Cytuj:
2001-11-27 15:55, Tuxedo napisał:
Ja ci to gdzies kiedys napisalem ze "tania linia DD" ci sie nie przyda
ale to szczegol...
A tak wogle to nie wiem jak "amnesia" moze pomoc casterom... uhm u nas jest tak ze tank sprowadza do polowy moba lapiac agro a wizio go zdejmuje to tak jak sie gra na powaznie... no na mobie ktorego aktualnie obrabiamy to wizie managuja swoje agro...
A u was ???
Tania linia DD to podstawa
. Mimo ze mam juz mocniejsze spele to ciagle uwywam "jointow"
bo one mi many nie zuzywaja tak bardzo.
No tak. ALe w ten sposob po walce tank ma przejebane bo musi regenerowac cale HP.
Zreszta - to tylko tak w teorii wychodzi.
Czary czyszczace pamiec czyszcza agro wiec moge JA zaczac walic w moba i jak juz do mnie dochdzi walnac amnesia.
Potwor dalej bedzie mnie bil ale tylko do momentu az tank go choc raz trafi (czyte agro wiec wystarczy 1 cios).
Tym sposobem mob jest juz "podciety" zanim sie tank (albo moj pet) za niego wezmie.
Przewaga clear memory spells nad np. czarami confuse jest taka ze dla moba jest tak, jakby walka sie zaczynala od poczatku.
Jesli np. mob idzie na kleryka to moge go "zdjac" confuse ale nie panuje wtedy nad tym NA KOGO sie z kleryka przerzuci.
A jak czyscisz mu pamiec to sprawe masz zalatwiona.
Tak samo jak 1 mocnego moba wali np. 4 tankow.
On ma agro na tym najskuteczniejszym i go kosi strasznie. Facet zaczyna uciekac i ja wtedy czyszcze mobowi pamiec - monsterek natychmiast przerzuca sie na inna postac ktora go pierwsza trafila.
Ale.... to wszystko teoria. Wczoraj jak teamowalismy m.i. z Sosy to zdazylem sparalizowac moba ale na wyczyszczenie mu memory zabraklo mi many. W rezultacie SoSy uratowal mi zycie a ja nie moglem nic zrobic