MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

stackowanie strzal , jak to jest?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4174
Strona 1 z 1

Autor:  Platinus [ 10 paź 2002, 10:11 ]
Tytuł: 

cos mi sie obilo o uszy i wczoraj sobie zrobilem testy...
jak poloze 20 strzal o quality 99% a na nie poloze 80 strzal quality np. 94% to dostaje 100strzal quality 99% :smile:
bug w wyswietlaniu (po prostu pokazuje pierwszy element), bug, czy po prostu tak ma być?

platinus

Autor:  frogmaster [ 10 paź 2002, 11:18 ]
Tytuł: 

Po prostu jak dokladasz strzaly z nizsza jakoscia do wyzszych podnosi sie ogolne qua.
A tak na marginesie to jakosc strzal nie ma znaczenia...

Autor:  frogmaster [ 10 paź 2002, 11:24 ]
Tytuł: 

Na vnboardzie koles pisal ze testowal roznice damageu strzal kupnych i player made...nie bylo roznicy...oplaca sie jednak podniesc fletching ze wzgledow finansowych :grin:
Scout to najbiedniejsza klasa w albionie...

Autor:  Platinus [ 10 paź 2002, 11:47 ]
Tytuł: 

ehhehe,, a jeden znas sprzedawal wszystkie strzaly nizsze niz 99%, twierdzac uparcie ze ma to wplyw ilosc critow, straty musial miec wielkie .... ciekawe gdzie lezy prawda

Autor:  frogmaster [ 10 paź 2002, 11:53 ]
Tytuł: 

wyobraz sobie dyskryminacje scoutow ktorzy nie maja dojscia do strzal player made...
dodatkowo jezeli strzaly mialyby wplyw to bylibysmy nerfnieci bo musilibysmy brac pod uwage jakosc luku i strzal...

Autor:  Platinus [ 10 paź 2002, 12:13 ]
Tytuł: 

jakosc luku musimy brac pod uwage,, z tego liczony jest efektywny dps

Autor:  frogmaster [ 11 paź 2002, 17:00 ]
Tytuł: 

Wszystko sie zgadza :smile:
znalazlem posta o strzalach...
http://www.critshot.com/forums/showthread.php?s=7bca10739268d01fe27d8d5a8c08211f&threadid=2509

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team