MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Skille https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4168 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | frogmaster [ 9 paź 2002, 14:44 ] |
Tytuł: | |
Mam male pytanie... mam 36 stealthu i zastanawiam sie czy podnosci go wyzej... teoretycznie z bonusami dociagne go do 50 ale czy nie oplaca sie miec wyzszy stealth dla predkosci? nie pamietam wzoru na speed ale chyba roznica nie bylaby wieksza na poziomie 40... i jeszcze jedno...dzisiaj jeden koles powiedzial mi ze thrust daje bonus do damage luku. to dla mnie nowosc...ktos kiedys o takiej zaleznosci slyszal? (gosc powiedzial ze to dziala tylko w albionie... podejrzany typek ) i wrzucam wszystkie dodatkowe punky w thrust... troche namieszalem ale niewiele dzisiaj w nocy spalem pozdrawiam |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Thrust jest skilem bardziej zaleznym od dex niz od str - tak jak i luk (i chyba to jedyna cecha wspolna tych 2 rzeczy). Teoretycznie latwiej jest nastawic sie tylko na maksymalizacje dex i w ten sposob uzyskac wiekszy total damamge. Mi sie jednak wydaje ze to "krecenie" postaci wplywa moze w max 3-5% na koncowy wynik a roznica w typach dmg vs armor to 10 (a skrajnie 20% dmg). Majac slash masz duze szanse kilowac assasinow midow a tych wbrew pozorom jest sporo. Maja thrust jestes neutralny do midow i hibow i moze sie okazac ze zadnego nie zdejmujesz Slash warto tez wybrac z tego powodu ze ma dobry styl za stosunkowo niewiele skila (29, ametyst) a thrust sensowny jest dopiero jak go masz 44-50 (a tyle zaden scout nie wyciagnie). Co do stealth to szybkosc liczy sie tylko za base skill i ja bym to olal. Camo daje Ci szanse solowania ale jednak gro czasu bedziesz spedzal w teamie lub "idac za teamem" (albsow - celem uzycia ich w charakterze miesa armatniego ) |
Autor: | frogmaster [ 9 paź 2002, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Nie wydaje mi sie zebym mogl solowac sb w meele...jedyna szansa to stun i strzelanie z luku...damage nawet z 29 slash nie byloby wystarczajace...poza tym respecnac sie juz nie moge moze jeszcze dadza szanse dzieki za info pozdrawiam |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Ja to widze tak. Dostajesz PA+stun+bleeding+poisony. Masz 50% HP i spada Uzywasz purge (nie mozesz byc zestunowany ponownie) i FA2 i masz 100% HP + jestes "czysty". Dopiero wtedy wlaczasz mele uzywajac slam. Trafisz za 1-2 razem przy odrobinie szczescia, gosc ma ok 80-90% HP. Stun dziala nominalnie 9 sek ale powiedzmy ze zadziala 8. Nawet jesli zdazy Cie repoisonowac to poison disturbuje tylko za pierwszy razem - kolejne tiki juz nie (bleeding zawsze). Odskakujesz 2 kroki i strzelasz 2x (critical 4 sek, normalny 3 sek, jesli masz buffy dex to odpowiednio 3 i 2 sek). Gosc dead Wymagania realm skill points to 10 na purge i 9 na FA2 - nie tak duzo. Oczywiscie to teoria - w praktyce potrzeba refleksu i szczescia ale z tego co czytam boardy to wszyscy pisza ze podstawowym powodem dla ktorego infiltrator jest the best jest to, ze nie musi on walczyc ze scoutem bo sa w tym samym realmie |
Autor: | Mutant [ 9 paź 2002, 16:14 ] |
Tytuł: | |
Z tym wiekszym damage to jest jakas bzdura. Byl kiedys taki motyw (nie wiem kto to wymyslil Co do stealth, to nie ma sensu go podnosic wiecej niz 36, bo i tak dociagniesz go do 50, a jak sie niedawno okazalo (jakis grab bag) to wiecej niz 50 stelatha nie daje nic (nawet assassina ). Assassin na 40 lvl dostaje Safe Fall IV to niektorzy pakuja base do 40, ale jak twierdzi wiekszosc Safe Fall IV jest bezuzyteczny. Wracajac do scouta nie ma sensu podnosic stealth wiecej niz 36. |
Autor: | Mutant [ 9 paź 2002, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Nie ukrywajmy tego |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 16:39 ] |
Tytuł: | |
To tak nie jest do konca. Moge mowic tylko za siebie ale ja grajac ofensywnie uzywam garote+achilles combo a ona ma ten przykry efekt "defense penalty" wiec trafic tarcza nie jest tak zupelnie niemozliwe. Sa tez jakis 'bugi' w /stick ktore powoduja ze mozna uderzyc z boku a wtedy evade wogole nie zadziala i masz praktycznie 90% szans wtedy. Walczylem ostatnio z lurikenem ktory uzywal stylow caly czas (po animacji widac) a potrafil uderzyc raz za 60 a raz za 200 - kwestia czy uzywal stylu defensywnego czy ofensywnego (celem doprowadzenia do evade chain). Nie mowie ze scout wygra tym sposobem KAZDA walke ale mysle wystarczy na tyle by nie czuc sie 100% bezbronny. |
Autor: | frogmaster [ 9 paź 2002, 18:25 ] |
Tytuł: | |
Ja slam mam dopiero od mini na 47 levelu i tylko 2 razy uzylem go bezposredniej walce... raz na tanku ktory 1 ciosem zdejmowal mi prawie polowe hp (slam i w nogi! ) i raz na SB (lvl 50 epic armor). Slam trafil za pierwszym razem ale poniewaz nie mam purge caly czas mnie disturbowalo wiec wpakowalem mu w ryj tylko 1 strzale...na tym moja kariera mordercy SB sie skonczyla . przy oblezeniach pare razu slamnalem zoltych assasinow wylazacych z keepa ale oni od razu portowali sie back wiec nie mialem szansy przetestowac taktyki na rownym sobie Na vn boardzie scouci ciagle marudza jak to slam im nie laduje... ja na razie nie mialem z tym problemow. Co do endurance to small shield nie zabiera tak duzo endurance...powiedzmy okolo 1/5-1/6 jak wyladuje ale z pozostalym end mozna jeszcze 15-20 strzal wystrzelic (dex/quick/cons mam juz dobrze capniete) A propos slash to czy to ze slash jest bardziej str based niz thrust nie zmniejsza damageu w wiekszym stopniu niz trace na neutralosci thrust na ns i sb? ostatnia rzecz...testowal ktos kiedys albo raczej czy czytaliscie o taktyce engage assasyna az sie mu end wyczerpie i wtedy dopiero wchodzic w meele? czy szansa blockniecia small sheildem DW ataku jest wystarczajaca zeby przezyc? tak sobie tylko teoretyzuje gdzies na vnboardzie widzialem wzory na blokowanie roznymi shieldami ale nie pamietam Ogolnie assasyn dealuje duzy damage tylko na poczatku. to moze byc szansa... Zawsze jeden atak mozna blocknac a drugi evadnac (na mobach to wychodzi ) oki dosyc chaosu bede wdzieczny za dalsze uwagi |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Nawet jesli porownasz evade assasina z twoim evade+blok i wyjdzie ci podobny wynik to wez pod uwage ze walczysz majac 2/3 skila a assasin prawdopodbnie 100% (wiec ma wieksze sredni dmg). Do tego assasin uzywa DWOCH broni a Ty jednej. Nie powiem ze nie przegrywalem ze scoutem wrecz ale wtedy gdy nie mialem IP a on mial. W przeciwnym wypadku na 45 lev zabijalem 50 lev scouta. Ale to takie teoretyzowanie troche bez sensu. Jak grasz w teamie to ktos ma cie leczyc/chronic, jak grasz sam to assasin Cie nie powinien zobaczyc na tyle dobrze zeby wywalic PA. Jesli juz solujesz z camo to stan tak zeby sie nie dalo walnac PA (drzewo etc) albo ciagle badz w ruchu. |
Autor: | Mutant [ 9 paź 2002, 19:37 ] |
Tytuł: | |
