MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Jeszcze pare pytan dla oblatanych "politycznie" ludzi :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=1992 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Karol66 [ 20 lut 2002, 10:25 ] |
Tytuł: | |
1. Czy midgard i hibernia maja jakis sojusz? Ktorys juz raz z rzedu widze ze jakos im "przypadkowo" wychodzi wspolpraca. Np. midgard atakuje falami zdobyty supply keep a w tym czasie 30 hibow stoi pod NASZA brama wycinajac reinforcements. 2. Czy jest jakas public lista ludzi grajacych w naszym realmie na konto innych realmow? Tez moze to tylko wrazenie ale juz drugi raz spotykam goscia ktorego pojawianie sie gdziekolwiek zwiastuja sciagniecie sobie na glowe mida. I tez juz drugi raz widze jak on jeden zostaje "oszczedzony" przez gang midow. |
Autor: | gabrielangel [ 20 lut 2002, 12:11 ] |
Tytuł: | |
nie wiem czy maja jakis alliance, ale wiem, ze bardzo czesto, gdy jestesmy na rajdzie w Midgardzie, to hibs campuja taki zakret tuz za mg1. nic w tym dziwnego bo nietrudno wybic 20 osob, ktorego biegna w odstepie 30 sec (mowie o nas) - mysle ze w tym przypadku, zwycieza ich inteligencja oraz info w postac /realm jeszcze tylko cos o hibach. dzis rano bylem w Emain, na co dniowym rvr, nieszlo Albionowi najlepiej, a to dlatego ze biegalo strasznie duzo midow. bylo przynajmniej 2 moze 3 razy wiecej brzydali niz nas. tak sobie biegali i biegali i wpadli na pomysl ze pomiedzy wygrana bitwa a naszym comebackiem, zdobeda supply keep hibow. no i tak tez uczynili. w tym czasie postanowilismy zaatakowac ich od tylu, troszke padlo ich, ale paru ae mezzow i nasza brygadu 30 chlopa lezy... po naszym powrocie postanowilismy podejsc ich z 2 stron (myslelismy, ze jeszcze sie mecza z keepem)... podchodzimy, a tam armia hibow nad trolami;) wniosek: jesli w przeciagu 15-20 minut potrafili zebrac kolo 60 osob zeby odbic glupi supply keep, to tylko pozazdroscic im organizacji... |
Autor: | Ares [ 20 lut 2002, 16:32 ] |
Tytuł: | |
gramy w najmniej zgranym realmie chyba wszyscy doswiadczylismy tego po kilka razy na rvr i jak my mam bronic relikt? ostatnio hibs zajeli 6 keepow w okolo 40 min ! dlaczego? bo byli zorganizowani !nie atakowali jednego keepu cala armia tylko podzielili sie na 6 oddzialow tylko pozazdroscic im takiej organizacji wydaje mi sie ze niedlugo albion bedzie realmem |
Autor: | kami [ 20 lut 2002, 18:59 ] |
Tytuł: | |
hymmmm to prada Hibs zrobili super plan i przygotowania im zajely pare tygodni i co najwazniejsze zaden debil nie poszedl na camelot herald i nie podal tego jako event tak jak z naszymi rajdami..... mysle ze zaskoczenie przeciwnika jest najwazniejsze ! wlasciwie to tak sobie po cichu mysle.... moze nam sie uda z tymi ludzmi co mamy w shadows i rats wziasc nie broniony keep? duzo ludzi ostatni przekroczylo lvl 40 co uczynilo guardow dla nich orange mysle ze jestesmy w stanie zabrac keep z dwoma taranami i bronic go dopuki vendors sie nie pojawia... co wy o tym myslicie? gdyby tak wybrac dzien jak pniedzialek albo cos takiego i wszyscy by sie mogli wstawic mysle ze jest to do zrobienia potem jeszcze zrobic psikusa i podciagnac dziwery do lvl 10 ? =) <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: kami dnia 2002-02-20 19:02 ]</font> |
Autor: | Karol66 [ 20 lut 2002, 20:21 ] |
Tytuł: | |
Ja jestem za jesli znajdzie sie ktos kto ma jakis plan i powie kazdemu dokladnie co ma robic. Jak mamy isc na "hurra" to ja od razu zasoluje z krabem z Lyonesse i wyjdzie na to samo P.S. Takiej akcji nie mozna robic w weekend - wtedy za duzo ludzi jest i nie mozna spokojnie powalczyc |
Autor: | kami [ 20 lut 2002, 20:50 ] |
Tytuł: | |
mysle ze jest to do zrobienia masz racje weekend odpada dlatego mysle poczatek tygodnia jak wszyscy sa zmeczeni po bitwach... mysle ze jestesmy w stanie wystawic dwie grupy moze nawet 3... nie ma sensu narazie myslec o dokladaniu ludzi z polza gildi bo to odbierze cala przyjemnosc .. narazie mysle zacznijmy od napisania kto jest zainteresowany uczestnictwem i jaka postac moze wystawic. ja oczywiscie dam 43lvl wizarda no chyba ze uznamy ze 35 lvl scout sie bardziej przyda... mysle ze Chives tez sie wybierze (minstrel) o lvl nie jestem pewien |
Autor: | gabrielangel [ 20 lut 2002, 21:19 ] |
Tytuł: | |
jesli na poczatku next week, to ja tez jestem chetny gabrielangel, theurg 41 |
Autor: | Coval [ 20 lut 2002, 22:34 ] |
Tytuł: | |
Ja tez jestem chetny, tylko ostatnio mam mala skutecznosc przychodzenia 34 lev scout |
Autor: | Albert [ 21 lut 2002, 02:12 ] |
Tytuł: | |
Jestem za Wystawie Paladyna 33 LV |
Autor: | Kielas [ 21 lut 2002, 09:17 ] |
Tytuł: | |
W nastepnym patchu maja wprowadzis atakowanie bramy czarami no i w koncu moje pety beda do czegos przydatne Wiec jest szansa ze nawet tarany nie beda potrzebne bo razem z Gabim mozemy wystawic dwudziestu zawodnikow na ok 40 lev stukajacych w brame |
Autor: | Karol66 [ 21 lut 2002, 09:24 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2002-02-21 09:17, Kielas napisał:
W nastepnym patchu maja wprowadzis atakowanie bramy czarami no i w koncu moje pety beda do czegos przydatne Wiec jest szansa ze nawet tarany nie beda potrzebne bo razem z Gabim mozemy wystawic dwudziestu zawodnikow na ok 40 lev stukajacych w brame Ja slyszalem ze w patchu 1.47B brama ma miec mozliwosc "oddania" wiec lepiej uwazac |
Autor: | Sirian [ 21 lut 2002, 09:34 ] |
Tytuł: | |
Cleric lev 33 jako support |
Autor: | Muminus [ 21 lut 2002, 10:07 ] |
Tytuł: | |
Moge dodać minstrel lvl 18 jako transport - ale z drugiej strony, to na takim poziomie, to drzwi nawet bez oddawania mnie zabija . Muminus (Ananke) |
Autor: | Karol66 [ 21 lut 2002, 10:30 ] |
Tytuł: | |
Minstrel dobry jest - power songa puscisz i staniesz daleko za placami to jzu to cos da casterom Panowie - "zglaszanie sie" jest bez sensu jak nie wiadomo kiedy co gdzie i jak. Ustalmy 2 rzeczy. KIEDY (np. wtorek, 22.00 czasu polskiego) GDZIE (np. wszyscy o tej porze juz sa w castle sauvage a nie "w drodze do") KTO DOWODZI To ostatnie jest o tyle wazne musi byc kto ma wizje jak to zrobic. Deklaracje przyjde/nie sa bez sensu - i tak wszystko sie okaze w momencie godziny "zero". I wtedy ten "gosc z wizja", podzieli ludzi na teamy, wyznaczy zadania i bedzie pilnowal ich wykonania. On nas bedzie opierdalal w trakcie nieudanej proby zdobycia zamku a my jego flam'niemy "po" Powinien byc to gosc z doswiadczeniem ale moze niekoniecznie bioracy udziala w akcji na pierwszej linni. Jak padnie to straci kontrole nad tym co sie dzieje. Najwiecej na tych siege ping-pong sie wyznaja chyba Kami, Lapi i Holger. Ustalcie ktory z was wystapi w roli "kozla ofiarnego" i jedziemy |
