>advisors/spectral wizards. Nie wiem przy
>ilu osobach w grupie robia BAF.
Przy 2 osobach masz zazwyczaj single pulle.
>2. Moorlich. Patrz powyzej. Ale one nie
>baf'uja i sa porozrzucane po calym
>lyonesse. nie ma stalego miejsca.
Jest fany spot ten za callech guards - tam sie ich sporo spawnuje a jak ich nie ma to mozna 'gabriela psa' zabic
Moorliche maja 1 zalete - dropuja alchemy skladniki ktore ja chetnie kupie w dowolnej ilosci
>3. Ellyls windchaser. ale one maja
>zazwyczaj straznika, wiec zawsze baf.
>Snowdonia jezioro przy hurbury. No i tu
>dochodzi do expa keep/realm bonus (chyba,
>byc moze jest za daleko od hurbury).
Bonusa nie ma.
Fajne miejsce ale generalnie to wszystko za malo do chain kilowania ich (tam sa chyba 4 sztuki).
Poza tym ellys maja call to help
>4. Ellyls (wioska). Tu na pewno jest bonus
>od Berk (podtwierdzone).
Ale sa tylko 2 windchasery luzem. zawsze linkniete z guardem ale czesto bardzo odleglym - jak zabijesz motylka szybko to on zawraca na swoj spot (a daje group bonus).
Tutaj to chyba lepiej walic do rangerow ale tam tez tylko chyba 3-4 sztuki luzem a reszta linknieta z named.
To co mi przychodzi do glowy:
HoC => summoners hall
Jak rusza jakis rajd to warto sie tam wstawic. Jest sporo pokoikow z neutral mobami od blue do purple + sa spawny watchmanow.
A watchmani to piekna sprawa - chyba najwolniej ruszajace sie moby w grze.
W samym HoC spawny sa pojebane (malo miejsca, agro przez podloge) ale summoners hall przypomina DF wiec total safe. Temu mobowi uciekniesz bez sprinta nawet jak jest full HP
Dodatkowy bonus to kupa kasy i fajne random dropy ale... min 1 (a najlepiej 2) teamy zeby tam wejsc.
Drugi spot to barrows lizards - one maja taka droge do pokonania ze spokojnie mozna je wytluc stojac na tych schodkach w dol.
A jak jestes AE wizard to mozna tez sprobowac dartmoor ponny - moze to sie da zabijac po 5 na raz