MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Spellcrafting short question
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4291
Strona 1 z 1

Autor:  AdamSoTe [ 29 paź 2002, 15:03 ]
Tytuł: 

Szukalem, szukalem i nie znalazlem... W innym subjecie Karol napisal "po co szukac tego jewela skoro niedlugo spellcrafting"... no i wlasnie... zeby zrobic spellcrafted jewel najpierw trzeba miec czysty jewel, a jakos nigdzie nie znalazlem informacji ze dodaja mozliwosc robienia jewel/belt/ring/bracet itd... A moze ktos znalazl taka informacje ?

Autor:  Karol66 [ 29 paź 2002, 15:44 ]
Tytuł: 

Wiesz co - nie wiem :smile:
Pisali ze sobie SC, Alchemie i ten trzeci skill - Jewelcraft? Z tego co rozumiem ten 3ci ma za to odpowiadac.

Autor:  AdamSoTe [ 29 paź 2002, 16:00 ]
Tytuł: 

Hmm.... czytajac jakas dyskusje na boardzie odnioslem wrazenie ze mozna dodawac staty do istniejacych. np. majac pas +3 stealth mozna dodac +3 envenom (nie mozna zwiekszyc stealth, ale mozna dodac inny). Nalezy miec tylko na uwadze to ze itemy maja tylko 4 sloty.
Gdyby to byla prawda to mam w razie czego (z tygodnia campowania barrows) 5 naszyjnikow z 1 slotem wolnym (Necklace of Glowing Ebony), 5 pasow z 1 slotem wolnym (Belt of Etheric Mist), hehe...

Autor:  Karol66 [ 29 paź 2002, 17:18 ]
Tytuł: 

A mi chyba Mutant mowil (on sie tym interesowal) ze np. plaszcze beda craftable ale z tych drogich materialow (znaczy mozna i z tanich ale wtedy malo imbule points)

Autor:  Mutant [ 29 paź 2002, 22:10 ]
Tytuł: 

Sprawa z jewelcraftingiem wyglada tak, ze nie jest jeszcze implementowany i bedzie dodany pozniej (powiedzmy za 3 miesiace :wink:). Czyli w najblizszym czasie nie bedzie mozliwosci robienia sobie "bizuterii".
Z cloakiem sprawa wyglada inaczej, bo zalicza sie on do armora i bedzie mozna przy pomocy spellcrafting go enchantnac. Jednak w chwili obecnej (czyli jak o tym czytalem :wink: z miesiac temu bedzie) problem z cloakami jest taki, ze jest tylko jedna wersja cloaka z najtanszego materialu, a co za tym idzie malo imbue points. Mythic powinien dodac mozliwosc robienia cloakow z wyzszych levelowo materialow i wtedy powinno byc ok.

Autor:  Karol66 [ 29 paź 2002, 23:28 ]
Tytuł: 

Aaaaaaaaaaaaaaa... kurwa.
A ja sprzedalem swoje backupowe klejnoty :sad:

Autor:  Mutant [ 30 paź 2002, 02:21 ]
Tytuł: 

To moze sie wybierzemy pofarmowac te klejnociki, bo ja nie mam, a samemu mi sie nie chce.

Autor:  Karol66 [ 30 paź 2002, 09:03 ]
Tytuł: 

To moze gdzies do midow/hibow bo albion dung mnie ostatnio nie lubi jesli chodzi o dropy :smile:

Autor:  Mutant [ 30 paź 2002, 09:24 ]
Tytuł: 

Czyli hib dung, bo u midow zawsze tloczno i dalej, wiec nie bedzie nam sie chcialo biegac ciagle. :wink:

Autor:  gabrielangel [ 30 paź 2002, 09:34 ]
Tytuł: 

pytanko o spellcraft:

co daja gem quality ? bo widze, ze w im wiekszy tym wieksze prawdopodobienstwo ze bedzie kaboom! :smile: ale na kalkulatorze znajdujacym sie na camelocie nic pozatym sie nie zmienia.

Autor:  AdamSoTe [ 30 paź 2002, 13:10 ]
Tytuł: 

Chyba odwrotnie... lepsza jakosc gema, zmniejsza szanse na caboom... inaczej nie byloby sensu uzywania gemo'w 100% :smile:
IMHO 100% gemy beda chodzily po 300g-400g, wiec nie bedzie to tanie. Zrobienie gema lvl 10 kosztuje 30g. Jak sie trafi gem 100% raz na 10 prob to bedzie sukces, ale to i tak wyjdzie 300g. Ja osobiscie chyba jednak pojde w Alchemy. 1000 pkt w SC kosztuje 21plate, rowniez nie bedzie zbyt wielu chetnych na uslugi spellcraftera. Malo kogo bedzie na to stac.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team