Może jestem trochę spóźniony z radami, może już zrobiłeś, Karolku, coś tu był przedstawił.
Jednak - nie wiem dlaczego na MP ograniczasz się do 34-35 imbue points. Te itemki spokojnie łykają 37 z utility jak poniżej. Przykład mojej tarczy i mieczyka:
Right Hand:
Imbue Points: 37 of 32 (100% Qual) Overcharge: 38%
Gem 1: 25 Strength - 99% flawless Fiery Essence Jewel
Gem 2: 4 Slash - 99% flawed Watery War Sigil
Gem 3: 3 Shield - 99% rough Fiery Battle Jewel
Gem 4: 9 Energy Resist - 99% polished Light Shielding Jewel
Utility: 69.7
Left Hand:
Imbue Points: 37 of 32 (100% Qual) Overcharge: 38%
Gem 1: 4 Shield - 99% flawed Fiery Battle Jewel
Gem 2: 22 Piety - 99% precious Watery Essence Jewel
Gem 3: 9 Thrust Resist - 99% polished Airy Shielding Jewel
Gem 4: 7 Slash Resist - 99% imperfect Watery Shielding Jewel
Utility: 66.7
99 quality łyka 32 imbue points z utility rzędu 61 pkt:
Chest:
Imbue Points: 32 of 28 (99% Qual) Overcharge: 18%
Gem 1: 19 Constitution - 94% faceted Earthen Essence Jewel
Gem 2: 4 Slash - 94% flawed Watery War Sigil
Gem 3: 3 Chants - 94% rough Earthen Fervor Sigil
Gem 4: 7 Spirit Resist - 94% imperfect Vapor Shielding Jewel
Utility: 61.7
Ja korzystam z uług Zooza - on liczy 400 gp za overcharged item, ale daje gwarancję - tzn. zwrot kosztów, jak item pierdzielnie w powietrze.
Nie mam zielonego pojęcia, jak usprawnić template infa czy sorca