MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Czy warto ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=21536
Strona 4 z 11

Autor:  Morfidon [ 1 lut 2008, 14:26 ]
Tytuł: 

My na Bedevere przeżywamy reaktywacje, lookn'ijcie:

1
2
3
4 - EFEKT po jednym run'ie :D

Autor:  Holger [ 2 lut 2008, 21:55 ]
Tytuł: 

Ładnie to wygląda, muszę przyznać...
I dobrze, że ciągniesz gildię.

Autor:  Sirian [ 5 lut 2008, 10:34 ]
Tytuł: 

cholera zatęskniło mi się :(

Autor:  Mendol [ 5 lut 2008, 11:31 ]
Tytuł: 

ehh mi tez ciagle sie teskni.
ale od zera do bohatera daleka droga...

Autor:  Fapuse [ 6 lut 2008, 11:42 ]
Tytuł: 

Od razu tam dluga, moze 2 dni /played do 50 tki, reszta zalezy od ciebie :)

Autor:  frogmaster [ 12 lut 2008, 07:57 ]
Tytuł: 

a jak wyglada sprawa ze sprzetem? Ja mam scouta, theurga i armsa, ktorzy zatrzymali sie na SI - mam aktywowane catacombs z tego co pamietam.

Autor:  Fapuse [ 12 lut 2008, 11:52 ]
Tytuł: 

Na serwerach ToA - kiepsko, musialbys sie troche pomeczyc zeby zrobic dobry template (tj taki ktory da ci wiecej niz 10s zycia w rvr)
Na classic, jesli masz sprzet SC i staty pod max dla SI podciagniete to spokojnie da sie grac. No ale classic to tylko na US, w EU nikt juz tam nie gra.

Autor:  frogmaster [ 12 lut 2008, 18:08 ]
Tytuł: 

no mowilem o moich charach na bedevere - ktos cos mowil, ze wiekszosc rzeczy mozna za BPsy kupic...

Autor:  Twigg [ 12 lut 2008, 20:58 ]
Tytuł: 

morf, jak mogles nie dac ss z koniami :>
Obrazek

Edit: juz wiem czemu. ss zrobiony 2 dni po twoim poscie...

za BP mozna kupic MLexp, ML encountery, artefakty, scrolle do nich, CL exp i bizuterie ktora zazwyczaj jest uzywana w high-endowych template'ach.
Teraz zamiast do TOA chodzi sie na farme smokow czy to na classic czy na zwyklych serwerach.
Chociaz prawie wszystko co potrzebne mozna dostac w housingu jak sie ma setki platow.

Autor:  Fapuse [ 13 lut 2008, 10:39 ]
Tytuł: 

Twigg napisał(a):
Chociaz prawie wszystko co potrzebne mozna dostac w housingu jak sie ma setki platow.


A dodam, ze o te setki platow teraz bardzo latwo, a i ceny duzo nizsze niz kiedys. Ot, prawo ekonomii i zmora wszystkich wirtualnych swiatow ;)

Autor:  Morfidon [ 13 lut 2008, 11:12 ]
Tytuł: 

Jak na mój gust trudniej zdobyć rzeczy na classic niż na ToA. Ponieważ tam musisz mieć praktycznie all dropy z darkspire i dargona, natomiast na normalnych serwerach itemki rozbijają się na te z ToA, które są teraz bardzo łatwe w uzyskaniu, zwłaszcza artefakty za bps :P.

Ogólnie to jeśli się wie co i jak to w tydzień ma się postać 50 lvl RR5 templated :P, no ale oczywiście trzeba troszku popracować, ale w cale nie jest tak ciężko :>

Autor:  frogmaster [ 13 lut 2008, 14:15 ]
Tytuł: 

a można kupowac itemy za bpsy i przekazywac je na 2go chara?
Pytam sie bo mam rr6+ scouta i rr4+ theurga/armsa - BPs z tych trzech może by wystarczyły na sprzęt dla jednego...

Czy bez dr/lotm mozna grac?

Autor:  Morfidon [ 13 lut 2008, 15:04 ]
Tytuł: 

Niestety nie da się przekazywać bp itemów, ale można kupić na innych ksiązki ( no ale to mogę ja kupić :P ).

Uważam, że mając rr6, a nawet i rr4 (kiedyś bps leciały szybciej) powinieneś być w stanie kupić wszystko co potrzeba... . 1 item = 1kbps cost.

Hmm DR or LoTM, dodaje coś takiego jak CL'li (champion level'e) które podnoszą co level troszeczkę HP oraz power (tak z 10-30 (zależy od rasy i klasy).

Dodatkowo DR pozwala Ci na posiadania na CL 5 champion weapon, ale można go zdobyć także z questów z dragonów.

No i mając CL'ki zyskujesz dodatkowo abilities takie sub-spell'e 20 lvl, typu dot, który castuje się 4s... (dex na to nie działa).

Jeżeli dasz radę grać z 200 HP mniej to praktycznie nie ma problemu :p.

W sumie teraz to i tak padasz na 2-3 ciosy jak się źle ustawisz, no chyba że jesteś moim wiziem i za sobą masz rr12 bota co spamuje heal'e bez kończenia się many w nieskończoność :D.

