Drugie wrazenie:
Gra stala sie bardziej wybalansowana
Zabicie tanka stalo sie troszke trudniejsze, bo moze sobie bez problemu uciec (Long Wind, Second Wind) ,a jak konczy mu sie zycie to moze sobie heala zrobic.
Przyklad:
Bylo nas pieciu, i mielismy mezznietego Trolla, wszyscy sie ladnie rzucili na niego, a on zaczal uciekac. Walnalem dwa razy DD, bo mi sie potem zasieg skonczyl i zaczelismy go gonic. Mial jakas 1/4 zycia, sru i juz sporo ponad polowe zycia ma. Mi sie END skonczyl i zostalem z tylu. Ktos go szczesliwie dorwal, zanim go nasi guardzi z pod keepa trafili (widocznie sie zatrzymal, bo myslal, ze go guardzi skoncza
.
Shadowblade sciaga casterow jednym ciosem
i to takich z 50lvl, bynajmniej nie siedza wtedy. Nastepnie podbiega w stealthie do nastepnego i jeb.
Tank potrzebuje 2-3 ciosow, zeby polozyc castera, nawet nie ma szansy go rootnac z QC, bo trzeba poczekac 3 sekundy po interapcie.
Tanki dostaly resisty od magii, ja jakos nie zauwazylem, zebym mial resisty od slasha, thrusta i crusha z RP abilities.
Czuje sie jak free RP dla kazdego.