MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jeszcze raz temat IP.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4360
Strona 1 z 1

Autor:  frogmaster [ 11 lis 2002, 19:47 ]
Tytuł: 

wlasnie uzbieralem cholerne 14 punktow na IP i sie zastanawiam czy nie okaze sie ze wyrzucilem je w bloto jak wejdzie alchemy.
ostatnio gram tylko w zergu i jestem BARDZO zadowolony. albsy radza sobie lepiej a ja moge stac z tylu/boku i slac strzale za strzala (rps leca :grin:). oczywiscie sa momenty ze IP by sie przydalo ale moglbym wladowac wiecej w pasywne RA (wiekszy damage i szybkosc strzelania) i czekajac na alchemy ginac z braku dodatkowego insta heala (padam zazwyczaj jako jeden z ostatnich).
moze wiecie cos o alchemy czego ja nie wiem? :grin:
prosze o komentarze (14 punktow to cholerny wydatek)

Autor:  Sakartus Drahke [ 11 lis 2002, 20:45 ]
Tytuł: 

a co to jest właściwie IP i RA? :razz: )
No i żeby już dobić: na czym polega gra w Zergu?

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Sakartus Drahke dnia 2002-11-11 20:47 ]</font>

Autor:  frogmaster [ 11 lis 2002, 21:04 ]
Tytuł: 

IP=Ignore Pain...to jest full heal in combat
RA= Realm Abilities - kupujesz je za punkty ktore dostajesz za zabijanie graczy
Zerg to jest zbieranina pieprzonych idiotow :grin: (wiecej niz 1 grupa czyli 8 osob).

Autor:  Mutant [ 11 lis 2002, 21:34 ]
Tytuł: 

Zerg to zdecydowanie troche wiecej niz osiem osob (no chyba, ze sie zerguje jedna osobe :grin:). Zalozeniem zergu jest znaczaca przewaga liczebna nad przeciwnikiem i brak taktyki.
Nazwa pochodzi ze starcrafta, tam byla taka rasa Zergowie, ich sila byla licznosc. Od razu mowie, ze nie gralem i prosze mi nie zarzucac, ze mowie o czyms o czym nie mam pojecia, :wink: bo tak jest.

_________________
Are you who you think you are Obrazek

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mutant dnia 2002-11-11 21:36 ]</font>

Autor:  frogmaster [ 11 lis 2002, 22:04 ]
Tytuł: 

Zauwaz ze w grze sie mowi:
1. grupa hibow pod mg (nie wiecej niz 8 osob)
2. zerg hibow pod mg (wiecej niz 8 osob albo 4 chanterow :grin:)

PS nie zmieniac mi tematu!!! :razz:
Wiecie jaki bedzie timer na uzywanie heal potionow?
rzadko mi sie zdarza zebym potrzebowal wiecej heali niz FA i IP (jak juz na mnie wiecej siadzie to mozna im tylko pomachac :grin:)
Jedyne co mnie przekonuje do IP to dodatkowe zycie przy walce z assassynami ale przez ostatni tydzien jak mnie ktorys napadl to mi grupa pomagala albo slamowalem go i wialem gdzies w tlum...zazwyczaj rezygnuja bydlaki ze scigania i ida na casterow a ja moge dalej strzelac... hehe nie wiem dlaczego ale ludzie leja sie obok mnie a ja moge spokojnie walic do nich z luku (oni sa jakis inni :wtf:)
A moze to kwestia tego ze tanki maja problemy z mysleniem :grin: (/stick i kto dluzej wytrzyma)


No ale odbiegam od tematu
Nie znalazlem na herladzie jaki bedzie timer na potiony
Dostaniemy combat i noncombat potions (znaczy sie cos takiego jak FA i IP).
Czy bedzie mozna uzywac non-combat potionow jak FA czy beda ograniczenia? Moze gdzies o tym czytaliscie?

Autor:  Mutant [ 11 lis 2002, 22:05 ]
Tytuł: 

Poszukalem chwile i sprawa z alchemia wyglada tak:
Strong Elixir of Healing - skill potrzebny to 674, koszt zrobienia 2g 50s, Self Hitpoints Heal, Instant, Value: 230 (nieuzywalne podczas walki).

Elixir of Instant Healing - skill potrzebny to 1000, koszt zrobienia 5g, Self Hitpoints Heal, Instant, Value: 180 (dziala podczas walki). Koszt bedzie wiekszy, bo trzeba miec jeszcze dropowany skladnik i malo kto bedzie mial 1000 skilla, czyli zabawka dla bogatych. Pewnie beda wolali 10-20g + ten skladnik (1.5% - 2% szansy, ze mob dropnie)

Wyglada na to, ze IP nadal bedzie wartosciowe. Jak nie to sie respeca zrobi. :wink:

Autor:  Karol66 [ 11 lis 2002, 22:18 ]
Tytuł: 

Na moj gust kazda klasa majaca taka mozliwosc powinna brac RA w tej kolejnosci:
- FA
- IP
- purge
- reszta :smile:

Sa wyjatki (ja np. przez purge wzialem dodger2 bo dragonfang moge wyprowadzic tylko po evade a to podstawa przy walce z innymi assasinami) ale nieliczne.
Oprocz tego zawsze mam HP stones, endurance stones i jak wejda potiony to tez bede je ciagle nosil :smile:

W sumie za duzo nie gram (od 1 do 4 godz dziennie srendnio) ale juz mnie w statystykach notuja :smile:
#19 inf wg. RP z ostatniego tygodnia i #6 wg tego nowego kryterium - RP dzielone przez liczbe smierci.
Praktycznie kazde uzycie IP to oszczednosc jakis 10-15 min (na release, port back do emain etc) + wygrany pojedynek.
Jest to o tyle wazne ze jak lazisz w pizdu daleko (np. mid dung, mid BK) to naprawde nie oplaca sie zabic i zginac - trza tylko kilowac :smile:

Autor:  frogmaster [ 11 lis 2002, 22:21 ]
Tytuł: 

To mnie przekonalo do IP
Potiony beda drogie i cholernie nalo hp beda odnawialy (trzeba bedzie miec duzo zeby to dobrze dzialalo o ile nie bedzie timera).
Moglbys zapodac mi link gdzie to znalazles?

Autor:  Mutant [ 11 lis 2002, 22:35 ]
Tytuł: 

Zajrzyj do podstawowych linkow, :grin: ostatni post.

Autor:  frogmaster [ 11 lis 2002, 22:51 ]
Tytuł: 

Bah kto by twoje posty czytal :razz:PP.
Oki dzieki...przestudiuje sobie ta stronke :grin:

Karol:
Rozchodzi sie o to ze ostatnio paru z mojej gildii dobilo do 50 levelu i sporo z nimi gram a co za tym idzie chodze w zergu i IP nie jest mi az tak potrzebne a poprzez pasywne RA moglbym sie lepiej przyczynac do powodzenia grupy (hehe komuna zajechalo :grin:). Z drugiej strony jakbym trafil do grupy stealtherow idacej do mid dungu i padl jako jedyny w polowie drogi z braku IP to nie byloby fajnie :grin:. Ale zdecydowalem sie juz wydac te 14 punkow :grin:. poza tym za 2 dni moze mi sie zerg znudzic i zaczne znowu do midow lazic :grin:.

_________________
Vautrin level 50 Scout,
Devide et Impera/ Bedevere.

EDIT:
Chcialem tylko dodac ze ta ikonka (:D) na prawde mi sie podoba :grin: i wcale nie przesadzam z jej uzywaniem :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: frogmaster dnia 2002-11-11 22:57 ]</font>

Autor:  frogmaster [ 11 lis 2002, 23:04 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno... nie mam juz respecow (o ja glupia pipa zuzylem bez sensu 2 realm :sad: ).
Nie wiecie czy maja nam jakies dac? O skillach nie mowie bo mi sie moj template bardzo podoba :grin:

Autor:  Karol66 [ 11 lis 2002, 23:33 ]
Tytuł: 

Jesli nie zmienia scoutowi kosztu lub sposobu dzialania jakiegos RA to raczje nei dadza.

A co do gry w grupie to sie to naprawde przydaje. Jak puszcza stun po ataku to scout ma moze z 10% HP - nawet zapodanie FA daje mu "sekundy" oddechu bo lifebane tyka a kazdy cios to 150-200 dmg.
Poza tym cos zmienili CHYBA z FA. Ostatnio go uzywalem majac disease i nie zadzialalo!
(napisalo cos ze "twoj target jest diseased").

Autor:  frogmaster [ 12 lis 2002, 00:15 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze cos nam zmienia bo RA typowe dla scouta jak volley czy longshot sa po prostu (za przeproszeniem) chujowe :sad:.

Autor:  gabrielangel [ 12 lis 2002, 15:08 ]
Tytuł: 

jak to powiedzial lithrien kiedys po pojedynku z jagarem:

"IP is teh win"

przez ostatnie pare dni campowalem sobie gorge i calkiem niezle mi szlo (casterzy, chanetrzy, khadgary padaja zawsze), bardow tez potrafie zabic, z rangerami raczej tez nei mam problemow. ns? jesli nie ma epic armor i przygotowanych poisonow (a sa tacy:) to luz. oczywiscie mowie o sytuacji kiedy ja pierwszy wychodze ze stealth z mezzem (nie bede was zanudzal taktykami:)

anyway, oprocz tankow (i cholernych skaldow walacych mnie za 300!!!) jestem w stanie zabic kazdego kto nie ma IP :sad: niestety, prawda jest taka ze z ip (ci co uzyli)nikogo jeszcze nie zabilem a czesto bylo tak ze ja mialem polowe zycia a koles juz IP musial uzyc. brakuje mi 6pkt i czekam na to z niecierpliwoscia.

swoja droga calkiem fajne jest jak ktos ma ip a nie moze uzyc bo czeka az mu hp spadna do 10% a ja wtedy go ciach stunem, dd dd i /wave :smile:

na 47 mozna juz calkiem fajnie grac minstrelem ( dzis stoczylem pojedynek solo z healerem ktory to trwal prawie 2 minuty a wszystko to dzieki mojemu ooe -you hit for 50 i jego -you hit for 40 - przegralem bo mial insta czy tam ip cokolwiek) a ciekaw jestem jak beddzie na 50 z epic armorm i resistami.

podsumowanie:

IP is the win.

Autor:  Karol66 [ 12 lis 2002, 15:16 ]
Tytuł: 

No popatrz - to jednak ten minstrel nie jest taki chujowy :smile:

Autor:  gabrielangel [ 12 lis 2002, 15:29 ]
Tytuł: 

nie, jednak nie jest taki zly, aczkolwiek ma pewne bledy i niedociagniecia (stealth i pety glwonie) wiec nadal nazywam go gimstrel :smile:

a tak w ogole to da sie grac - coraz czesciej probuje swoich sil przeciwko hero/champ/berserker/thane etc.. ale do tego potrzebuje 50 IP i SOS.

widzialem jak jeden minstrel zabil champa uzywajac sos. piekne.

Autor:  Karol66 [ 12 lis 2002, 15:40 ]
Tytuł: 

Namow Raku zeby teamowal z toba swoim paladynem to bedziesz mial dodatkowy speed ze sprinta (end chant) i do tego zalozy Ci guard/protect co mi przynajmniej bardzo pomagalo :smile:
Ma chlopak 42 lev ale przez ten shield jest tak twardy jak 50 inf (znaczy nie uber ale da sie zyc :smile:)

Autor:  gabrielangel [ 12 lis 2002, 16:04 ]
Tytuł: 

najgorsze w teamowaniu sie z nie stealtherami jest to ze predzej czy pozniej (predzej) padam. tzn jak gram solo to zawsze moge walnac sprint wrzucam F11 zeby widziec mniej wiecej gdzie sa, i np. gdy skazce ze wzgorza wciskam stealth i gdzies spadam.

z druga osoba ktora nie moze sie ukryc jest ciezko :sad: a hib bk ma to do siebie ze po zabiciu jednego/dwoch zaczynaja cie szuakc w grupach.

Autor:  Lapiduch [ 12 lis 2002, 18:05 ]
Tytuł: 

Hm..."instant...value 180" ...to paranoja a nie potion he he...w w ciagu pierwszych 3 secund walki,jak mnie hiby lub midy dorwa (a ostatnio jakos upierdliwe sa ,bo po 3 minimum na mnie) ja biore na siebie ok 1k dmg..musialbym miec beczke z potionem chyba i rurke w gebie aby przezyc gdy nie mam instant heal he he...

Autor:  Karol66 [ 12 lis 2002, 18:36 ]
Tytuł: 

To raczej dla magow bedzie dopal bo oni zawsze sa poza war mode :wink:
Pytanie czy zlikwiduja to glupote z E+... - za dlugo to trwa wciskanie klawisza a potem PROBA procniecia spela albo uzycia BP teraz.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team