MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
1.59b https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4674 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gabrielangel [ 14 sty 2003, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Theurgist Changes - Theurgist elementals can no longer be rooted or mezzed. - Theurgist Confusing Gust line has had its radius raised to 350. - Increased range of Theurgist summons to 2000. czas reaktywowac konto z gabem ciesze sie ze zaczeli cos robic z albionem (sorc cos tez dostaje), mam nadzieje ze to tylko poczatek. |
Autor: | AdamSoTe [ 15 sty 2003, 00:31 ] |
Tytuł: | |
No. To fajne zmiany. Teraz jak theurg pusci peta na castera to ten caster bedzie miec powazniejsze problemy. Wczesniej pet praktycznie zawsze dostawal meza zanim doszedl do celu. Sorc dostaje mez-duration reduction chant i self-buff, oraz power regen. To tez calkiem fajne. Co do wizarda to takie sobie. z bufami bez problemu mialem 2sec casting na pbae. IMHO powinni dac nearsight chociazby do earth. Linia earth ciagle wymaga poprawy. Taki eldr ma nuke'i w light/mana/void. Runemaster tez, dark/supp/rune. A wizard ma tylko w ice/fire. Dodatkowo runemaster i eldr maja nearsight. wizard nie. Runemaster oczywiscie nie ma pbae. Ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze pbae nie jest az tak dobre jak to zaczelo ostatnio wiele osob uwazac. Na drzwiach sie nie przydaje (ktos kto obsluguje siege ram moze stanac wystarczajaco daleko zeby pbae nic mu nie zrobilo). A w open field najwazniejsze sa nuke'i. Dlatego gdyby ktos chcial robic ice wizarda, to odradzam (mam takiego). Pbae uzywa sie znacznie zadziej niz nuke i jestes skazany na nuke 171/179. W fire masz nuke 219 (to jest o 48/40 wiecej). Damage cap mozna pomnozyc o ok 3.2 (moj wizard tak ma) i z ice nuke'a mozna pacnac za 550dmg max. z fire za 700. (oczywiscie bez resistow). Moj ice wizard potrzebuje 3 nuke'ow zeby zdjac castera. fire wizard 2. w dodatku moze one-shoot-kill castera z bolta 331 (1060dmg cap). Casterzy elfy/luri maja mniej HP niz inne realmy. Z mojej obserwacji wynika ze na kazde 10pkt jakie caster da do CON przy tworzeniu postaci, bedzie miec 100HP wiecej przy lvl 50. W dodatku wszelkie bonusy sa % based, wiec taki % daje wiecej na nuke'u 219 niz na 171. W teorii nuke 219 z +6% (RA) i +20% (relic) daje 275 czyli 883 cap. Nuke 171 w ice daje 215 czyli 690. Co drugi caster w hiberni ma mniej niz 800HP. Mozna go zdjac jednym nukem 2sec. Co by dalej nie mowic, 3 pierwszych wizardow na guin to fire. 3,3 mln, a pierwszy wizard z ice 1,1 mln. _________________ Esidar Albion Wizard lvl 50 Guinevere Heseth Albion Scout lvl 40 Guinevere Zulsorah Albion Necromancer lvl 46 Guinevere Zulsorah Albion Necromancer lvl 20 Bedevere Esidar Hibernia Eldritch lvl 24 Nimue <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2003-01-15 00:56 ]</font> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2003-01-15 00:57 ]</font> |
Autor: | AdamSoTe [ 15 sty 2003, 00:37 ] |
Tytuł: | |
Ale patrzac na 1.59b mozna zadac sobie pytanie: Co do k... z necro ? Granie necro teraz to koszmar. Nie da sie nim wogole grac w dungeonach. Ostatnio bylem z necro w tomb of mithra oraz w keltoi. Gdziekolwiek by nie stanac, co by nie kombinowac, przestawiac peta, obracac sie itd. zawsze dostaniesz komunikat *You cant see your controled creature from here!*. Zero mozliwosci castniecia jakiegokolwiek czaru. _________________ Esidar Albion Wizard lvl 50 Guinevere Asima Albion Cleric lvl 45 Guinevere Heseth Albion Scout lvl 40 Guinevere Zulsorah Albion Necromancer lvl 46 Guinevere Zulsorah Albion Necromancer lvl 20 Bedevere <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2003-01-15 00:37 ]</font> |
Autor: | Karol66 [ 15 sty 2003, 08:38 ] |
Tytuł: | |
A ja bylem w DF i TepokMine - bezproblemowo |
Autor: | Karol66 [ 15 sty 2003, 10:29 ] |
Tytuł: | |
A co do sorca to zmiany sa ZAJEBISTE tyle ze powinni dac full respec. - Power regen - Self mezz resist - Group mezz resist - Minion Control (bedzie bral kazdy levelujacy mind sorc) - Lepszy self AF buff - (!!!) mozliwosc charmowania WSZYSTKICH typow mobow (to jest rewelacja). Nawet klasyczny sorc z dmg dealing wymaga malego respeca i nie tracac nic z sily DDkow dostaje dodatkowo: - 3 (na 4) lev self mezz buffa - 2 (na 3) lev group mezz buffa - 4 (na 5) lev power regen A do tego moze spokojnie charmowac mase fajnych mobow pod RvR (np cyraeth, ravenclan giants, young brown drake, priest of arawn, windswept wraith etc etc etc). Mnie najbardziej ciekawi czy charmniety moba zachowa swoje podstawowe abilities takie jak np. widzenie przez stealth u mobow w DF |
Autor: | gabrielangel [ 15 sty 2003, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Tak, albion w koncu cos dostaje. Sorc bedzie teraz bardzo silna postcia i bedzie ich duzo biegalo, co powinno cieszyc. Czego jeszcze brakuje albionowi: Theurg: dodanie do earth line jakies dd albo DOT'a. pety earth line wala podobno nawet za 200 wiec teraz na pewno beda i wiele bardziej uzyteczne, ale nadal moga byc confused i stunned wiec jakis spec dd by sie przydal, zeby spopularyzowac pbt. Minstrel: no z ta klasa jest najwiecej problemow. chyba wszyscy (nawet hiby i midy) godza sie ze cos z tym trzeba zrobic. niektorzy mowia ze usuniecie steatlh i zrobienie z niej klasy ala bard to rozwiaznie. ale to chyba malo prawdopodobne poniewaz nikt nie tworzyl minstrela zeby byc bardem. minstrel mial byc mezzerem ze stealth i tak powinno zostac. jesli usuna staelth to na pewno duzo osob przestanie grac minstrelem (np ja ) minstrel moze byc albo support albo rouge. w ta strone powinni pojsc. dac wiecej spec lines dzieki ktorym bedzie mozna wybierac miedzy stealth/rouge minstrelem a bardziej instrelem. Dac support minstrelowi lepszy healing (mielibysmy 4 clasy healujace-no w sumei 3 bo cabby sie nie liczy) Necro: no tak, LOS i lekkie twekniecie painwork. Scout: Scout obecnie jest chyba najslabszy ze wszystkich archerow. hunter zdecydowanie wygrywa (ostatnio koles trafil mnie za 800 z luku + ze spear walil za 300+ i jeszce pet za 100-150). Wizard: Tez earth Line. I jeszcze nerfnac Chanterow Inne klasy sa chyba mniej wiecej OK (Pally troszke wiecej hp powinnien miec) ae insta mezz czy stun mozna narazie olac, a przynajmniej zobaczy sie jak sie bedzie gralo z sorcami, ktorzy teraz beda uber !!! Zaczalem robic cabbiego ale teraz sie zastanawiam czy nie rollnac sorca <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: gabrielangel dnia 2003-01-15 11:53 ]</font> |
Autor: | Lapiduch [ 15 sty 2003, 12:20 ] |
Tytuł: | |
Hm..."nareszcie Albion cos dostanie..", taaa...zapomnieliscie o jednym ,ze jak Albion cosik dostanie...to Hibgard dostaje 5 razy tyle..jak nie w tym ,to next patchu napewno...he he |
Autor: | Mutant [ 15 sty 2003, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Moze zony DEVSow zaczely grac teraz w albionie. Fajny patch, az trudno uwierzyc. |
Autor: | Kielas [ 15 sty 2003, 15:17 ] |
Tytuł: | |
W koncu cos sie ruszylo Rewelacyjne zmiany dla sorcow choc i tak mysle ze beda nadal gineli w 3-4 sec potyczki Niestety zmiany te choc bardzo dobre dla Albionu są ewidentnym nerfem dla minstrela i obawiam sie ze nikt na razie nowego minstrela levelowal nie bedzie No ale za to theurg teraz powinien byc niezly Zeby tak jeszcze obnizyli casting cost elemelkow i dodali cos do earth line to posikalbym sie z radosci |
Autor: | Karol66 [ 16 sty 2003, 00:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-01-15 15:17, Kielas napisał:
W koncu cos sie ruszylo Rewelacyjne zmiany dla sorcow choc i tak mysle ze beda nadal gineli w 3-4 sec potyczki Niestety zmiany te choc bardzo dobre dla Albionu są ewidentnym nerfem dla minstrela i obawiam sie ze nikt na razie nowego minstrela levelowal nie bedzie No ale za to theurg teraz powinien byc niezly Zeby tak jeszcze obnizyli casting cost elemelkow i dodali cos do earth line to posikalbym sie z radosci Minstrela nic nie zastapi bo: - dluzej zyje niz sorc - single mezz ma w ruchu - uberspeed A co do padania sorcem to ja powiem ze po tak dlugiej grze assasinem dzis mnie zaden assasin nie ruszyl Po prostu nie ma chuja - nie wolno sie zatrzymac ani ruszac w linii prostej. Jak Karolem wybieram ofiare to olewam tych magow ktorzy malo castuja i sa ruchliwi bo ni cholery PA w nich nie wladuje. A jak PA nie wejdzie to juz glowa kleryka zeby mnie przy zyciu utrzymac Poza tym od czasu jak ostatnio gralem w sorcem w RvR doszlo sporo rzeczy ktore mozna robic instant - debuffy, RealmDoT etc. |
Autor: | gabrielangel [ 16 sty 2003, 13:44 ] |
Tytuł: | |
karol mzoe minstrela nei zastapi nic, ale po patchu 1.59 juz nie bedziesz widzial nowych minstreli Minstrel obenie nadaje sie do 2 rzeczy: Speed Power Song. heale, single mezz, stealth, ae mezz, offensive jak i deffensive dmg ma bardzo bardzo zle (nie wymieniam confuse ani demezz bo to praktycznie sie do niczego nei nadaje). z tych rzeczy jedynie single mezz sie do czegos nadaje ale to tez tylko w rvr. wraz z 1.59 sorc dosatje POT buff (czyli 10min buff regenerujacy mane - na 46 mind=50 instr u minstrela). jesli brac pod uwage ze sorc ma peta/dd/dot/debuffy, lepszy mezz i moze to wszystko robic + "grac dla ludzi" power, to minstrel nadaje sie juz tylko do jedenj rzeczy SPEED. przypominam ze minstrel grajac power song mzoe tylko to robic (no moze jeszcze uzywac dd i stun ktore sa odpowiednio na 15 i 10 sec timerze i robia o wiele mniej dmg niz sorca nuki). od tego patchu ludzie beda sie rozgladali za sorcem a nie minstrelem. nikt juz nie bedzie minstrela levelowal ani barl do grupy jesli w poblizu bedzie sorc. btw testy na pendragonie wskazuja ze palladyn grajacy end chant z POT + sprint=minstrel speed przez 10 min grats mythic. najlepiej niech dadza speed palladynowi (co by byl takim skaldem) a minstrelow skasuja w ogole bo nie widze juz zadnego powodu (oprocz speed'a) dla ktorego mialby on istniec. totalnie wszystko ma gimped i moze byc totalnie zastapiany oprocz speeda w rvr przez inne postaci. [EDIT] Dluzej zyje niz sorc - tak, jeden nuke wiecej to cale 2-3 sec. te 300-400 hp jest smieszne jesli liczyc ze zeby mezznac (ae)potrzebuje 5 sec castowac (bez interruptow, bo nei mam quickcasta). przy okazji robie kretynska animacje ktora mowi "Hej jestem minstrelem, masz 5 sekund zeby jebnac mi PA albo stunnac bo cie mezze". <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: gabrielangel dnia 2003-01-16 13:48 ]</font> |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |