MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EU - ktory RvR, ktory Realm, jaka klasa i jakby tu ja poprow
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=7033
Strona 2 z 3

Autor:  gabrielangel [ 2 mar 2004, 13:00 ]
Tytuł: 

lol nie ahaha,

i o dziwo do dzis mi z 3 roznych kompow nie dziala bez tego proxy ;/

Autor:  Skjaldar [ 3 mar 2004, 14:48 ]
Tytuł: 

Hmm sporo postow sie pojawilo, ale niestety wiekszosc zeszla nieopacznie z tematu. Nic to. Coby odnowic nieco watek rzuce tu kolejnym pytankiem:

Czy trening w rodzaju broni (Slash, Crush...) ma wplyw na uzywana drzewcowke o danym typie obrazen ? Tzn czy majac wytrenowanego Slasha lepiej wladam Poleaxe'ami ktore zadaja obrazenia typu Slash niz innymi ?

Pozdrawiam

Autor:  Mr.FooT [ 3 mar 2004, 14:52 ]
Tytuł: 

Z tego wiem to spec w polearmie ma wplyw na max dmg jaki mozesz zadac natomiast spec w base weaponie okresla dolna granice dmg :grin:

Autor:  frogmaster [ 4 mar 2004, 11:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-03-03 14:48, Skjaldar napisał:
Tzn czy majac wytrenowanego Slasha lepiej wladam Poleaxe'ami ktore zadaja obrazenia typu Slash niz innymi ?


Tak.
W zaleznosci od tego w czym sie specujesz (slash/thrust/crush) uzywaj pole, ktore zadaje ten wlasnie typ damage.

Autor:  Skjaldar [ 4 mar 2004, 13:52 ]
Tytuł: 

Kolejna kwestia: tradeskille.

Co w sumarycznym spojrzeniu bardziej sie oplaca wytwarzac - zbroje czy bron (grajac berkiem). Czy da sie na tym zarabiac, a jesli tak to na jakim etapie (od ktorego poziomu skilla)? Moze jakas strategia, poradniczek w jaki sposob sie w miare szybko i tanio wyszkolic? W sumie nieco czytalem o tym ale mozliwe ze opracowaliscie swoj "systemik" i moglibyscie udzielic kilka porad poczatkujacemu :D

Pozdrawiam

Autor:  Mr.FooT [ 4 mar 2004, 14:12 ]
Tytuł: 

Zarabiac z samego skilla to sie da dopiero na 1000+, z salvagowania da sie wyzyc przy 800+ metalwork :grin:

Autor:  lutus [ 4 mar 2004, 18:13 ]
Tytuł: 

Z wytwarzania nie zarobisz szybko, bo po toa tylko MP wlasciwie w modzie, czyli ulubieni crafterzy maja robote, nowe nabytki nie zawsze. To raz, dwa zeby robic jakikolwiek interes to trzeba wywalic 10-20p na naumienie sie skilla.

Autor:  Nuzgul [ 8 mar 2004, 13:08 ]
Tytuł: 

A jak ma sie sprawa z spell craftem od jakich wartosci zarabia sie na tym ??
Umiem wytwarzac te krysztalki ( gemsy) ale jak mam wrzucac je do broni armora jezeli mozna tylko do tych wytworzonych przez graczy a tych nigdzie nie moge kupic a w rejonie housingu sa przedmioty ale juz po umagicznieniu....
Kto z naszych zajmuje sie SC ...mozna prosic o jakis przewodnik dla bardzo opornych...

Autor:  Dracon [ 8 mar 2004, 14:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-03-08 13:08, Nuzgul napisał:
Kto z naszych zajmuje sie SC ...mozna prosic o jakis przewodnik dla bardzo opornych...


Bierzesz czysty craftniety przedmio, klikasz na niego prawym klawiszem. nastepnie CTRL+R wybierasz craft. Wkladasz gemy na druga strone. Klikasz combine nastepnie ok i juz.

Autor:  Nuzgul [ 8 mar 2004, 15:44 ]
Tytuł: 

Dracon sama mechanike wytwrzania hmm laczenia gemsow z armor/weapon znam chodzi mi raczej o odpowiedz gdzie moge znalesc przedmioty nie bedace juz umagicznione zas bedace wytworem graczy ....

Autor:  gabrielangel [ 8 mar 2004, 16:01 ]
Tytuł: 

a) housing - jest tego cale mnostwo, ale glownie (99%) lvl50/51. roznie sie nazywaja, nie jestem w stanie z glowy ci powiedziec bo wyglada to tak np. skjodarea kupa jerkin :razz:

b) od armorcrafterow/weaponcrafterow/fletcherow/tailorow, ale zazwyczaj nikt nie chce wyrabiac low lvl zbroi bo to zaden zysk. pisze /who armorcrafter etc. - wyswietla ci liste i gadasz z ktoryms.

c) odpowiadajac na pytanie od ilu sie zarabia - mysle ze od 700+ mozna, ale jak ja potrzebuje cos to szukam tylko tych 1000+.

Autor:  lutus [ 9 mar 2004, 01:33 ]
Tytuł: 

Na SC tylko od 1000 sie da zarabiac, dlatego bo dopiero po 1000 dostajesz mozliwosc OC o wiecej niz 1, ( do OC 5 wlacznie). Tak wiec mniej sie nie oplaca

Autor:  Dracon [ 9 mar 2004, 11:49 ]
Tytuł: 

Nie jest to prawda. CHociaz nie mozna zarobic duzo to sa ludzie ktorzy robia SC bez OC np ja dla mojego SM'a w malmo jak i dla drugiego SMa do RVR. Dla Wilqa zrobilem bez OC bo po pierwsze moglem to zrobic sam a po drugie nie oplaca mi sie robic hiper czegos bo na TOA czekam :smile:

Autor:  Holger [ 9 mar 2004, 20:08 ]
Tytuł: 

Nie obiecywałbym sobie zbyt wiele po ToA dropach (nawet MP i artefaktach) - a już na pewno nie to, że uwolnią one od noszenia przynajmniej części ubranka crafted + OC, i to większej. Z tych dropów da się zrobić uber-ubranko do PvE, np. zupełnie olewając resisty na korzyść różnych pożytecznych bonusów, jednak jeśli ktoś zrobi sensowne template do RvR z użyciem np. 3 artefaktów i 2 części ubranka z ToA to mu wystawię pomnik i do końca życia będę pod nim każdego 1 maja znosił jajko.

Autor:  Dracon [ 9 mar 2004, 20:10 ]
Tytuł: 

Nie mowie przeciez ze mozna obejsc sie bez SC. Mowie tylko ze nie ma sensu teraz planowac full SC OC setu skoro nie wiem do konca jakich fajnych nowych ringow moglym uzywac lub artefaktow.

Autor:  Holger [ 9 mar 2004, 20:12 ]
Tytuł: 

Wiem, co miałeś na myśli, jednak napisałem tak na tzw. wszelki wypadek :smile:

Autor:  Lapiduch [ 9 mar 2004, 20:56 ]
Tytuł: 

HM...a moim skromnym zdaniem,to nie ma jak dobry MP set+buffbot...he he.Artefakty ,JUZ nerfli...i chyba nie bedzie na tym koniec...bo z zalozenia w DAOC'u ..to co najlepsze maja wytwarzac SAMI gracze,a tzn,ze nie nerfna ani MP ani SC...a wsio inne zalezy od widzimisie i nastroju,tych co tworze te itemki,czy sa trzezwi czy po kacu...itd...itp.etc.:smile:

Autor:  gabrielangel [ 9 mar 2004, 21:39 ]
Tytuł: 

no MP i OC nie nerfna bo nie sa overpowered w zadnym sensie :razz:

a jak ktos ma duzo kasy to moze sobie spokojnie grac na overpowered artefaktach nie bojac sie ze je super nerfna, bo juz bardziej sie nie da a i tak imo niektore z efektow na artefaktach sa nie do zastapienia z sc.

Autor:  Lapiduch [ 9 mar 2004, 21:49 ]
Tytuł: 

Hm..."niektore z efektow..."...3 healerow..dobry mezzer,speeder...reszta meele na MA..i masz 90% pewnosci ,ze taka grupa rozwala wszystkich ,obwieszonych artefaktami z 10 MLka he he...zreszta po cholere to pisze ,jak dobrze o tym Gabi wiesz he he

Autor:  Holger [ 10 mar 2004, 00:13 ]
Tytuł: 

Niestety, niektóre z efektów rzeczywiście są nie do zastąpienia - choćby taki głupi plus do enhancement, dla bota. Już 6-7% (czyli tyle, ile można znaleźć na 1 rzeczy) stanowi różnicę, i to zauważalną. Są też inne - a wszystkie straaasznie potrzebne - heh, Lapi, np. plus do szybkości strzału z łuku. I to na górkę od buffów. I milion innych.
Tyle, że nie można mieć wszystkiego. Coś za coś - i to jest myśl przewodnia tych itemków.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team