No wiec tak.
To ze sie poisony i belty stackuja po 100
To ze za ta sama kase kupuje 2x wiecej lifebane
To ze nerfneli stealth mocno
(mogliby kurwa choc o tym napisac)
Nowy dungeon... tu dluzej.
- grafika: nic nowego
- moby (te ktore spotkalem obok wejscia): j.w.
- moby dalej
(fajna idea z tym summoningiem - zerznieta z EQ jak sadze
)
- PvP SWEET
- itemy double SWEET
(niekotre sa tak przypakowane ze nawet spellcrafting ich nie przebije)
- mechanizmy agro... tu duze ?
Moje wrazenia sa generalnie pozytywne.
Malo ludzi (gralem dzis do 2 am i najwiecej ile widzialem to 4 na raz wlacznie ze mna i moim buff botem
) - wiecej juz przylazi midow i hibow, na szczescie glownie solo albo po 2.
Jakby podliczyc dzisiejszy dzien to mi wyszlo:
Karol Vs Nefryt (50 lev dwarf mage) 5:1
Karol Vs Centurion (50 lev hunter) 3:0
I jeszcze paru pomniejszych - dowartosciowalem sie
Walki bez botow - ja swojego wylaczalem bo szkoda go stracic w raze przegranej, oni przychodza bez. Gankow nie ma praktycznie bo jedna osoba moze do znudzenia zonowac in/out chowajac sie przed cala grupa.
Jedno co mnie fascynuje to agro - konkretnie te pojawiajace sie moby 50 lev typu "zombii".
Moim zdnaiem one sie pojawiaja po resnieciu kogos (w jakis czas potem - jakby cos je z daleka wysylalo) i po zabiciu kraba (nie zawsze ale czesto).
Jesli ktos ma inne pomysly lub moze to potwierdzic/zaprzeczyc to dajcie znac.
Dodatkowo dziala ten system BAF znany z DF - jesli komus "pomozesz" walczyc z jakims mobem to nastepny pull ty i on (osobno) macie wiekszy tam gdzie moby sa social.