Autor: | kami [ 21 lut 2002, 17:24 ] |
Tytuł: | |
Proponuje ustawic na poczatek kto co bedzie robil i co ma byc gotowe.... spotkanie w sauv to dobry pomysl ktos sie wczesniej bedzie musial zajac ze zorganizowaniem czesci do taranow... trzeba tez wyznczyc kogos kto bedzie obslugiwal taran i upewnic sie ze potrafi to zrobic... moze postrzelamy z catapulty w camelocie? ))) mysle ze sprawe dowodzenia trzeba zminimalizowac i poprostu upewnic sie ze kazdy wie co ma robic a co do reszty sie dogadamy. Moja sugestia: 1) 30 minut wczesniej albo cos takiego scouci ida na wycieczke do obu supply keeps robia rozeznanie gdzie brak obrony i naprzyklad mg nie jest campowany. 2) w tym samym czasie zbieramy sie w grupy rozdajemy sprzet liczymy kogo mamy i ustalamy czy jestesmy w stanie to zrobic sami jak nie to a) idziemy do domu b) na podstawie wiesci od scoutow wybieramy realm c) dobieramy ludzi 3) przedostajemy sie na druga strone i zasowamy jak sie da proponuje stealths przodem moze jeden minstrel w przypadku ataku taigi albo cos takiego zabijamy/rezujemy ale za wszelka cene unikamy walki z wiecej niz 1 - 2 hibami/midami 4) po dotarciu na miejsce nie wystawiamy nosow za blisko i sprawdzamy czy ktos jest w sroku.... hym ktos ma infiltratora chyba? mozecie wejsc do srodka? 5) ciagniemy guards i nawalamy (tutaj z powodu naszej malej ilosci mezerzy/roterzy musza pokazac klase ... w tym samym czasie scouci musza isc i obstawic mg2 i miec oczy otwarte 6) po zdjeciau bram i poradzeniu sobie z guardami jak gladko wszystko sie potoczy healujemy, skladamy tarany (drewno sie przyda na naprawe dzwierow) tutaj wszystko zalezy czy ktos nam przeszkodzi.... jak scouci zobacza ze ktos przekracza mg w sile powiedzmy jednej grupy albo wiecej niestety beda musieli oddac zycie... beda musieli postarac sie ich rozproszyc/ rozdzielic albo pociagnac do naszego mg czyli jeden strzal tak zeby go zobaczyli i spierdu... w stealth i niech szukaja .... jak 2 scoutow to wykona jednoczesnie i moze jeszcze minstrel to nam o moze kupic bardzo duzo czasu 7) keep lord... tu widzialem 2 metody... a) atak na keep lord natychmiastowy b) wybicie guardow potem keep lord... wlasciwie to sie zastanawiam czy pierwsza metoda nie jest lepsza z iloscia mezerow jakich mamy ... gurdzi do sa NPC czyli mozna chain mezowac... czyli wszyscy kelerycy i fighters musza zasowac na gore i tluc lorda casterzy powinni zostac na dole i czekac na pop guardow albo na atak wroga przez otwarte dzwiery (w tym wlasnie czasie chyba bedzie dobry moment na wycofywanie scoutow) Jak wszystko sie uda powinna cala operacja trwac okolo godziny ah I nie nastawiajcie sie na sukces za bardzo bo w tym wszystkim jest bardzo duzo rzeczy ktore moga gonewrong ale mam nadzieje ze sie zabawimy i ze bedziemy mieli cenne doswiadczenie i temat na rozmowy przez pare dni czyli do nastepnego razu no i oczywiscie motywacje do lvlowania prosze podajcie sugestie/zmiany/calkowicie alternatywne plany mysle ze im lepiej zaplanujemy tym lepiej to wyjdzie |
