MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

pare pytan
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4298
Strona 1 z 1

Autor:  gabrielangel [ 30 paź 2002, 15:14 ]
Tytuł: 

1. czy Qui w jakis sposob odzialuje na szybkosc ciosow ? wiem ze odzialuje razem z Dex na chance do evade, ale o szybkosci machania nie mam pojecia.

2. minstrelem mam unspec shield, wiec czy przedmioty z +Shield cos mi daja ?

robie sobie template ze spellcraft i nie wiem do konca co wlozyc w shield :smile:

3. przypomnialo mi sie :smile: czy cap na resisty to nadal 26% ?

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: gabrielangel dnia 2002-10-30 15:39 ]</font>

Autor:  frogmaster [ 30 paź 2002, 15:59 ]
Tytuł: 

1. czy Qui w jakis sposob odzialuje na szybkosc ciosow ? wiem ze odzialuje razem z Dex na chance do evade, ale o szybkosci machania nie mam pojecia.

Wplywa na szybkosc strzelania u archera wiec moze na machanie tez...

2. minstrelem mam unspec shield, wiec czy przedmioty z +Shield cos mi daja ?

Nie wydaje mi sie

robie sobie template ze spellcraft i nie wiem do konca co wlozyc w shield

3. przypomnialo mi sie czy cap na resisty to nadal 26% ?
tak :grin:

Autor:  Karol66 [ 30 paź 2002, 17:37 ]
Tytuł: 

Quick wplywa na szybkosc machania ale pamietaj ze jest cap - 1.5 sek.
W praktyce jestes blisko tego capa majac buffy kleryckie dobre (czyli dex/qucik 300/250) i bron ok 2.8 spd.

Autor:  gabrielangel [ 30 paź 2002, 17:49 ]
Tytuł: 

dzieki,

brakuje mi tylko tego czy rzeczy z +Shield cos mi daja, ale chyba to oleje i na tarcze wrzuce same resisty (thrust, crush, slash i spirit).

mam 5% szans na zablokowanie czeyjegos ciosu - cap dexa zwieksza to chyba o nastepne 5% wiec nawet jesli te rzeczy cos mi daja to i tak nie warto chyba w nie nic ladowac.

cieszy mnie tylko ze mam pare zreczy 100% qua a z tym mozna calkiem fajny template zrobic.

Autor:  Karol66 [ 30 paź 2002, 18:16 ]
Tytuł: 

Nic nie daja te itemy - tylko jak masz spec Shield sa cool.

Autor:  Lapiduch [ 31 paź 2002, 07:55 ]
Tytuł: 

Hm..."cap na resisty"...chyba nie wszystkie na 29% ...bo na Heat mam 29% ,a na Cold 40%...bez buffow zaznaczam...to z itemkow...a jak friar buffnie to WSZYSTKO "idzie" w gore , prawie do "50tki" oprocz resistow na all dmg...ale te resisty to chyba tylko do lepszego samopoczucia tylko...bo jak padne i analizuje messy...to ni kija nie ma "jakies bydle cie cast cos tam ...ressist" ale zawsze jest "jakies bydle...cast ...hit dmg iles tam" he he

Autor:  gabrielangel [ 31 paź 2002, 09:03 ]
Tytuł: 

rzadko kiedy mozesz resistnac zupelnie (np bolt moze cie missnac). nie wiem czy obecnie w ogole mozna ale chyba mozna.

w resistach chodzi o minus w nawiasach, tzn koles castnie cos tam i trafia cie za 389(-189) - gdybys nie nial w ogole resistow to trafilby cie za pelne 389+189. jest wiec duza roznica - a jak masz buffy friara to praktycznie trafia cie za polowe mniej. po prostu procent resistow odejmuja od ilosci podstawowego dmg jakie on by ci zadal.

Autor:  Mutant [ 31 paź 2002, 09:30 ]
Tytuł: 

Cap na resisty jest lvl_postaci/2 + 1. Do tego dodac trzeba wbudowane resisty postaci (highlander ma 5% Cold) i jeszcze mozna z RA podniesc o 3% na lvl (Avoidance of Magic). Ja tak tylko chcialem podsumowac :wink:

Autor:  Lapiduch [ 31 paź 2002, 09:44 ]
Tytuł: 

Hm...a ja i tak bede sie upieral przy swoim zdaniu he he..wladowalem sporo pkt w resisty..i kij z tego...padam jak padalem przed podniesieniem resistow..tzn..srednio 3 casty i trup he he..resist jest niedopracowany..bardziej przypomina ten system ,odpornosc alkoholika na wodke ...im dluzej pije tym mniej mu potrzeba by zalac pale:) he he

Autor:  Karol66 [ 31 paź 2002, 10:02 ]
Tytuł: 

Mythic na heraldzie tlumaczyl ze to czy resistniesz nie zalezy do resistow.
Resisty tylko i wylacznie wplywaja na dmg.
Ty tego nie widzisz bo dostajesz po prostu jakis dmg ale ten co Ci go zadaje widzi :smile:
Jak PA walilem w Khadgara to bylo jakos tak:
You Hit Khadgar for 300dmg(-150)
Czyli jakby nie mial resistow to bym go trafil za jakies 400 (bo 10% zdejmuje ten spell magow)
Prawda jest taka ze resisty "widac" mocno jak solujesz a nie jak wali w Ciebie 5 osob na raz - wtedy zaden resist nie pomoze :smile:

Autor:  gabrielangel [ 31 paź 2002, 12:02 ]
Tytuł: 

zgadza sie, jak sie soluje albo gra w malych grupach, resisty to blogoslawienstwo.

dla przykladu ludzie nie w epic armor (czyli pewnie nawet nie lvl 50) wale gabrielem czasem za 458dmg albo 420(-38) natomaist tych co maja epic armor (ktory jak wiadomo daje duzo resistow) wale za np 320 (-138) a jak maja jeszcze resist buffy to jest to np 240 (-218). to juz duza roznica - 100hp na kazdym nuku co 2 sec ?

np moj minstrel ma bardzo malo resistow obecnie (narazie koncentruje sie na STR, stealth itp.) dlatego tez ostatnio ktos mnie trafil za 958dmg :smile:

jesli nie mialbys resistow to pewnie padalbys zanim ktokolwiek by to zauwazyl. a jesli dalej chcesz sie upierac ze nic nie daja to sprobuj pograc bez nich :smile: zauwazysz roznice.

Autor:  gabrielangel [ 1 lis 2002, 16:59 ]
Tytuł: 

kolejne pyatnie:)

czy ktos wie jaki jest cap na DEX, STR, QUI, CON i CHA ? czy jest on taki sam dla wszystkich ?

Autor:  Mutant [ 1 lis 2002, 18:24 ]
Tytuł: 

Dla postaci na 50 lvl:
base stats + 75 (z przedmiotow) + 45 (primary stat lub mniej jak secondary albo tertiary :wink:) + buffy (tez roznie to wyglada)
Nie mozna miec wiecej jak 350 (juz nie wyswietla) aczkolwiek powyzej 300 statsy nie daja nic lub bardzo niewiele.

Autor:  Karol66 [ 1 lis 2002, 20:29 ]
Tytuł: 

Generalnie jak jestes goly to Twoj cap wynosi
=int(level*1.5)

To na statsy.
Na Hits = int(level*4)

Autor:  AdamSoTe [ 2 lis 2002, 14:04 ]
Tytuł: 

Nigdzie nie spotkalem sie ze wzorem na cap ale wg tego co widze na mojej postaci, cap jest zmienny i zalezny od klasy. Generalnie:
primary stat = level x 3 + base
secondary stat = level x 2 + base
tertiary stat = level x 1 + base

Np. moj wizard ma na primary 50x3+80=230 Int cap. I ni groma nie idzie mu dac wiecej :smile: (moj int bez itemow to jakies 140).

To dotyczy cap'ow z itemow. Staty moga byc dodatkowo podniesione przez bufy kleryka.
Co do HP nie wydaje mi sie zeby level x 4 bylo prawdziwe...(50 x 4= 200... mam chyba wiecej niz 200HP :smile: to tez musi zalezec od klasy i base stat. Jak Mythic napisal w ostatnim friday grab bag, sa 3 typy klass: tank, caster, hybrid. I to wplywa na twoja ilosc HP.
Rowniez skutecznosc bufow kleryka jest zalezne od tego typu. Np. ja nigdy nie mialem wiecej niz 1000HP (Avalonian). Bufy kleryka srednio podnosza mi HP o 300, podczas gdy tank moze miec wiecej o 500-700 (z tego co slyszalem).

Autor:  Mutant [ 2 lis 2002, 15:05 ]
Tytuł: 

Ja to wyjasnie, bo wszyscy tak niejasno pisza :wink:
Z przedmiotow mozna miec dodatkowe hp - level_postaci*4, jak masz na przedmiotach w sumie wiecej niz level_postaci*4 to obcina. Chodzi tutaj tylko o przedmioty typu:
Hits: 51 pts
Cap na statsy z przedmiotow to jak juz wiadomo level_postaci*1.5.
Calkowity cap to 350.

Autor:  Karol66 [ 2 lis 2002, 20:03 ]
Tytuł: 

Adam - namieszales :smile:

Masz wiecej HP bo Ci itemy +con podnosza HP.
Ten podzial statsow na primary etc ma sie do tego jak ROSNA Ci statsy wraz z levelami.
Zdejmij all itemy i zobaczsz ze na 50 lev max co mozesz dodac z itemow to 75 (level*1.5) do obojetnie jakiego statsa.

Inaczej capowane jest tylko Hits i power.
Hitsx4
Powerx4
Dodatkowo, zuplenie niezaleznie Hits rosnie od Con. Ile punktow HP daje Ci 1 punkt Con TO JEST ZALEZNE OD KLASY POSTACI.
Od klasy postaci tez zalezy ile dodatakowych puntow Hits/Power dostajesz na 1 lev (ponoc np. na ilosc dostawanych Hits ma tez wplyw POCZATKOWA ilosc con ale to malo wplywa)


Power dla maga rosnie od Int ale tu nie wiem jak (nie da sie tego za bardzo zmierzyc)
Power dla kleryka od piety.
Power dla minstrela od charisma (?)

Generalnie z itemow mozna sobie dodac na 50 lev:

+75 do wszystkich statsow
+200 do HP
+200 do power
+11 do skili
+26% do resistow

Finito.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-11-02 20:06 ]</font>

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team