wplywal na kontrole capa broni/pancerzy czyli obrazenia.
Zreszta - nie ma co gdybac - jak cos wymysla to dadza info duzo wczesniej :smile:

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 07:32 
Cytuj  
Hm...co do 51 lvl ...chyba cosik jest nie tak...itemki ktore mialem zolte na RR4...sa nadal zolte jak mam RR5 L5...a chyba powinny automatycznie "zrobic" sie niebieskie he he

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 13:19 
Cytuj  
Nieee - kolorki to co najwyzej "powinny byc orange na <rr5" i zolte na >=rr5.
Ale cap na AF Ci sie zmienil i dps - jak masz player crafted to to widac.

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 22:15 
Cytuj  
Przedmiot z levelem wiekszym o jeden niz twoj jest juz zolty, ale capy AF i damage sa zalezne od twojego levelu.

Z tymi czerwonymi przedmiotami sprawa moze wygladac tak, ze beda mialy lepsze statsy niz craftowany sprzet. Mythic obiecal, ze craftowany sprzet jest lepszy niz ten z dropow, ale musza jakos zachecic do kupienia SI :wink: wiec tam sila rzeczy musza byc lepsze przedmioty. Jednak nie chcac wkurzac crafterow, zrobili czerwone przedmioty, ktore jak wiadomo dosc szybko sie niszca.
Czy to ma sens? :wink:


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

**

Posty: 254
Dołączył(a): 17.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 22:56 
Cytuj  
Cytuj:
Z tymi czerwonymi przedmiotami sprawa moze wygladac tak, ze beda mialy lepsze statsy niz craftowany sprzet. Mythic obiecal, ze craftowany sprzet jest lepszy niz ten z dropow, ale musza jakos zachecic do kupienia SI :wink: wiec tam sila rzeczy musza byc lepsze przedmioty. Jednak nie chcac wkurzac crafterow, zrobili czerwone przedmioty, ktore jak wiadomo dosc szybko sie niszca.
Czy to ma sens? :wink:


O tym nie pomyślałem :]
Ta wersja jest dość logiczna. Czyżby Mythic w końcu wymyślił coś sensownego :wink:

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2002, 00:27 
Cytuj  
Ja moze powiem niepopularna rzecz ale mi sie ich podejscie podoba :smile:
Mam nadzieje ze nie rozpierdola tylko tych buged plaszczy i pozostana przy zblokowaniu robienia nowych a te co mamy juz zostana - przynajmniej do momentu az beda plaszcze playrmade 10 lev :smile:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.