MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Garsc pytan niekoniecznie zaawansowanego gracza.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=6914
Strona 1 z 2

Autor:  Gerpir Feilan [ 15 lut 2004, 18:19 ]
Tytuł: 

Witam
Otoz chcialem Was zapytac o nastepujaca rzecz. Otoz czy jest mozliwe w DAoC dosiadanie czegos innego procz konia? Czy dosiadac zwierzaka moga wszystkie rasy i profesje i czy potrzebne do tego sa jakies umiejetnosci (tamming:P).
Oraz drugie pytanie. Na jakim podserwie najlepiej zaczac zabawe. Z tego co sie orientowalem nie mozna przenosic postaci miedzy przykladowo "Merlinem" a "Kay".
Z gory dzieki za odpowiedzi i ALLsory jesli powtazam poraz enty jakis juz istniejacy topic :]

Autor:  Asmax [ 15 lut 2004, 19:24 ]
Tytuł: 

Sam gram od wczoraj :wink:. Ale z tego co sie dowiedzialem i sprawdzalem, koniem samemu 'sterowac' sie nie da, kupujesz bilet a on Cie sam zawozi w wybrane miejsce.

Jezeli mowisz o US Servers to najlepiej zaczac na Bedevere bo gra tam najwiecej Polakow.

Autor:  gabrielangel [ 15 lut 2004, 21:08 ]
Tytuł: 

mozna jezdzic na koniach (i latac na taki wazkach) ale nie mozna sterowac - to taka taxi.

zwierzeta mozna "tamowac" ale moga to robic tylko 4 klasy w grzez i wyglada to inaczej niz w UO.

Autor:  Fapuse [ 15 lut 2004, 22:19 ]
Tytuł: 

Generalnie biorac sie za jakakolwiek gre online, a za daoc w szczegolnosci, nalezy zapomniec o wszystkich nawykach wyniesionych z UO. Wszystkie inne gry sa do siebie mniej lub bardziej podobne :smile:

Fapuse

Autor:  Gerpir Feilan [ 15 lut 2004, 22:46 ]
Tytuł: 

Dobre chodz to :smile: , a jakiez to profesje - te z mozliwosciami "tammowania"?

Autor:  Mr.FooT [ 15 lut 2004, 23:03 ]
Tytuł: 

U albow sorc i minstrel u midow hunter u hibow mentalista. Sorc ograniczony jest do human-like mobow mincer nie ma oggraniczen hunter pet i bug like moby a mentalista wszystko przy odpowiednio wysokim specu

Autor:  Karol66 [ 16 lut 2004, 00:09 ]
Tytuł: 

hmm... lata temu przestalem grac w daoc ale sorc nie byl ograniczony do human mobow (tak bylo tylko na poczatku).
Wraz z kolejnymi levelami charma mozesz charmowac human moby (bandyci etc), potem animalsy, gianty i "magic" moby (np. takie transparentne moby w hadrians obok hib PK).
Ograniczeniem dla sorca byl zawsze tylko level mobow - max co mogl miec to yellow moba i nizej).

a co do konia to w pewnym wzgledzie mozna nim sterowac :smile:
CHoc kupujesz bilet z punktu A do B to zawsze mozesz w drodze wyskoczyc (klawiszem "A" default to chyba jest).



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-02-16 00:11 ]</font>

Autor:  Mr.FooT [ 16 lut 2004, 01:02 ]
Tytuł: 

No byc moze :grin: Nie wiem sorcem nigdy nie gralem D:

Autor:  gabrielangel [ 16 lut 2004, 08:11 ]
Tytuł: 

sorc kiedys mial ograniczenia do human mobow ale od ktoregos tam patcha nie ma juz, tak jak powiedzial karol,jedynym ograniczeniem jest level moba.

minstrel ma ograniczenia - nie moze tamowac np undead mobow etc - raczej zwierzeta itp. ale za to nie posiada zadnych restrykcji na lvl czyli bedac lvl 50 i majac poweidzmy instruments na poziomie 50+15 mzoe spokojnie charmowac moby z lvl 55 ( a taki to porzadnie leje). niestety nie jest to tamowanie na stale w przyapdku minstrela - mob ma szanse na resistniecie co iles tam sekund (glownei zalezy to od lvl instruments ale generalnie jest to dosyc random proces).

Autor:  Fapuse [ 16 lut 2004, 08:17 ]
Tytuł: 

Hunter tez nie tylko insekty, w specu ma charm animal i charm insect, wiec chyba tylko humanoidow nie.

Ale podkreslam - z tamingiem w UO to ma wspolnego tyle co nic! :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Fapuse dnia 2004-02-16 08:18 ]</font>

Autor:  Gerpir Feilan [ 19 lut 2004, 01:02 ]
Tytuł: 

Dzieki za niezwykle przydatne odpowiedzi :smile:.
Coz, pogralem co nieco w triala i mysle zasilic polska spolecznosc DAoC :grin:
Podczas gierania znalazlem kolejne kilka pytan, na ktore mysle Wasza wiedza i cierpliwosc pozwola uzyskac mi odpowiedz :wink: Oto one:

- widzialem, ze niektore postaci maja kaptor od plaszcza na glowie. Jak go nalozyc na czaszke ? Mam zwykly oraz hooded plaszcz i niekoniecznie potrafie go nawlec...

