MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SC again :)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=5053
Strona 1 z 1

Autor:  Karol66 [ 1 kwi 2003, 10:38 ]
Tytuł: 

Garsc pytan i spostrzezen:

Wazne jest jak sie wrzuca bonusy nie tylko gdzie :smile:
Generalnie:

Hits - mozna maxowac "jak popadnie"

Stats - warto walic MAX (wtedy jest najlepszy stosunek wydanych imbule points do uzyskanych punktow stats)

Skille - najlepiej dawac po 1, max 2.

Resisty - najlepiej dawac wartosc "2" ale to niestety niewykonalne. Generalnie jednak im wiecej dajemy tym mniej (%) zyskujemy.


A pytania moje...
Czy warto ladowac w skill walki >50?
Ja mam 50 base thrust. Lepiej jest doladowac str o 40 czy thrust o 10? (nie dam rady obu na raz).

Autor:  frogmaster [ 1 kwi 2003, 10:45 ]
Tytuł: 

nie pamietam formul ale na pewno skill powyzej 50 daje bardzo malo dodatkowego damage wiec nie warto. 40 str wiecej ci da imho.

Autor:  Karol66 [ 1 kwi 2003, 11:00 ]
Tytuł: 

W sumie to latwo moge testnac ile daje dorzucenie dodatkowego thrust do weapon skila a ile daje np. dodatkowe 20 str.
Lokne w domu i postne wynik :grin:

Autor:  Magus [ 2 kwi 2003, 11:22 ]
Tytuł: 

No i...

I przy okazji oswieć nooba jak to sprawdzać.

Autor:  Karol66 [ 2 kwi 2003, 12:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-04-02 12:22, Magus napisał:
No i...

I przy okazji oswieć nooba jak to sprawdzać.



Ale co sprawdzac?

Autor:  Magus [ 2 kwi 2003, 12:52 ]
Tytuł: 

Mówisz o testnieciu=sprawdzeniu :grin: . Chodzi mi o to jak sprawdzać/testować jaki efekt daje dorzucenie np. w skilu walki 1 punktu w zadawanych obrażeniach.

Ktoś gdzies coś wspominał o jakimś testowaniu na szarych mobach etc.
Chodzi mi o technikę testowania/sprawdzania :grin:. Bo sam zastanawiam się czy np. lepiej CS do 39 czy do 41 (bo tyle mi punktow zostanie że moge to zrobić akurat o 2 w CS, ale może lepiej np w DW podnieśc o 4)

Dotyczy to przecież tak SCowania itemów, jak tez skili.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Magus dnia 2003-04-02 13:53 ]</font>

Autor:  Karol66 [ 2 kwi 2003, 13:02 ]
Tytuł: 

Mi chodzilo o ile wzrasta weaponskill.
Jesli masz np. belt +6 thrust to wystarczy zdjac aktualny belt, spisac weaponskill, zalozyc belt z bonusem do thrust, spisac skill, wyliczyc roznice.

Potem tak samo postapic dla itemu dajacego np. +20 str.

I porownac co wiecej daje weaponskila.
Weaponskill ma wplyw na trafialnosc i dmg wiec wystarczy ze bedziesz wiedzial co sie bardziej oplaci capowac.
W moim przypadku moge ALBO capnac str (w tej chwili brakuje mi ok 40 do cap) albo Thrust.
Obu na raz nie dam rady.

EDIT:
A co do porownania CS i DW.
1 CS to ok 9 wiecej MAX DMG od PA (ma tez wplyw na inne CS skile ale mniejszy).

1DW to +0.5% wiecejs zansy na swing druga bronia.

Ale generalnie ja obie te rzeczy capuje wiec sie nie zastanawiam "co lepsze" :smile:




_________________
Karol 'The Rat'
------------------------------
51 lev Infiltrator
Bedevere, Knights Templars
"Always remember to pillage before you burn." :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-04-02 14:04 ]</font>

Autor:  Karol66 [ 3 kwi 2003, 08:50 ]
Tytuł: 

Testnalem.
Nawet przy full buffach efekty widoczne.

+6Thrust daje ok 80 Weponskila (mimo ze mocno przebijam cap - z tym itemem i RR mialem w sumie 60 thrusta).
+18 Str i +18 Dex daje ok 50.

Czyli warto maxowac thrust nawet >50 :smile:

Weapon skill wplywa na wielkosc dmg, missy i evady/blok przeciwnika.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team