MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Welcome to the world of nerf bat Karol :( https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4457 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kielas [ 27 lis 2002, 01:12 ] |
Tytuł: | |
Kurwa wlasnie kupielm se konto z assasinem i juz zdazyli mnie nerfnac Dochodze do wniosku ze pech mnie przesladuje Dodatkowo w patchu Hunter i warrior love ale minstrel ani theurg jak zwykle niczego nie dostali Fuck You Mithic ! |
Autor: | Karol66 [ 27 lis 2002, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Nie kumam - jaki nerf byl/ma byc? |
Autor: | Kielas [ 27 lis 2002, 10:38 ] |
Tytuł: | |
Poczytaj Heralda. Zabieraja Assasinowm IP i evade capped at 50% |
Autor: | Karol66 [ 27 lis 2002, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Ta, czytalem. Evade cap to drobiazg - i tak Dodgera5 nie planowalem robic A IP... no boli troche ale generalnie to mi to zwisa. Glownym powodem brania IP jest to ze INNI ASSASINI TO MAJA. Przydaje sie tez w sytuacjach "zergowych" czy 1:1 z enhanterem ale... zamiast IP wezme purge i wyjdzie na to samo. Reszte punktow + to co mam dorzuce do MOP2 i nie wiem czy efektywniej nie bedzie lepiej - co 4-5 PA skonczy sie instakilem kazdej postac <=light tank Jak mowilem - ja bym tak nie plakal. Aczkolwiek powinni tez zabrac IP archerom bo teraz beda mieli jakies szanse z assasinem a to nie fair |
Autor: | frogmaster [ 27 lis 2002, 11:57 ] |
Tytuł: | |
niewielu archerow ma ip ale teraz to sie moze zmienic . co do nerfu to ja sie bardzo z tego ciesze bo bede mial wieksze szanse. assassyni mimo tego nadal beda owerpowered a ich sila nie tkwi z ip tylko w buff botach Problemem moze byc tylko to ze wiekszosc assassynow wezmie purge => nerf slamu ale jakos to przezyje _________________ Vautrin level 50 Scout, Devide et Impera/ Bedevere. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: frogmaster dnia 2002-11-27 12:21 ]</font> |
Autor: | Karol66 [ 27 lis 2002, 12:49 ] |
Tytuł: | |
Dokladnie tak to widze. Dmg archerow w mele jest smiesznie male. Ostatnio zaatakowalem jednego w "otwartej" walce (bez PA) i wyszlo mi ze on uzyl obu heali IP/FA, ja zadnego a skonczylem walke majac 50% HP. Tracac IP zyskam na krytykach bardzo solidnie. Pisza ze bazowo masz 10% szans na krytyki ale cos mi to nie pasi - zadko mam teraz krytyka a pamietam ze za czasow jak mialem MOP2 lecialo mi to praktycznie non stop. Prawdopodobnie wiec bazowo jest 5% a z MOP2 15% (czyli 3x tyle). Tak wiec generalnie strata IP w walkach 1:1 nie wplynie na walke z archerami i magami (bo purge bedzie sie mialo), healerow i tak sie zabija na mieko bo dmg maja malutkie a jedynie popracowac trza bedzie przy light i full tankach. Ale i na to jest sposob - ostatnio pare razy wygralem bez uzywania IP tylko z tego powodu ze po PA nie uzylem stylu ze stunem tylko "wytrzymalem" 1-2 jego ciosy az do evade, potem dragonfang i dewastacja hamstr. (oni maja wtedy ok 50% HP wiec potrzeba 3-4 ciosow zeby ich dokonczyc). Natomiast Mythic dzieki tej zmianie osiagnie jedno - ze teraz juz zaden assasin nie bedzie szukal grupy do RvR a jesli trafi w wir walki to unhidnie sie dopiero jak jego realm wlasciwie juz bedzie dobijal wrogow. Bez IP, z wypasionymi enhanterami i mimo resistow mag gasi mnie 3cim strzalem. Tak wiec trza sie przygotowac na kolejne watki na VN board w stylu "Kazdy assasin to swinia" |
Autor: | frogmaster [ 27 lis 2002, 13:07 ] |
Tytuł: | |
podsumowujac... to ze zabrali assassynom IP jest nerfem dla archerow . nie widzialem zeby jakis sb/ns uzyl purge... teraz bede sie modlil zeby nie mial go jeszcze gotowego. przynajmniej w tym patchu zrobili cos dla hunterow... moze zrobi sie mithicowi glupio z zajmie sie scoutami? |
Autor: | gabrielangel [ 27 lis 2002, 15:41 ] |
Tytuł: | |
przykro mi kielas ze znowu masz pecha, ale chyba wszyscy oprocz assasinow (a nawet niektorzy z nich) ciesza sie, w tym takze ja. danie IP assasinowi to bylo duze przegiecie, niedosc ze macie ogromny dmg wyjciowy, to jeszcze trucizna + calkiem niezly base dmg + IP powodowal ze spokojnie mogliscie rozwalac tankow, a chyba nie o to chodzilo. cos sie zmieni ? a tyle ze te 23 pkt z IP oraz bezuzytecznego obecnie FA/2 + pkt z niepotrzebnego dodger lv powiedzmy 3,4 (ktore tez bylo przegieciem dla was duzym) pojda w MoP, purge czy inne gowno. wiec nie tracicie az tyle ile sie wam wydaje. po protu bezdiecie musieli grac w wiekszych paczkach + byc bardziej ostrozni. po to jest stealth to bardzo dobra wiadomosc dla minstreli. jak dla mnie nie musza spechalnie ruszac moj stealth. teraz gdy ja bede mial IP, bede mogl spokojnie uciec 1 assasinowi, a jesli ja go zaskocze to pokojnie zabic. caly pacth wyglada jak narazie dobrze. hunterzy rzeczywiscie potrzebowali powera i dobrze ze im go dali, chociaz te style ze spear i tak przd patchem robily mi 400dmg.... hunter dla mnie to nie byl wlasciwie zaden przecinik. obecnie ciezko go bedzie pokonac, bo zawse musze wejsc w combat. i ten insta shout ktory wzywa peta, moze byc wiecej problemow niz z innymi klasami posiadajacymi pety. nowy heal spell+nowe ra+rps za resy moze przyciagnie wicej clerow do grania. chociaz teraz beda jeszcze czesciej atakowani cos mi sie zdaje nowe modele helmow (woot) - brakuje tylko nowych modeli armoru playermade (np dodawanie rogow, kolcow czy innych pierdol)... nowy interface etc wyglada na dobry patch PS. co do minstrela to sie zgadzam, nadal potrzebuje troszke "milosci", natomiast nie zgzadzam sie z toba kielas, jesli chodzi o theurga. theurg to obecnie najlepszy caster w albionie. jesli wybierzesz air (ludzie teraz graja tak ze do 50 biora full earth dla 6 sec pbt a na 50 /realmrespec w air). theurg/air - chain mezz pety ktore wcale malo dmg nie robia, zajebiste dd w tabeli spirit (mid nie maja prawie w ogole spirit resist a hib bardzo malo), ktorymi wraz z WP III i MOM III robilem 400+ dmg + co 2-3 nuki crit od 1-600. ae mezz w spirit, czyli praktycznie trzyma max (32 sec chyba na 49). masz speed, masz inne pety... nie ma lepszego castera w albionie wedlug mnie. ale to moje zdanie air to typowy dmg dealer, nei wiem czy nie lepszy niz jakikolwiek wizz. |
Autor: | Karol66 [ 27 lis 2002, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy ludzie generalnie beda szczesliwi z tych zmian u assasinow. Jedyne czego mi bylo szkoda w moich obecnych realm skilach to MOP. Z MoP2 srednio co 4-5 cios PA masz krytyka. Zobaczycie jaki sie zacznie placz jak ludzie zaczna dostawac 600+500 critical dmg + 60dmg lifebane + 100 dmg z offhand. Moim zdaniem bezsensowny w PvP jest instakill nawet jesli wystepuje czasami. W tym ukladzie jaki jest teraz naprawde zaluje ze nie zrobilem 50 CS bo z 65CS total + MOP4 dopiero by byla jazda. A sa tacy ktorzy tak sobe wlasnie ustawili postac |
Autor: | Lapiduch [ 27 lis 2002, 20:18 ] |
Tytuł: | |
Hm.."nie wiem czy ludzie beda..." ..ja bede ...jak sie potwierdzi to cos pisal wyzej tzn,ze "zaden assasin nie bedzie..." he he...wtedy jest szansa na ,na jakas gre ..ale jak bedzie tak jak teraz ,tzn..4 luri + 3 enchanterow i jakis bardzik,w jednej grupie,to...mythic popierdzielil calkowicie wsio he he |
Autor: | Karol66 [ 27 lis 2002, 20:57 ] |
Tytuł: | |
Generalnie zawsze kazda klasa ma 2 drogi rozwoju - dopakowanie dmg albo dopakowanie defensywnych skili. Z tego co czytam nie jest powiedziane ze ktos kto czesto gra z buff botem bedzie wogle potrzebowal dodgera - i bez niego prawie dobije do capa evade. Pomijajac wydatek na purge to daje nam MASE realm punktow do wladowania w skile zwiekszajace dmg. Szkoda mi IP bo bede musial zmienic swoj play style ktory jako tako opanowalem. Ale nie policze tez przypadkow gdy do zabicia zestunowanego tanka zabraklo mi "kreseczki" a tu stun minal, gosc uzyl IP i juz byl full. Ludzie sie strasznie tymi nerfami przejmuja a tak naprawde nie ma o co sie klucic. Trza sobie dobrac postac do playstyle i nia grac. Sama postac owszem moze miec przewage nad winnymi ale jak sie nie poswieci dostatecznie duzo czasu na walke to sie nie nauczysz nia grac. |
Autor: | Krwawy Raf [ 28 lis 2002, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Kopiuje mego posta tutaj bo go zlke postnolem: Ja nie kumam patch note do konca. O co chodzi z tym ze evade jest caped na 50%. nie oplaca sie teraz miec dodger 3 lub 4? Bo co? bedziemy evadowac o polowe mniej czy jka? Tego typu nerf mnie autentycznie wq.... Nie mamy przeciez shield, nie mamy parry. Mamy tylko evade i to nasza jedyna obrona wyjawszy gownianą leather armour. Rozumiem ze zostawili nam FA i teraz warto to miec na 3. Ograniczona mozliwowsc evade zabiera nam w zasadzie mozliwosc walki z tankami, szczegolnie jak maja FA i IP. Zamiast tego mamy isc w ofensywe i brac dodatkowo MoP? I do tego podladowali hunterow, wiec moze i z nimi teraz juz nie powalczymy? I do tego peta maja? I to do wyboru harmed u summoned? Juz i tak byly problemy by bez IP zabic iektorych healerow z tarczami a z tankami szczegolnie mid bylo bardzo ciezko. Bez IP juz chyba sobie mozna odpuscic at all. |
Autor: | frogmaster [ 28 lis 2002, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Hunterami sie nie przejmuj - bedziesz ich zabijal tak szybko i czesto jak teraz (swoja droga bardzo malo ich jest). Co do evade to max okolo 60% szansy mieliscie z buffami i dodgerem (tu moze sie ktos bardziej kompetentny wypowie? ;P). wiec az tak bardzo was nie zaboli. co do IP to popatrz na to z drugiej strony... mozesz wziac purge i dodatkowe MoP. nie bedziesz potrzebowal IP bo bedziesz szybciej zabijal . wiem ze to uproszczone rozumowanie ale tak to mniej wiecej wyglada . A zabijanie pure tankow to jest przesada wiec dobrze ze cos z tym zrobili |
Autor: | Adam [ 28 lis 2002, 14:08 ] |
Tytuł: | |
To nie tak... cap na evade będzie dotyczył głównie infów podbuffowanych botami do 300+ dex. Evade VII oznacza 35% evade. Dodger to dodatkowe 3% per level. Pomijając bonus od dex (nie jestem w tej chwili pewien ile on wynosi), aby osiągnąć 50% evade potrzebny jest Dodger 5, łączny koszt to 34 realm skill pts - oznacza to, że konieczne by było chomikowanie aż do RR4 L4 (ponad 300.000 RP's). IMHO to dobra zmiana. Co do usunięcia IP... "problem" z assassinami polega na tym, że bardzo łatwo im zdobywać RP's. Łatwiej niż jakiejkolwiek innej klasie. Efektem ubocznym jest fakt, że są naładowani po uszy RA's. Przeciętny inf / sb, podbuffowany botem, jest w stanie rozwalić dowolnego tanka (biorąc pod uwagę, że przeciętny tank ma znacznie mniej RA's), i to bez użycia PA. Ja sam na duelach przegrywałem z wieloma infami i sb'ami (przekopiowałem na Gaheris, kupa dueli tam była), mimo że rozwalałem bez problemu dowolnego tanka (defensywnego armsa, herosa, zerka, itd.), i już to samo w sobie jest chore (niech sobie wygrywają po PA, ale idiotyczne jest, że mogą tankować lepiej niż tank). Nie wiem czy akurat usunięcie IP jest najlepszym rozwiązaniem, ale za odzyskane punkty każdy może sobie kupić inne, również przydatne RA (np. mastery of pain...). Nawiasem mówiąc podobna sytuacja dotyczy friarów - z odpowiednio wysokim RR, friar jest w stanie rozwalić dowolnego tanka w grze (tyle że w przeciwieństwie do assassinów, friarowi zdobywać RP's jest znacznie trudniej). |
Autor: | Fapuse [ 28 lis 2002, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Heh ja rozumiem ze kazdy chce byc super uber, ale to troche bledne podejcie. Kazda klasa jest do czegos dobra - akurat assasyni nie zostali stworzeni do solowania tankow. Trzeba znac swoje miejce, nie? Fapuse |
Autor: | frogmaster [ 28 lis 2002, 14:20 ] |
Tytuł: | |
z doswiadczenia wiem ze: 1. buffniety assassin jak ma szczescie to evadnie 5-6 slamow (wiecej zyc juz nie moge ). zazwyczaj 3-4 stun laduje, jak mam szczescie to drugi. 2. assassin bez buffow - bardzo czesto pierwszy slam wychodzi a za 2 razem trafiam na pewno (chyba ze mam cholernego pecha) roznica jest kolosalna i capowanie na poziomie 50% ograniczy przynajmniej bonus statsow do evade (i to mnie bardzo cieszy ) sorry panowie assassyni nadal bedziecie uber. P.S. zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce... moze jeszcze bede tesknil za IP u assassynow bo jak wszyscy beda mieli purge to jedyna bron scouta (slam) bedzie bezuzyteczna a teraz przynajmniej mam szanse takiego zabic zanim stun sie skonczy. |
Autor: | Karol66 [ 28 lis 2002, 15:29 ] |
Tytuł: | |
Wazne zeby jak najszybciej podali przyblizona formule na evade. Z buffami suma mojego dex+quick wynosi 560 punktow - chcialbym wiedziec ile to mniej wiecej % daje evade. Do tego nie jest powiedziane jak defensywny styl wplywa na evade, jak na evade wplywa level przeciwnika etc etc etc. Z plotek mowia ze zabuffowany inf ma cap evade przy dodger2 a niezabuffowany ale z max dex/quick z dodger3. A jesli dodatkowo jakos ten cap podnosza skile to moze sie okazac ze wogole dodgera mozna olac. |
Autor: | Adam [ 28 lis 2002, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Pogrzebałem trochę, i formuła na evade to podobno: (dex-50)+(qui-50)/40 Nie wiem czy tak właśnie jest (chyba nikt nie ma 100% pewności, Mythic nigdy nie podawał tego oficjalnie), ale jeżeli jest prawdziwa, to z sumą dex i qui 560 dostajesz 11.5% do evade... czyli z dodgerem 1 będzie to 49.5%. |
Autor: | Karol66 [ 29 lis 2002, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Z tego co czytalem w grabbagu to maja podac ta formule - mam nadzieje ze zanim patch wejdzie live. Z player testow wychodzi ze im wiekszy dex/quick tym mniej evadow co pokazuje ze ni chuja nie da sie tego testnac w malej skali - trza byc miec kilka tysiecy walk. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |