MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
SC again :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=5053 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Karol66 [ 1 kwi 2003, 10:38 ] |
Tytuł: | |
Garsc pytan i spostrzezen: Wazne jest jak sie wrzuca bonusy nie tylko gdzie Generalnie: Hits - mozna maxowac "jak popadnie" Stats - warto walic MAX (wtedy jest najlepszy stosunek wydanych imbule points do uzyskanych punktow stats) Skille - najlepiej dawac po 1, max 2. Resisty - najlepiej dawac wartosc "2" ale to niestety niewykonalne. Generalnie jednak im wiecej dajemy tym mniej (%) zyskujemy. A pytania moje... Czy warto ladowac w skill walki >50? Ja mam 50 base thrust. Lepiej jest doladowac str o 40 czy thrust o 10? (nie dam rady obu na raz). |
Autor: | frogmaster [ 1 kwi 2003, 10:45 ] |
Tytuł: | |
nie pamietam formul ale na pewno skill powyzej 50 daje bardzo malo dodatkowego damage wiec nie warto. 40 str wiecej ci da imho. |
Autor: | Karol66 [ 1 kwi 2003, 11:00 ] |
Tytuł: | |
W sumie to latwo moge testnac ile daje dorzucenie dodatkowego thrust do weapon skila a ile daje np. dodatkowe 20 str. Lokne w domu i postne wynik |
Autor: | Magus [ 2 kwi 2003, 11:22 ] |
Tytuł: | |
No i... I przy okazji oswieć nooba jak to sprawdzać. |
Autor: | Karol66 [ 2 kwi 2003, 12:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-04-02 12:22, Magus napisał:
No i... I przy okazji oswieć nooba jak to sprawdzać. Ale co sprawdzac? |
Autor: | Magus [ 2 kwi 2003, 12:52 ] |
Tytuł: | |
Mówisz o testnieciu=sprawdzeniu . Chodzi mi o to jak sprawdzać/testować jaki efekt daje dorzucenie np. w skilu walki 1 punktu w zadawanych obrażeniach. Ktoś gdzies coś wspominał o jakimś testowaniu na szarych mobach etc. Chodzi mi o technikę testowania/sprawdzania . Bo sam zastanawiam się czy np. lepiej CS do 39 czy do 41 (bo tyle mi punktow zostanie że moge to zrobić akurat o 2 w CS, ale może lepiej np w DW podnieśc o 4) Dotyczy to przecież tak SCowania itemów, jak tez skili. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Magus dnia 2003-04-02 13:53 ]</font> |
Autor: | Karol66 [ 2 kwi 2003, 13:02 ] |
Tytuł: | |
Mi chodzilo o ile wzrasta weaponskill. Jesli masz np. belt +6 thrust to wystarczy zdjac aktualny belt, spisac weaponskill, zalozyc belt z bonusem do thrust, spisac skill, wyliczyc roznice. Potem tak samo postapic dla itemu dajacego np. +20 str. I porownac co wiecej daje weaponskila. Weaponskill ma wplyw na trafialnosc i dmg wiec wystarczy ze bedziesz wiedzial co sie bardziej oplaci capowac. W moim przypadku moge ALBO capnac str (w tej chwili brakuje mi ok 40 do cap) albo Thrust. Obu na raz nie dam rady. EDIT: A co do porownania CS i DW. 1 CS to ok 9 wiecej MAX DMG od PA (ma tez wplyw na inne CS skile ale mniejszy). 1DW to +0.5% wiecejs zansy na swing druga bronia. Ale generalnie ja obie te rzeczy capuje wiec sie nie zastanawiam "co lepsze" _________________ Karol 'The Rat' ------------------------------ 51 lev Infiltrator Bedevere, Knights Templars "Always remember to pillage before you burn." <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-04-02 14:04 ]</font> |
Autor: | Karol66 [ 3 kwi 2003, 08:50 ] |
Tytuł: | |
Testnalem. Nawet przy full buffach efekty widoczne. +6Thrust daje ok 80 Weponskila (mimo ze mocno przebijam cap - z tym itemem i RR mialem w sumie 60 thrusta). +18 Str i +18 Dex daje ok 50. Czyli warto maxowac thrust nawet >50 Weapon skill wplywa na wielkosc dmg, missy i evady/blok przeciwnika. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |