MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Slender Ebony Staff
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=1264
Strona 1 z 2

Autor:  Karol66 [ 20 sty 2002, 03:43 ]
Tytuł: 

Mam taka laske w banku, jeszcze kulka XP i na 35 bedzie dla mnie red :grin:
Po ostatnim patchu pojawil sie na niej nowy spell (niestandardowy, nienalezacy do mojej profesji) - ktos juz probowal tego uzywac?

P.S. A tak a propo to wreszcie zalapalem co to jest "dark resist".
To odpornosc na czary typu stun i mezz - chyba przydatne w RvR :smile:
Gosc ktory ma tego 25% mowi ze jesli walczy z yellow przeciwnikiem to ten mezzuje go raz na 3-4 proby (normalnie wchodzi zawsze praktycznie).

Autor:  Karol66 [ 20 sty 2002, 04:40 ]
Tytuł: 

P.S.2.
Jeszcze troche oczywistych rzeczy :smile:
Hits/Mana regenraton jest wolniejsza gdy jestes in combat.
Stosunek tych wartosci wyglada tak (podaje delay co jaki mana/hits regeneruje sie o dana wartosc).

In Combat: 14 sek
Stojac ale nie w walce: 6 sek
Siedzac (tez nie w walce): 3 sek

Do tego regeneracja jest 100% wolniejsza jesli mana/hits spadnie <50%.

Autor:  kami [ 20 sty 2002, 21:26 ]
Tytuł: 

dokladnie to wyglada tak:

co ile regenerujesz

Hit Points: 14s (combat) 6s (standing) 3s (sitting)

Power: 14s (combat) 6s (standing) 3s (sitting)

Endurance: brak (combat) 1s (standing) .25s (sitting)

bez wzgledu na lvl dostaniesz 1 "unti" w kazdym cyklu nikt jednak nie wie czy to jest 1hp czy kilka ale prawdopodobnie w %

ah co do mistrel to song modyfikuja x*100% gdzie x to jest lvl piosenki ktora jest grana

Autor:  Crategus [ 21 sty 2002, 16:47 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2002-01-20 03:43, Karol66 napisał:
Mam taka laske w banku, jeszcze kulka XP i na 35 bedzie dla mnie red :grin:


tak troszke nie ten temat, ale przy okazji... mam NB pytanko :razz:

czy mozna uzywac przedmiotow czerwonych/fioletowych? tzn czy mozna je wogole wlozyc (pomijajac roznorodne minusy typu mniejsze af czy takie tam)?

Autor:  Karol66 [ 21 sty 2002, 16:54 ]
Tytuł: 

Tak.
To jest troche niedopracowane (ale w zadnej grze niw widzialem zeby ktos poswiecil temu tematowi wiecej uwagi).
Po prostu cos "fioletowego" nie ma odcieni :smile:
Dla 5 lev gracza fioletowy jest potwor na 12 lev i taki sam kolor ma giant na 70 lev.
Wiec team graczy mowiacy "bijemy fioletowe i jest cool" tak naprawde nie wie (jesli nie korzystal z bazydanych monsterkow :smile:) czy walczy z potworem "o lev wiekszym niz red" czy z takim o 5,10 etc lev lepszym.
Tak samo z itemami. Laska ktora jest dla mnie fioletowa daje mi full bonusy, niszczy sie dosc szybko ale jezzcze w normie.
Zrobie 1 lev - juz jest red.
Inna fioletowa laska niszczy sie natomiast ultraszybko bo jest o niebo lepsza niz to czym moge wladac.
Mysle ze dopuki po zalozeniu item daje full bonusy to jest dobrze - niezaleznie od tego jaki kolor ma.

Autor:  Tuxedo [ 21 sty 2002, 17:09 ]
Tytuł: 

Tez macie ticki ? cool :smile:

**EKONOMIA**

Wiecie ciekawi mnie jedno... jak wplywa na rynek to ze przedmioty tez maja consider ? W sumie i tak nowe przedmioty sprawiaja ze stare traca na cenie... ale skoro nie mozna sobie "stwinkowac"(dac high end stuff low end charowi) to ich cena moze spadac w zastraszajacym tempie... jak tam panie w ekonomii u was ? :razz:

PS. szkoda ze mi dysk padl bo tak bym to sam zobaczyl...

Autor:  Crategus [ 21 sty 2002, 17:09 ]
Tytuł: 

ok, thx, wsjo rozumiem- chodzilo mi glownie o "kupne" zbroje wiec dla niskolvl (15) sa conajwyzej o 1 lvl wyzsze od czerwonych.

Autor:  Karol66 [ 21 sty 2002, 17:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2002-01-21 17:09, Tuxedo napisał:
Tez macie ticki ? cool :smile:


Za RvR a konkretnie za bounty points (z tego co kumam bounty points dostajesz za zabicie goscia ktory zabijal innych a sam nie byl zabity od dawna :smile:)
I to jest piekne w tej grze - ze pieprzony tramelita moze se siedziec w Lyonese na 50 lev ale bonusow nie wymacruje :grin:
Dla ludzi bez bounty nie ma ITEMOW zwiekszajacych regeneracje many ale sa laski o okreslonym focus ktory wplywa na jej zuzycie (inaczje mowiac pewne spele moga mniej "kosztowac").
I O ILE MAM RACJE to ten topic o ebony staff moze byc poczatkiem czegos nowego - czar ktory jest w tej lasce zadaje stosunkowo maly damage ale z tego co slyzalem NIE KOSZTUJE NIC MANY.
Testnac tego nie moge jeszcze - gdy probuje uzyc dostaje komunikat "this spell is too powerfull for you" :sad:

Cytuj:
**EKONOMIA**
Wiecie ciekawi mnie jedno... jak wplywa na rynek to ze przedmioty tez maja consider ? W sumie i tak nowe przedmioty sprawiaja ze stare traca na cenie... ale skoro nie mozna sobie "stwinkowac"(dac high end stuff low end charowi) to ich cena moze spadac w zastraszajacym tempie... jak tam panie w ekonomii u was ? :razz:


U nas jest problem. Stosunkowo malo sie handluje, ludzie itemy oddaja/wymieniaja "gildiowo". Ostatnio spotkalismy goscia ktory robil questa i dostal z niego macabre medalion (+2 stealth).
Pytam po chuj palladynowi item do stealtha a on mowi ze "to dla scouta z gildii".
I nie zdziwilem sie bo ja tez biore questy czy odkladam items ktore komus od nas sie moga przydac.

Autor:  Tuxedo [ 21 sty 2002, 18:55 ]
Tytuł: 

HAHAHA SOCJALIZM ! :razz:

Autor:  Tuxedo [ 21 sty 2002, 19:02 ]
Tytuł: 

Macie za to zamiast wolnego rynku poczucie jednosci... a u nas za bardzo liczy sie dobro jednostki =/

Strzelam ze dlatego kolezanka ktora wrocila z DAoC powiedziala ze tam jest spokojniej bo jest mniej "dog vs dog fight" czy tam "player vs player shit" nie pamietam bo duzo osob pytalem )

No a smutne tylko to ze zanim ja skoluje tego DAoC to wy bedziecie 50 lvl... chociarz ja wiem, na boardzie duzo widac rzeczy ktore okreslilbym "newbie talk" porownojac do EQ... (nie bede wyszczegolnial bo jeszcze kogos obraze) to moze sie jeszcze na odkrywanie zalapie hihi

Autor:  sosy [ 21 sty 2002, 19:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:

Do tego regeneracja jest 100% wolniejsza jesli mana/hits spadnie <50%.



Sprawdzalem dla cleryka mojego - nie ma znaczenia ilosc many co do szybkosci regeneracji


Kropka Stojac Siedzac [czas w sekundach]
1 20 15
2 30 15
3 20 10
4 30 10
5 20 15
6 30 10
7 30 15
8 20 10
9 30 10
10 20 15
Razem 250s 125s

Czasy sa różne dla poszczególnych kropek ale to ze wzgledu na trudnosc niedokładnosci i niejednolitość skoków paska many.

Proponuje żeby inne postacie też sprawdziły - moze to dotyczy tylko elementalisow albo magów.



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: sosy dnia 2002-01-21 19:11 ]</font>

Autor:  Karol66 [ 21 sty 2002, 22:33 ]
Tytuł: 

Ja testnalem i roznica jst mniej wiecej 2x :smile:

Autor:  Karol66 [ 22 sty 2002, 01:51 ]
Tytuł: 

Jeszcze o kolorze itemow.


No wiec nie zawsze da sie nosic :smile:
Myslalem ze przekrece :grin: numer z dopakwaniem skilii magii. W opisie questow znalazlem taki na 44 rare drop - bracer dodajacy m.i. +4 do dwoch moich patchow (matter i body).
Znalazlem paladyna na 44 lev. dobilem targu (w sumie wyszlo troche ponad 150g w stuffie i gotowce) i gosc mi wycampowal ta bransoletke.
Jest red dla mnie, 45 lev wiec niby ok (47 lev belt mi daje full bonusy).
Nowka etc.
Tyle ze jak zakladam... "...bleble ble fails" :sad:
Widac skubany zaznacza sobie ze niektorych rare itemow nie mozna zalozyc nie majac zaliczonego questa albo wymaganego lev.
Problemem to nie jest duzym bo kiedys zrobie ten 44 :wink: i bede uzywal 2 ale....

Na koniec cos pozytywnego.
Mialem 3 czesci armora yellow/orange dla mnie. Zamienilem je na red/fiolet.
AF skoczyl o 40 (jak na cloth to bardzo duzo :smile: i bonusy full dzialaja.
Do tego wszystki czesci maja true black kolor (normalnie 30g za farbke na 1 szt armora) wiec sie kolorystycznie do Rat's image dostosowalem bez dodatkoych oplat :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-01-22 01:52 ]</font>

Autor:  Lapiduch [ 22 sty 2002, 09:02 ]
Tytuł: 

Hm.."+4 do moich patchow"...ja zlotowalem klejnot (kielich hic!)w barrow ,ktory dodaje do moich sciezek po + 2 i dodatkowo +7 piety..i co sie okazuje...piety dodaje normalnie.reju. smith.ench.podskoczyly o 2 lvle w gore (swieca sie na zielono o 2 lvl wyzej)Ale...NIE dostalem skill pointow do wydania za kazdy lvl,i NIE moge nauczyc sie nowych spelli z lvlu 43.Cos tu jest niedopracowane heh.
Taki sam problem mam z bronia, do smoldering mace ,dodali spell 88DD z zasiegiem 1350....i co? Za cholere nie moge go "odpalic" chociaz mace jest dla mnie zolta

Autor:  Karol66 [ 22 sty 2002, 09:31 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2002-01-22 09:02, Lapiduch napisał:
Hm.."+4 do moich patchow"...ja zlotowalem klejnot (kielich hic!)w barrow ,ktory dodaje do moich sciezek po + 2 i dodatkowo +7 piety..i co sie okazuje...piety dodaje normalnie.reju. smith.ench.podskoczyly o 2 lvle w gore (swieca sie na zielono o 2 lvl wyzej)Ale...NIE dostalem skill pointow do wydania za kazdy lvl,i NIE moge nauczyc sie nowych spelli z lvlu 43.Cos tu jest niedopracowane heh.
Taki sam problem mam z bronia, do smoldering mace ,dodali spell 88DD z zasiegiem 1350....i co? Za cholere nie moge go "odpalic" chociaz mace jest dla mnie zolta


Lapi - NIE DOSTAJESZ nowych speli.
Podnosi ci magie ale tylko i wylacznie do kalkulacji resista i zadanych obrazen... ups... zapomnialem ze gadam z klerykiem - "losci uleczonych HP" :smile:
I to jest najzupelniej normalne.

A co do dopalania tego spela z macki.
Wyciagnij macke na pasek skrotow, targetnij monsterka i klinij na shorticut macki - powinno zadzialac :smile:
Tak przynajmniej sie wali z ebone staff'a :smile:

Autor:  Sirian [ 22 sty 2002, 09:46 ]
Tytuł: 

Czesc
Jeszcze jedno - zauwazylem te cuda na infiltratorze - bonusy dzialaja do pewnego poziomu (chodzi mi o skille) potem chyba tez jest blokada - a dodatkowo mialem przedmioty , ktore zeby zadzialaly tzn dodaly bonus trzeba bylo zalozyc w odpowiedniej kolejnosci - inaczej dupa - pisze ze podnosi , a nie widac tego na skillach.

Autor:  Lapiduch [ 22 sty 2002, 12:27 ]
Tytuł: 

Hm..."ups....zapomnialem ,ze gadam z klerykiem..."
..moj cler wali DD srednio za 130:),a co do kalkulacji resista i zadanych obrazen....to ,moim skromnym zdaniem akurat lvl(ten dodany z itemkow) nie ma wplywu u clera na resist ni dmg heh.Zauwazylem ,ze wale tak SAMO czy mam zalozony, czy tez nie item dodajacy lvl..a resistuja czesciej zolte moby niz orange.
Z leczeniem to samo czy mam 41 lvl reju .(wyuczony ) czy tez 43 (z"bonusami") ,to i tak podstawowy heal = 233 hp:)
.."i to jest najzupelniej normalne"? Wiecej many mam jak "jade" na capie lvlowym piety i constitution,a wiecej DD moge zadac jak mam itemki +dex i quick:)...bo szybciej:)
Reasumujac..itemy z "+" do lvl ,sa jeszcze niedopracowane (przynajmniej u healera)Pomysl swietny..ale chyba go zarzucono bo...bylibysmy "super super " az by to bylo nudne:)
A co do macki,heh wszystkiego probowalem .tego co radzisz tez,i efekt zaden(
Tak mysle ,moze to dlatego ,ze mace jest ze "starej dostawy"? Musze zlotowac itemke po patchu i zobaczymy czy bedzie sie inaczej sprawowac:)?

Autor:  Karol66 [ 22 sty 2002, 13:14 ]
Tytuł: 

No ja widze zajebista roznice.
Mam na max dopakowany Mind (=lev postaci) i nie zdarza mi sie zeby monster resitnal charma (jest to dosc wazne bo charnuje sie z bliska a fail=agro :smile:)
Nie zdazylo mi sie tez zeby mi player resistnal mezza a doczynienia mialem tylko z takimi purple dla mnie :grin:

Autor:  sosy [ 22 sty 2002, 18:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2002-01-22 12:27, Lapiduch napisał:
..moj cler wali DD srednio za 130:),a co do kalkulacji resista i zadanych obrazen....to ,moim skromnym zdaniem akurat lvl(ten dodany z itemkow) nie ma wplywu u clera na resist ni dmg heh.Zauwazylem ,ze wale tak SAMO czy mam zalozony, czy tez nie item dodajacy lvl..a resistuja czesciej zolte moby niz orange.
Z leczeniem to samo czy mam 41 lvl reju .(wyuczony ) czy tez 43 (z"bonusami") ,to i tak podstawowy heal = 233 hp:)
.."i to jest najzupelniej normalne"? Wiecej many mam jak "jade" na capie lvlowym piety i constitution,a wiecej DD moge zadac jak mam itemki +dex i quick:)...bo szybciej:)
Reasumujac..itemy z "+" do lvl ,sa jeszcze niedopracowane (przynajmniej u healera)Pomysl swietny..ale chyba go zarzucono bo...bylibysmy "super super " az by to bylo nudne:)
A co do macki,heh wszystkiego probowalem .tego co radzisz tez,i efekt zaden(
Tak mysle ,moze to dlatego ,ze mace jest ze "starej dostawy"? Musze zlotowac itemke po patchu i zobaczymy czy bedzie sie inaczej sprawowac:)?



U Kleryka tez to dziala.
Uzywam itemu ktory daje +3 do smitha ,
mam 31lv i mam 31 smitha - i z itemem mam 34
jezeli mialbym 20 smitha to czar bylby na 23 i moze tego bym nie odczul.
Wydaje mi sie ze to duzo daje ale jak ma sie lv magi bliski swojemu lv.
Czyli jezeli z zalozenia w grze zolty mob resistuje raz na 5 czarow, to zakladajac item dotyczyc bedzie to moba o 3 lv wyzszego.
Porownujac :
zolte moby - nigdy nie resistuja - z wyjatkami (raz na 30min grania)
zadaje im > 300dmg
orange - czyli te okolo 34lv - bardzo rzadko resistuja
zadaje im >250dmg
red moby - resituja raz na 3-4 czarow
zadaje okolo 200dmg
fioletowe resistuja roznie - te nizsze levele co 2 czar, te wyzsze czesciej niz polowe
zadaje im od 170 w dol

Gdy zdejme item i mam smitha 31 to resituja moby troche czesciej a dd jest troche nizsze
. Ciezko mi podac dokladnie wartosci bo roznice sa nie znacze - ale walczac z 1 rodzajem mobow da sie to odczuc.

Pozdrawiam

Autor:  kami [ 22 sty 2002, 19:45 ]
Tytuł: 

hymmm nikt nie wie dokladnie jak to jest ale ostatnio czytalem cos na development board co mi pasuje do wersji.... mianowicie jest cap na kazdy skill ktory nie jest pokazany (jak polowa statystyk w tej grze). Cap ten jest podobno niewiele wyzszy niz twoj lvl (1-2) punkty czyli jesli masz base skil 30 i masz itemy ktore ci razem dadza 4 dodatkowe punkty to sie pokaze na zielono 34 ale efekt bedzie taki jak 32 skill dlatego podobno mythic bembni wszedzie naokolo zeby nie isc full spec .... do tego slyszalem tez ze kompletny cap na skile jest taki jaki osiagasz na lvl 50 i daltego duzo spell lines ma ostatni czar na lvl 47-48 ... zagadka jednak sa spells lvl 50 ktore uwaga ! nie istnijea w wielu postaciach.... podobno duzo klas nazeka na to po trafieniu 50, ze 50lvl czar nie pojawil sie (jest jeden wizard full ice na naszym serverze ktory tak zostal pokrzywdzony).... Mythic obiecuje naprawe tego ale zobaczymy co zrobia.. ah ostatnio tez czytalem ze infiltratorzy przy lvl 50 potwoerdzili ze cap 50 istnieje dla stealth przez testy z itemami i bez odleglosci w jakich sie widzieli niestety z przyczyn oczywistych jest to trudne do potwierdze przy innych postaciach

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team