Jak uzywasz engage to Tobie tez schodzi end jak blokujesz, zgadza sie? Nie jestem pewny czy assassinowi skonczy sie tak szybciej end niz Tobie, bo nie mam engage'a wiec nie wiem jak to dziala. Nigdzie nie slyszalem o stosowaniu engage w rvr, ale kto wie moze po tym jak fixneli block/evade/parry w rvr to teraz cos da. Koncze lac juz wode |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 19:57 ] |
Tytuł: | |
Wyluzuj. Telia, swiatowy potentat w proukcji lostow obdarzyla nas dzis 25% utrata pakietow przy wejsciu na swiat. Mozesz sie produkowac |
Autor: | Mutant [ 9 paź 2002, 20:06 ] |
Tytuł: | |
Dobra wyprodukuje taka mysl Jak bedzie odwrotnie to sie assassini obraza i mythic pojdzie z torbami |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 20:21 ] |
Tytuł: | |
Cos w tym jest Kazdy assasin to przeciez 2 accounty - buff bot i "assasin wlasciwy", lol |
Autor: | Mutant [ 9 paź 2002, 20:29 ] |
Tytuł: | |
Hehe ja nie mam buffbota Archerzy powinni sie cieszyc , ze maja RA skilla i moga widziec czasami assassinow. |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 20:35 ] |
Tytuł: | |
Od czasu see hidden widza ich czesto. Assasinow znaczy.. no... tych facetow co im sie pojawiaja przed mordka, z 2 mieczami, machaja nimi i robia tak "Aaaaaa!" |
Autor: | frogmaster [ 9 paź 2002, 21:41 ] |
Tytuł: | |
No tak 2 infow sie nabija engage zjada end ale bardzo wolno i sobie je przetestuje...wiele mnie to nie bedzie kosztowalo a assasin dostanie rp zauwaznie tylko jak specjalizuja sie scouci... aug dex 2, FE2 (to dobrze) potem FA2, purge i IP hmmm czy my jestesmy tankami? wolalbym wrzucic punkty w MoA czy aug quick i byc normalnym archerem a nie zastanawiac sie jak wygrac walke z assasynem tani longshot i volley bylby tez ciekawy chociaz te skille sa kiepskie... sa tez scouci ktorzy maja 10 stealth i full wepon skill...to sie troche mija z celem. taki koles mi mowi ze wali tanka za 180 damage...ciekawe ile przezyje w bezposrednim starciu? dlatego tez ludzie porobili highlander scoutow... aaa mam jeszcze 1 pytanie... do czego wlasciwie sa bounty pointy? nie chce mi sie szukac a wam i tak sie nudzi |
Autor: | Karol66 [ 9 paź 2002, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Ja tam uwzam ze sa 2 uzyteczne skile RP - IP i purge. IP to masa punktow ale licz ze dzieki temu masz 3x tyle HP ile bez (bo raz sie leczysz FA2 a raz IP). Tego nie przebija skile pasywne. A co do BP to za nie mozesz kupic stonesy przywracajace HP, power i endurance. Sux bo ciagle jeszcze (do next patch) trzeba byc out fight zeby tego uzyc (przez 3 sek) a HP stone daje 200-300 HP tylko ale ja to nosze w plecaku - przydaje sie goniac/uciekajac przed kims. |
Autor: | Mutant [ 9 paź 2002, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Tak FA2/IP to jest zabojca. Hehe pamietam jak sie rzucilismy z Karolem (ja sie rzucilem ostatni, bo sie pozno zorientowalem ) na pomoc jakiemus tankowi co sie bil z nightshadem i skonczylo sie to nasza smiercia. To byly czasy Nie ma nic bardziej wkurzajacego jak zginac, bo gosc mial dwa dodatkowe zycia. EDIT: Frogmaster: dawaj nastepne pytanie, bo mnie Karol uprzedzil Tylko takie dlugie, bo o bp to wiecej sie nie da powiedziec. _________________ Are you who you think you are <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mutant dnia 2002-10-09 23:27 ]</font> |
Autor: | frogmaster [ 9 paź 2002, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Opowiedz nam o sobie |
Autor: | frogmaster [ 9 paź 2002, 23:02 ] |
Tytuł: | |
a tak btw zycia to kiedy ruszy polska stealth army? cos nie widze was ostatnio...nie mowiac o wspolnym graniu... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |