MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Sorc respec problem - need advice :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=4727 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Karol66 [ 21 sty 2003, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Mam problem. Mam 2 mozliwosci respecniecia sorca i nie wiem co wybrac. Przedstawie te eventualnosci: 1) Body 37 / Mind 39 DD Spec 35lev - 160dmg base Lifetap 45 lev - 140 dmg AE root 60 sec AE mezz 60 sec 350 radius Power chant 4 Mezz resist 60% 2) Matter 28 / Mind 46 DD Spec 24 lev (minimalny dmg ale snare) Dodatkowy spec dot 50/tick base Lifetap j.w. No AE Root AE mezz 44 lev 70 sec 400 radius (!) Power chant 5 Mezz resist 80% Generalnie porownanie tych opcji jest takie: 1) majac opcje 1 mam wlasciwie 2 dobrze rzeczy - AE root i tansze DD (i troche mocniejsze) 2) majac opcje 2 nie mam tego co w 1 ale: - mam lifetapa ciagle ktory zjada duzo power ale ma 5% mniejsza szanse ze gosc go resistnie - mam power chant lepszy i kompletne immune na mezz - moj AE mezz ma zajebisty radius - mam chujowego second DoT i snare Jakby to od was zalezalo to ktora spec byscie wybrali? |
Autor: | Kielas [ 21 sty 2003, 11:37 ] |
Tytuł: | |
Hmmmm... 2 opcja wydaje sie znacznie fajniejsza tylko jest 1 problem ..... teraz sporo tankow ma purge i ten AE root bardzo by sie przydal ..... Na twoim miejscu wzialbym chyba 2 opcje i pogral nia troche W koncu naszego smoka nie jest trudno zabic i bedzie mozliwosc respecnac sie w przyszlosci. |
Autor: | Karol66 [ 21 sty 2003, 11:58 ] |
Tytuł: | |
A czy ktos moze mi potiwerdziec 2 rzeczy: - caster snare "pada" jak target dostanie dmg jakiekolwiek? (infa snare dziala full time nawet jak koles obrywa) - jesli jakis gosc dostanie DoT a potem root to kolejne ticki DoT nie lamia juz roota? |
Autor: | Mutant [ 21 sty 2003, 13:42 ] |
Tytuł: | |
caster snare "pada" jak target dostanie dmg jakiekolwiek? (infa snare dziala full time nawet jak koles obrywa) Za moich czasow to snare spadal jak target dostawal damege. Dodatkowo jeszcze jak sie komus snare'a zrobilo to mial immune na roota. jesli jakis gosc dostanie DoT a potem root to kolejne ticki DoT nie lamia juz roota? Tak lamie sie root. |
Autor: | Mutant [ 21 sty 2003, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Po blizszym przyjrzeniu sie to z tych dwoch ten pierwszy jest zdecydowanie lepszy. Ten drugi ma ogromny rozrzut na lifetapie. Snare jest bezuzyteczny, a dot i tak pewnie sie nie stackuje. W tym drugim jakby wziac body zamiast matter to moze by cos z niego bylo. 28+11 z przedmiotow +2 z Realm Rank, co daje 41 body, to juz powinien byc maly rozrzut na lifetapie. Trzeba by poczekac na wartosci tych nowych spelli i bedzie wiadomo czy warto zrezygnowac z DD 160. |
Autor: | Kielas [ 21 sty 2003, 14:55 ] |
Tytuł: | |
Ale sorc to nie wizzard .... On ma mezzowac a nie tracic mane na jakies pierdoly w stylu lifetap |
Autor: | Karol66 [ 21 sty 2003, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Problem polega na tym ze podano formule na resist speli. To sie liczy tak: R%=85% + LevelCzaru/2 - LevelPrzeciwnika/2 Wiec uzywajac 35 lev czaru (moje aktualne body DD 160 dmg) masz 85%+17.5%-25%= 77.5% szansy ze spell nie zostanie resistniety. Uzywajac 45 lev Lifetapa masz o 5% wieksza szanse = 82.5% Biorac 2 realm abilities active (raz na 15 min uzycie, 15 albo 20 sek czas trwania) masz >92% szansy ze spelle 45+ lev nie zostana resistniete. Jak gra sie sorcem uzywajacym 30 lev AE rot i 34 lev AE mezz to miewam ok 30% resistow (tak samo z DD) - to jest pain postaci 50/0 spec. A 30% resistow w praktyce oznacza ze np. 3x pod rzad mi gosc resistuje i padam (wiwat generator liczb pseudolosowych) - wkurwia mnie to. Przy tej drugiej spec mialbym natomiast duza szanse na udanego AE mezz, AE con/str debuff a lifetapa bym uzywal glownie do leczenia sie - nie mam zamiaru solowac sorcem. Zjebana sprawa jest z tym snare casterow ale coz - widac wymyslili sobie ze za latowo by sie im levelowalo gdyby ich snare dzialalo tak jak to infow. ANyway body sorca robic nie chce - dmg maja body a na to raz ze wszyscy maja high resisty a dwa ze przy 45 spec w body mam niskie chanty power i pety max 40 lev (low green). A pet wbrew pozorom nie jest zly - szczegolnie jak bedzie mozna charmowac te "przezroczyste", ledwo widoczne undeady Sam nie wiem kurcze... powinni nam dac 1.5 spec punktow a nie 1x <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-01-21 16:50 ]</font> |
Autor: | Mutant [ 21 sty 2003, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Nie chodzilo mi o resisty spelli tylko o obrazenia jak sie ma spec niski to jest rozrzut 25%-125%. A z tymi resistami to wydaje mi sie, ze cos pieprza. Grajac wizem fire 63 lvl w RvR to dd nie pamietam zeby ktos reistowal, ale jak uzywalem root (ice ok. 9lvl mialem, root byl z 49 lvl) to czesto widzialem, ze spell resistniety. Jak dla mnie to w tej regule brakuje uwzglednionego lvl speca. |
Autor: | Karol66 [ 21 sty 2003, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Tak napisali Q: Spell resists. Can you give me more details as to how the system works? A: Here’s the answer, straight from the desk of the spell designer: "Spells have a factor of (spell level / 2) added to their chance to hit. (Spell level defined as the level the spell is awarded, chance to hit defined as the chance of avoiding the "Your target resists the spell!" message.) Subtracted from the modified to-hit chance is the target's (level / 2). So a L50 caster casting a L30 spell at a L50 monster or player, they have a base chance of 85% to hit, plus 15%, minus 25% for a net chance to hit of 75%. If the chance to hit goes over 100% damage or duration is increased, and if it goes below 55%, you still have a 55% chance to hit but your damage or duration is penalized. If the chance to hit goes below 0, you cannot hit at all. Once the spell hits, damage and duration are further modified by resistances. "In general, RvR is between opponents within 1 quanta of each other (in the frontiers for example, L45-50), and the spells cast are L40+. This results in a 2.5-5% modifier, which is somewhat lost in the noise of the bonuses from Int/Acuity, realm abilities, and modifiers from resistances. For characters using spells around L30, they will see a more significant reduction however, and this factor is part of it." |
Autor: | Mutant [ 21 sty 2003, 20:35 ] |
Tytuł: | |
Wiem czytalem Sa duele, to mozna latwo sprawdzic, ale ja bym sobie dal glowe uciac (gdybym jej az tak nie potrzebowal ), ze czym wyzszy dany spec tym mniejsza szansa na resist, przynajmniej w RvR. Wez Kielasa wiza, jakiegos tanka, zeby mial duzo hp, kleryka i bedzie wiadomo. Na 10 razy powinien byc juz jakis resist. Wiem, ze robie zamieszanie, ale czasami przegladalem logi z rvr i nie widzialem tam resistow z DD. Nie mam juz logow, bo wszystko skasowalem. |
Autor: | Mutant [ 24 sty 2003, 02:09 ] |
Tytuł: | |
Jak tam te nowe czary sorca? Okazaly sie dobre w praniu? ... twu praktyce. |
Autor: | Kielas [ 24 sty 2003, 09:16 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy prawda ale podobno juz nerfneli mezz reduction do poziomu bezuzytecznosci Ludzie strasznie kurwią ba boardach No i jeszcze ta wpadka z /mbuy Mozna bylo kupic zestackowane materialy po kilkaset sztuk za cene 1 Widzialem sceena z gosciem co ma 6 mitril A Mythic oczywiscie stwierdzil ze nikt nie mogl zrobic wiecej niz 4 plat i revertu nie bedzie |
Autor: | Karol66 [ 24 sty 2003, 09:31 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-01-24 02:09, Mutant napisał:
Jak tam te nowe czary sorca? Okazaly sie dobre w praniu? ... twu praktyce. Czad. Myslalem ze ten power regen to chant czy cos a to jest 10 min buff - mozna rzucac na kogos jak theurg daje dmg buffa np. Pety tez cool - sorc byl w lyonese wiec testnalem danoin soldier, moorliche i priest of arawn. Pety frontierowe testne soon. |
Autor: | gabrielangel [ 24 sty 2003, 10:04 ] |
Tytuł: | |
dlatego napisalem ze z tym 10 minutowym buffem minstrel staje sie bezuzyteczny (jedynie speed w rvr). |
Autor: | Mutant [ 24 sty 2003, 14:41 ] |
Tytuł: | |
Buff fajny tylko, ze 10 minut to troche krotko. W RvR i tak speed lepszy, bo power song to i tak sie przydawal tylko po rezzie. Lepiej dla albionu, bo minsreli za duzo to nie ma, z reszta jak i sorcow. W ramach lepszego balancu realmow mogli dac te nowe czary cabaliscie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |