MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Alchemy over :)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4407
Strona 1 z 1

Autor:  Karol66 [ 18 lis 2002, 01:01 ]
Tytuł: 

Skonczylem z tym - strasznie uzaleznia :smile:
720 skila to tyle ile generalnie potrzeba assasinowi zeby robic non rare potions.
Ma sie wszystkie "heal" potions poza tymi ktore wymagaja rare skladnikow. Wszystkie buff i special potions, wszystkie special poisons (wszystkie 2 znaczy :smile:)

Generalnie bardzo fajna rzecz ale jesli nie zrobia stackowania sie tych nowych potionow to nie wejdzie to do uzytku pelnego.
Ja mam 11 slotow zajete itemami podstawowymi (backupo bronie i trucizny), 7 slotow na itemy backupowe (rozne rodzaje armora i jewerly na rozne okazje jak np. PvM) => 19 slotow zajetych.
Zostaje 21 slotow z ktorych mieszcze w tej chwili:
- 5 potow heal
- 5 potow endurance
- 10 potow haste

I finito. Jesli ktos nie chce co chwila biegac do camelot nie ma chuja zeby nosil odpowiednia ilosc "buff potionow" :sad:

Tak wiec... long live buff bots! :grin:
Decayro jutro znowu urzeduje w emain :wink:

Autor:  Karol66 [ 18 lis 2002, 01:06 ]
Tytuł: 

P.S. Jeszcze tak a propo SC.
Policzylem z grubsza ile potrzeba na SC armora.
Ponoc wychodzi to ok 300g na item 51 lev.

Powiedzmy ze czesc armora zostanie z epic/dropow wiec robimy 4 czesci =>1.2p

Cloak nowy jakies 0.4p

Bronie SC+proce 0.8p

Imbulowanie reactive procy 0.3p per item (cena po kosztach wytworzenia) a mamy 4 sztuki armora 1.2p

W sumie jak ktos zrobi "gildiowo" sobie pelny set pancerza i broni to go wyjdzie... ok 4p (bez kosztu samych broni i pancerza).
To wersja optymistyczna of korsik bo niegildiowy spellcrafter moze zedrzec 2x tyle :smile:

Autor:  Mutant [ 18 lis 2002, 09:40 ]
Tytuł: 

Ja tez sie zatrzymam w okolicach 700.

To ja z pytaniem, bo nie bawilem sie SC kalkulatorem (ludzie to sa leniwi :wink:)
Czy da sie capnac 4xstatsy (con, qui, dex, str), resisty i +do skilli (thrust, CS, envenom, stealth i DW) ?

Prosze o wyczerpujaca odpowiedz. :wink:

Autor:  Karol66 [ 18 lis 2002, 10:35 ]
Tytuł: 

IMHO trudno bedzie wszystko capnac.
Ja w swoim secie (nad ktorym ciagle pracuje) mam capniete:
-dex, quick, con, Hits
-resisty thrust, slash, crush
-CS, Stealth

Sporo mam DW, sporo resistow na magie.
Praktycznie kompletnie nie mam bonusow do STR, matter resist, thrust.
Evenom mam na swap itemach (mam nadzieje ze da sie zrobic na jednym - potrzebuje +7 item a to mozna zrobic np. na jakims MP armor part).

Zeby wogole jakos sie zblizyc do capa trza wyciagnac nie te itemy ktore "sa dobre" ale takie ktore maja duzo imbule points.
Np. mam gem z new dungeonu ktory jest syfiasty (dex quick mi daje ktore mam capniete i 2 resisty na magie) ale ma 30 imbule points. Tak samo z bracerami - robie dzis Decayro tego questa 41 lev ktory mi da drugi bracer vieled costam z ok 30 imbule points.
Tragedia jest z ringami - Epic ring i Legion ring ktore mam maja <18 imbuled points.
Poszukam jeszcze w DF jakis ringow ktore by byly sensowne.
Generalnie z przygotowaniem SC armora nie warto za dlugo czekac bo z tego co slysze juz lata stado stealtherow z top itemami i potionami (wiadomo ze zadnej klasie tak nie zalezy na uber gear jak tej, ktora moze solowac :smile:)
Raf wczoraj np. spotkal norsemana ktory co 3-4 sek walki walil w niego jakims procem. Znaczy ze gosc nie dosc ze mial go na obu broniach to jeszcze caly pancerz musial miec z reactive DD effects.


_________________
Karol 'The Rat'
------------------------------
Krunch: W KT dzielimy ludzi na sprzymierzencow i wrogow...
Karol: To dziwne. Ja dziele ludzi na glowy i tulowia :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-11-18 10:36 ]</font>

Autor:  Karol66 [ 19 lis 2002, 01:22 ]
Tytuł: 

Poprawka cen.
U alliance craftera robilem sobie armor i ceny wygladaja tak:

- 99QL item 51lev - 75g

- 100QL item 51lev - 120-150g

- cloak MP + 47 buff (29 imbule points na SC) - 160-210g (zaleznie od rodzaju chargesa)

- imbulowanie cloaka - 75g

Jak jakis kumpel chce od was drozej to zdziera :smile:. Mi to robil gosc i mowil ze to uczciwa cena z zyskiem.

Proce na weapony powinny kosztowac ok 60-120g a reactive proce na armor 260g+.

Autor:  AdamSoTe [ 19 lis 2002, 08:29 ]
Tytuł: 

Matko bostka cloak za 200g :smile: Ja robie cloaki MP za 1G a charge lvl 47 kosztuje 60g, lol

Tu macie stronke na ktorej sa podane ceny w alchemy:
http://www.midnightsojourn.com/alchemy.html
Ale wiem... niektorzy niezle zdzieraja. Np. za gema MP ktory kosztuje 1s20c chca 10g, lol
Przebitka 1000%

I jeszcze jedno. Niektorzy sie chwalili ze spalili tylko 3plate zeby dojsc do 650 skila (stad potem te straszliwe ceny). ja wydalem na to samo 600g.
_________________
Esidar Albion Wizard lvl 50 Guinevere
Asima Albion Cleric lvl 41 Guinevere
Heseth Albion Scout lvl 32 Guinevere

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2002-11-19 08:30 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2002-11-19 08:33 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2002-11-19 08:36 ]</font>

Autor:  Kielas [ 19 lis 2002, 08:43 ]
Tytuł: 

Duze sa tez roznice jak gadam z crafterami ile wydali na SC.
Jedni mowia ze na 700 skilla wydali 4 plat a inni tylko 1 plat.

Podobno wynika to z tego jakie itemy robisz.
Jak robisz zolte to szybciej ci skill rosnie ale jest to bardziej kosztowne.
Jak robisz pomaranczowe to wolniej ci rosnie ale masz lepszy wspolczynnik gainy/uzyty material .

Autor:  Karol66 [ 19 lis 2002, 15:17 ]
Tytuł: 

Mnie kosztowalo jakies 1-2p (wiem ze spory rozrzut ale dokladniej nie potrafie :smile:)

Zaczynalem zazwyczaj robic orange (jakies 10 punktow wyzej niz moj skill) i jak konczylem to bylo juz low yellow.
Zasadniczo sprawe troche podrozyly straty - czesc materialow wypadala mi z plecaka bo szlo macro.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team