P.S

Twig Ty poważnie grasz na nowych ikonkach ?? :p jakim cudem lol

Autor:  frogmaster [ 13 lut 2008, 16:13 ]
Tytuł: 

na scoucie mam 58k BPs a na theurgu 12k...

Autor:  gabrielangel [ 13 lut 2008, 16:31 ]
Tytuł: 

a o ktorej gracie najczesciej na us serwach ? :o

Autor:  Morfidon [ 13 lut 2008, 16:34 ]
Tytuł: 

Od godziny 20-stej, ogólnie to teraz raczej w piątki i soboty bo skończyło mi się wolne :p.

No to bps na pewno wystarczy ;)

Autor:  frogmaster [ 13 lut 2008, 16:35 ]
Tytuł: 

jeszcze by sie jakis template przydal dla theurga (jak coś masz) - dużo się pozmieniało tbh...

Autor:  Fapuse [ 14 lut 2008, 10:32 ]
Tytuł: 

Ze zmian najbardziej podoba mi sie nowy archery system, nigdy nie mialem takiego ubawu grajac hunterem :>

Autor:  Mendol [ 14 lut 2008, 10:42 ]
Tytuł: 

no wlasnie fap, opowiedz cos o tych zmianach. w koncu ma to jakies rece i nogi? szkoda ze wprowadzili te zmiany w momencie jak gra umiera :-/

Autor:  Fapuse [ 14 lut 2008, 15:00 ]
Tytuł: 

Caly stary system archery wylecial, nowy dziala na takich samych zasadach jak magia.

W specu archery wyladowaly wszystkie self buffy z beastcrafta.
Luk nie uzywa strzal - rozdzaj obrazen zmieniasz sobie na zasadzie insta buffa. Jak chesz slash dmg to klikasz na czar 'slash arrows' i masz slash, etc.
Samo strzelania dziala tak jak czarowanie (tylko draw time dluzszy :)). Masz kilkanascie styli/czarow, w tym 4 zadajace obrazenia magiczne, celujesz klikasz, ot i cala filozofia. Strzaly mozna kolejkowac, tak samo jak czary.

RAsy majace wplyw na magery maja tez wplyw na archery (mastery of magery, mastery of focus).

Tyle zmian dla wszystkich, dla hunterow plus to zrownanie zasiegu luku z innymi lucznikami. Do tego piesek od ktoregos tam poziomu daje disease i ma fajna komende /frenzy, taki berserk na pare sekund (to samo u druida chyba).

Wiem jedno, nigdy, zadna klasa nie trzaskalem tak szybko RP. Wnioski moga byc dwa, albo hunter jest teraz overpowered albo ja jestem gimp i nie potrafie zadna inna klasa grac ;)

[EDIT] - patch note ci wkleje :>

Archery (Hunters, Rangers and Scouts)

This patch will implement functionality for the new Archery system. The mechanics of the system will be mostly in place, but delves of these attacks are still being tweaked.

- Archers have had their unique bow lines replaced with a new line, called "Archery".

- The Archery line contains 12 types of shots and several self buffs. The names of these abilities are still placeholders at this time, and will be updated in a later version in this patch cycle.

- The Pathfinding skill for Rangers has been merged into Archery, and all of the buffs from that line are now found in the Archery line (available to all Archer classes).

- Self buffs in Beastcraft have been replaced with the self buffs in the Archery Spec.

- New archery abilities are now available under the spells tab, under the Archery list.

- Archery damage and draw time are now affected by the Dexterity skill.

- Archery shots now have a minimum range of 200 units, except for the point blank shot.

- Archery shots now have different Endurance costs depending upon the shot.

- Archery shot types are as follows:

Standard Shot: Average range, draw time and damage.

Long Shot: Longer range, average draw time and slightly lower damage.

Power Shot: Shorter range, long draw time not affected by Dexterity; higher damage.

Point Blank Shot: Very short range, long draw time and high damage.

Critical Shot: Must be fired from stealth, very high damage, average range and average draw time.

Rapid Fire: Average range, short draw time and low damage.

Fire Shot: Heat damage, long draw time and shorter range.

Cold Shot: Cold damage, long draw time and shorter range.

Poison Shot: Body damage Direct Damage/Damage Over Time, long draw time and shorter range.

Acid Shot: Matter damage Direct Damage/Damage Over Time, long draw time and Shorter range.

Volley: Ground Targeted Arrow Volley will hit 3 times; damage increases with spec, as well as the number of enemies hit.

Siege Shot: Does damage to objects such as Keep Doors and Siege equipment.


Current known issues:

- Shield block, Bladeturn, Brittle Guards and Ablatives are not yet implemented.

- Icons are currently placeholders, and arrow effects are not yet implemented.

- Sounds are not yet implemented.

- Certain shots are not yet functioning when used against other players.

- The ability to choose damage types is not yet implemented.

- Realm Abilities are not finalized.

I jeszcze tutaj: http://daoc.catacombs.com/forum_news.cf ... ge=1486008

Strona 4 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team