Autor: | gabrielangel [ 21 lut 2002, 17:51 ] |
Tytuł: | |
mysle ze plan kamiego jest precyzyjny i mozna go zrealizowac, ale co warto zrobic przed rozpoczeciem planowania, to zobaczyc jakie mamy "zasoby" i nie chodzi mi wcale o kase i drewno human resources... wiec tak, po liscie widze ze mamy kolo 10 tankow (czyli w najlepszym wypadku po 3 do jednej druzyny), 5-6 healerow (licze tez losia) , max 5 casterow (razem z kamim) oraz paru scoutow z nie za wysokimi lvl... + 2inf i jeden jakze cenny minstrel ( zamawiam do grupy w tym oczywiscie sa takze drugie postaci niektorych... jesli chodzi o mezza, to oczywiscie kazdy z casterow i klerow moze cos tam mezznac. natomiast ae mezz (taki co to tzyma dluzej niz 20 sec) to chyba tylko karol i ja - nie wiem jak cirii. tak to wyglada na dzis. ile z tych osob bedzie moglo pojsc a ile nie ? no coz, minimum to dwie pelne grupy. inaczej zdobywac nie mamy co (chociaz sprobowac zawsze mozna, jak juz sie zbierzemy) to na tyle narazie... <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: gabrielangel dnia 2002-02-21 17:54 ]</font> |
Autor: | Karol66 [ 21 lut 2002, 18:38 ] |
Tytuł: | |
Jakby guardow mozna bylo chain mezzowac to nikt by sorcera nie uzywal Nie ma chuja - 1 min interwal. Moj AE mezz trzyma nominalnie 1 min. Oznacza to ze orange bedzie trzymal 40-50 sek a red guardow ok 30. Purple... 20. Taktyka jaka stosuja sorcererzy przy malepiej ilosci ludzi i nikim lev sorcerer (niski to <50 jest taka: Puluje sie guardow, AE/single rooty (tu uklon w stone theugow bo ja AE jeszcze nie mam), JEDEN AE mezz. Jesli biegnie ich 3-4 to od razu AE mezz. Jesli guardow jest w 1 pull ok 6-10 to nie zaczyna sie walki tylko puszcza confuse na 2. W 70% taki guard zaatakuje 1-3 innych, zdejmie z nich mezz ale oni beda go jebali az padnie. Tym sposobem zostaje 2-3 guardow do zabicia w pierwszym statciu i powiedzmy jeszcze 4 wroci ale juz pocietych lekko przez tych ktory dostali confuse. Czytalem tez ze jesli chodzi o walke z archerami i wizardami z blankow strzelniczych to ktos probowal robic to tak ze podchodzil pod keep stojac za tankiem, bez teamu i walil cofuse. Tank padal od ranged attack, chwile later sorcerer, reswano ich i back. To ponoc dawalo tyle ze goscie warpowali NORTH ciagnac za soba tych ktorych zaatakowali i na murach robilo sie pusto. Tank i sorcerer musieli byc bez teamu i w lekkim odstepie od reszty ludzi zeby na atakujach nie poszlo agro. To tyle co PRZECZYTALEM bo sprawdzian techniczny mialem tylko na patrolach guardow gdzie ich 3 lazi. Confuse naprawde dziala ale jesli reszta teamu nie ma jakiegos planu i nie skuma ktory ma confuse a ktory nie to panikuje, wybiera zle cele (trzeba walic w tego ktory ma confuse bo jak zaatakuje sie "normalnego" to przebija sie agro ktore zadal oszalaly guard random atakiem) albo za wczensie zdejmuje mezz z goscia ktorego jeszcze nikt nie zaatakowal. DO tego dochodzi burdel i panika bo guardzi lataja jak pojebni co 2-3 sek zmieniajac target (czyli kierunek biegu) - makabra. Nie wiem czy to da sie uzyc ale jesli pullnie sie za duzo guardow na raz to chyba innego wyjscia nie ma. Jesli chodzi o siege stuff to mysmy sie ofiarowywali tym zajac ale mysle ze lepiej mezzera trzymac w odwodzie. Ja bym to zajecie zwalil na 5-6 ludzi 30 lev bo wiel w walce z 45+ lev guardem nie zdzialaja a tak by byli super uzyteczni. W tym teamie od siege weapons musi byc 1 kleryk (+60 str ucieagu dla kazdego) i 1 gosc dajacy speed buff. Koszt balisty (bo to sprawdzalem) to ok 50g, waga itemow (razem z amuniacja) ok 400-500 stones. Taran powinien byc lzejszy, katapulta ciezsza. Jesli ludzi na ok 30 lev i NIZEJ chetnych do akcji jest wiecej to mozna zrobic 2 teamy i przytargac katapulte. Wali to area dmg po 100-200 dmg (ta najslabsza wersja do ktorej czesci nei trzeba robic tylko mozna kupic) wiec wielkosc zupelnie zadowalajaca. Link do opisu calego procesu produkcji i strzelania podal kami w innym poscie. Ja jutro to z pracy jeszcze dopisze do topicu "links". Z rzeczy tam niepisanych a waznych ekstremalnie jest: - zrobienie balisty wymaga serw. kit (bolesne jak sie o tym przekonasz w snowdonia i gonisz kawal back ) - CHYBA (katapulty nie testnalem) katapulta zadaje damamge tez ally - NA PEWNO balista nie zadaje damage ally (wiec ja to sobie wyobrazam tak ze gosc nawet na niskim levelu moze targetowac guardow walczacych z reszta "armii" w zwarciu) Czestotliwosc strzaly jest wolna ale zadowalajaca. Nie ma to zastosowania w PvM praktycznie bo nie zetniesz moba zanim do ciebie nie dojdzie ale jako support walczych high level graczy mysle ze jest sensowne. No i najwazniejsze - trzeba to zrobic wczesniej i testnac na mobach. Mimo przeczytania essay 1 strzal oddalem po jakis 5 min prob EDIT Jeszcze jak to latwo testnac. Mysmy gildiowo to probowali zrobic ale nam nie wyszlo bo 2 razy nas wipnelo po drodze. W koncu ja to zrobilem z takim kolesiem z Knights of no remorse. Poszlismy do supply keep, ja stanalem outside niedaleko spawnu cave furry, on zrobil 8 rundek do keepa kupujac i targajac stuff. Po 2giej rundce ja juz bylem overload i nie moglem sie ruszac wiec trzeba stanac tak zeby miec moby w zasiegu ale nie za blisko zeby jakis random ruch moba nie sciagnal na unieruchomionego goscia agro. Calosc testow (nie liczac wyprawy po serw. kit i random spotkania z midami po drodze ) to jakies 1 godz liczac od ruszenia ze snowdonia fortress. Najbardziej safe droga to isc przy scianie zony (po wyjsciu z fortress od razu full PRAWO). Mija sie pierwszy arwanite spawn, potem grimm spawn, potem ellys i wychodzisz to takiej scierzki ktora wchodzisz w pennie. Jak tylko sie pojawi komunikat ze tam jestes to wali sie max w lewo zeby dojsc do granicy zonny pennie. I idzac przyklejony do sciany przechodzimy safe do hadrian wall. Na drodze stoi nam jakis spawn mobow purple ale jak za 2gim czy 3cim razem tamtedy szedlem to zauwazylem ze sa hostile nie agressive wiec nie trzeba ich omijac <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-02-21 18:49 ]</font> |
Autor: | Muminus [ 26 lut 2002, 13:57 ] |
Tytuł: | |
To jak? Jest ten rajd dzisiaj (tj wtorek)? Gdzie / kiedy mam sie stawic? Muminus (Ananke) |
Autor: | Karol66 [ 27 lut 2002, 08:53 ] |
Tytuł: | |
/rest |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |