mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 maja 2003, 18:42 
Cytuj  
- Swapped the levels of the Enchanter Amplify Heat and Amplify Matter lines. Previously, Enchanters were doing high amounts of damage too easily by being able to debuff an extremely high level DD of the same element. With this change, Enchanters will still be able to use this strategy, but now the amount of damage they can inflict will be more variable


HAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHHAAH

ze tak brzydko powiem, KURWA MAC.

wiekszosc specuje sie w 48 mana. teraz -50% bedzie na 49lvl (bylo na 44). no i co z tego ? no to ze nie bedzie debuffow za -50% tylko za -30% (na lvl 36). Wielka mi kurwa roznica.

Dali ciala. chociaz zmiany dla archerow - not bad. Penetrating Arrow - a ja akurat castera robie :sad:


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 254
Dołączył(a): 17.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 maja 2003, 20:03 
Cytuj  
Cytuj:
2003-05-01 19:42, gabrielangel napisał:
HAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHHAAH

ze tak brzydko powiem, KURWA MAC.


ehehe dobre podsumowanie :wink:

Cytuj:
wiekszosc specuje sie w 48 mana. teraz -50% bedzie na 49lvl (bylo na 44). no i co z tego ? no to ze nie bedzie debuffow za -50% tylko za -30% (na lvl 36). Wielka mi kurwa roznica.


Od czego sa respec stones :smile:
Na kazdym powazniejszym Galla / Sidi / TG dropuje ich od kilku do kilkunastu...


_________________
WoW:
60 Human Warrior (Nordrassil/Euro) - Active.
60 Night Elf Warrior (Elune/US) - Retired.

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 maja 2003, 20:47 
Cytuj  
problem w tym ze wlasnie nawet nie musze sie respecowac na 49 w mana :smile:

debuff za -30% zupelnie starcza, bo z tego co sie orientuje to jest faktycznie -30% czyli jak ktos ma 26% heat resist, bedzie mial -4% po tym debuffie.


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 200
Dołączył(a): 10.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 maja 2003, 10:12 
Cytuj  
Jakis czas temu gdy chcialem zrobic jakiegos uber castera, spedzilem dluzszy czas na analizowaniu spell list wszystkich casterow. Najlepiej wypadl enchanter wlasnie z powodu heat debuffa. Chanter specniety 44 mana i 31 light mial najlepszy damage bo 268. Oczywiscie sa jeszcze inne klasy ktore same moga amplifikowac sobie damage:
- runemaster z cold debuff w rune i cold damage w dark
- cabalista z body debuff w spirit i body nuke w body
- eldritch z energy debuff w void i energy nuke w mana
Jednakze enchanter mial ta zalete ze uzywajac base nuke'a mogl specowac prawie full w innej linii uzyskujac 50% debuff co mu dawalo dwie swietne linie. Ale dzieki 1.62D enchanter stracil baaardzo duzo. Uwazam ze runemaster i eldritch sa znacznie lepsi w tej chwili. Uwazam ze runemaster to teraz najlepszy caster z 3 realmow. Przed 1.62D, majac spec 37 dark, 34 rune i 19 supp, byla to klasa majaca root, 35% nearsight, 173dmg nuke, bolty, AE dmg, 30% debuff, caster speed. Dla porownania enchanter majac 44 mana i 31 light mial lepszy damage majac nuke 179 i debuff 50% ale obecnie po patchu 1.62D "zmniejszajac" mu debuff, zrownal sie z runemasterem w damage'u, ale brakuje mu nearsight i boltow. Uwazam ze dodanie nuke'a 179 do base line'a runemastera niczego nie zmieni, bo majac spec 37 dark masz nuke 173 ktory na dodatek kosztuje 23p many a nie 33p (tyle kosztuje nuke 179 lvl 50).
Dlatego uwazam ze runemaster jest najlepszym obecnie casterem: porzadny damage, nearsight, caster speed, bolty. Co wiecej, runemasterm moze byc dwarf co daje mu najwiecej HP ze wszystkich casterow. IMHO zaraz za nim jest teraz eldr (a nie ench) ze specem 45 w light i 26 w mana. 45 w light daje nearsight, ae mezz i nuke 209dmg, a takze 176 pbae. Eldr nawet specniety tak samo jak ench czyli 39 mana, 37 light, nadal ma ten sam damage co ench (nuke i pbae) ale ma dodatkowo ae mezz i nearsight.
Zreszta roznica w debufach 30% i 50% jest zadna, a wlasciwie realm majac 20% z relicow ma lepiej bo dostaje taki sam bonus dla wszystkich klas.

[Edit] Dodam jeszcze ze cabalista dzieki AE dot i nearsight jest rownie grozny niestety ma slaby base nuke 140dmg, co jest zastanawiajace daczego mythic poprawil base nuke 150dmg u rune/spirit/bone a nie poprawil nuke 140 u caba/sorc. Przeciez bonedancer ma 128 insta lifetap i body debuff w drugiej linii co mu daje ten sam damage ale non-interrupted. Co jest jeszcze bardziej zastanawiajace, dlaczego nie poprawia wogole wizard'ow. Obecnie najslabsza klasa majaca tylko nuke. zero resist debufow, bez nearsight, bez speeda. Merlin przewraca sie w grobie :smile: Wizard zszedl na psy i jest gorszy niz byle celt czy dwarf.
_________________
Esidar Wizard lvl 50 Guinevere
Zulsorah Necromancer lvl 50 Guinevere
Heseth Albion Scout lvl 50 Guinevere
Kolskeggr Midgard Savage lvl 35 Merlin
Esidar Hibernia Eldritch lvl 28 Nimue


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2003-05-02 11:27 ]</font>

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 maja 2003, 16:15 
Cytuj  
ostatnio skopiowalem sowjego caba na pendragona. respecnalem na spirit line zeby zobaczyc jak bedzie z tym debuffem+base lifetap dd (body).

smiechu warte :smile:

EDIT:
Cab jest bardzo grozny ze wzgledu na nearsight. nawet po patchu 1 min w ktorej acrher/caster nie moze praktycznie nic robic po prostu owns. takze combo ae dot+ae disease jest bardzo bardzo przydatne.
_________________
Grudge 51 Brit Minstrel
Bedevere, 8th Direction
-----------------------
"1 @m 4n L33t h4x0r 4Nd i OwnZ0R aT Kw4ke 3 @reN@. PHE4R my M4d 5k1lLS, dOoDz"

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: gabrielangel dnia 2003-05-02 17:25 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.