mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 9 lip 2003, 19:47 
Cytuj  
Skupuje sealsy.
ceny standardowe :smile:
Lepiej zeby to co zfarmujecie zostalo w Polsce, nie ? :smile:

***

Posty: 517
Dołączył(a): 14.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 lip 2003, 20:27 
Cytuj  
na domek zbierasz ? :smile:

**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 9 lip 2003, 21:22 
Cytuj  
Ostatnio dinglanlem 700AC to troche kasy zeszlo a jeszce wiecej sie przyda :smile:

***

Posty: 517
Dołączył(a): 14.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 lip 2003, 03:45 
Cytuj  
mnie krafting znudzil przy 400 :grin:

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2003, 13:14 
Cytuj  
Dracon - nie chcę cię martwić, ale żeby nie mieć strat NA NICZYM musisz mieć skill poboczny (np. metalworking) na poziomie 900. Na rzeczy z DF (kupowane ze seals) 700 wystarczy, bo to asterite, ale juz do netherium potrzebne ci 800, a gdyby, czego ci szczerze życzę, jakiś drop z arcanium ci się trafił, który chciałbyś /salvage'ować, to tylko metalworking = 900 daje ci pewność, że wyciągniesz z niego wszystko, co się da.

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2003, 13:18 
Cytuj  
aha i tutaj sluze pomoca - obecnie 951 AC


_________________
Obrazek

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2003, 13:21 
Cytuj  
również - WSZYSTKIE skille poboczne na 986 (lub coś w tym stylu). Czyli /salvage wszystkiego - kijki, instrumenty, zbroja, broń... Niechętnie szmaty, bo to nie daje się przerobić w prosty sposób, ale też, jeśli ktoś nie ma z tym co zrobić.

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2003, 13:52 
Cytuj  
Jeszcze trochę wymądrzania się, pozwólcie. Ale może to się komuś przyda przy próbach /salvage.

Są 4 skille poboczne, odpowiedzialne za to, ile z /salvage można wyciągnąć. I tak:

metalworking - broń ręczna typu tnij, kłuj lub miażdż wszelkich odmian, zbroje plate, chain i studded, część kijów (np. większość kijowych dropów z Barrows), niektóre tarcze;

woodworking - łuki, kusze, instrumenty, większość kijów (ale ni cholery nie można powiedzieć, do którego kija potrzebny jest metal, a do którego wood - chyba, że ma w nazwie np. asterite, jak te z Barrows), niektóre tarcze (patrz - kije);

leatherworking - zbroje leather, może jeszcze coś...;

clothworking - casterskie szmaty.

Tak mi się wydaje po przeprowadzeniu zilionów doświadczeń, ale jak jest naprawdę, to tylko kukułka może wykukać...

**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 lip 2003, 18:26 
Cytuj  
Dzieki Holger za wskazowki, ale nie jestem taki zielony jak ci sie wydaje i troche sie orientuje :smile:


_________________
--
Drak

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.