- rozumiem, ze nie oplaca sie robic woja/maga i rzemieslika w jedny - szkoda punktow exp - mam racje?. Majac cokolwiek doswiadczenie z UO wiem ze tam GMowie nie pozwalali na laczenie zycia dwoch postaci, jak wyglada to tutaj ?

- czy mozna przenosic postac miedzy jednym serwem a drugim. Grajac na testowym servie "Pendragor" widzialem kolesi 48 lvl. Trial jest 7dniowy - chyba az tyle nie da sie zrobic w 6dni grania???

- ile jest typow dostepnych bydynkow w housingu ? Dobrze rozumie iz 4 typy po 4 budynki dla kazdego z Realmow ? A twierdze - mozna takowy zakupic ?

To narazie tyle. Odwolujac sie dla Waszej cierpling4n00bs z gory dzieki ;D

Autor:  tra [ 19 lut 2004, 03:15 ]
Tytuł: 

>- widzialem, ze niektore postaci maja kaptor od plaszcza na glowie. Jak go nalozyc na czaszke ?

/hood

>- rozumiem, ze nie oplaca sie robic woja/maga i rzemieslika w jedny - szkoda punktow exp - mam racje?. Majac cokolwiek doswiadczenie z UO wiem ze tam GMowie nie pozwalali na laczenie zycia dwoch postaci, jak wyglada to tutaj ?

Możesz robić to na co ci pozwala wybrana klasa postaci. Na przykład Wizard jest magikiem i jedyne zdolnosci wojownicze to machanie laską. Są klasy łączące zdolności magiczne i wojownicze ... np Palladyn czy Minstrel czy Reaver (to w Albionie).
Za to rzemieślnikiem może zostać każdy, tyle że taki magik będzie kiepskim ślusarzem a czysty wojownik kiepskim chemikiem.

>- czy mozna przenosic postac miedzy jednym serwem a drugim. Grajac na testowym servie "Pendragor" widzialem kolesi 48 lvl. Trial jest 7dniowy - chyba az tyle nie da sie zrobic w 6dni grania???

Nie można przenosić poza jednym wyjątkiem ... serverem testowym .. tam każdy może przenieść postać zrobioną na dowolnym innym serwerze i testować sobie różne opcje skillów.

>- ile jest typow dostepnych bydynkow w housingu ? Dobrze rozumie iz 4 typy po 4 budynki dla kazdego z Realmow ? A twierdze - mozna takowy zakupic ?

Tak. Można go sobie urządzać i robić w nim crafting (wsadzając merchantów i np. kużnię).

Pozdrawiam, TRA

Autor:  Gerpir Feilan [ 19 lut 2004, 06:58 ]
Tytuł: 

ooo swietnie :grin:

- wracajac do rzemieslnictwa.
A to nie tak ze rowijam np robienie zbroi punktami ktore moglbym przydzielic np na axe?

Autor:  Dracon [ 19 lut 2004, 07:09 ]
Tytuł: 

Nie. Spec podstawowy nie ma nic wspolnego z Craftingiem.

Autor:  Gerpir Feilan [ 19 lut 2004, 07:26 ]
Tytuł: 

Dzieki raz jeszcze :smile:
- czy jest moze jakis link gdzie rzemieslictwo jest opisane od podstaw? Nie chcialbym was meczyc jakimi wlasnie tak oczywistymi pytaniami jak na skad wziac bronze metal bar, procz oczywiscie kupienia tego w sklepie... ?

Autor:  Gerpir Feilan [ 19 lut 2004, 07:33 ]
Tytuł: 

Szukajcie, a znajdziecie :razz:
http://www.daoctradeskills.com/index2.asp

Ale pojawia sie kolejne pytanie

- czy da sie w jakis inny sposob zdobyc material poza kupowaniem go u kupca. Chodzi oczywiscie o ten najprostrzy material. Mozna go jakos wykopac/znalesc/upolowac (skory ze zwierzakow ect)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Gerpir Feilan dnia 2004-02-19 07:56 ]</font>

Autor:  Mr.FooT [ 19 lut 2004, 08:14 ]
Tytuł: 

Tzn to dziala tak moze przetopic na sztabki zbroje z dropow, jednakze moim zdaniem przy malym skillu mija sie to z celem (kolo 800 metalworka) przetapiasz wiekszosc metalowego stuffu i jest z tego jakas konkretna kasa), wyjatkiem od tej reguly jest alchemia gdzie niektore skladniki trzeba zbierac z mobow.

Autor:  tra [ 20 lut 2004, 02:55 ]
Tytuł: 

podczas crafrowania jeśli chcesz oszczędzać kasę warto jest używać /salvage czyli rozkładać te rzeczy które się dopiero co wyprodukowało. W daoc jest tak, że na przykład taki tailor robiąc zbroję ćwiekowaną potrzebuje na nią składniki ( skóra, nici, metal). Ale gdy ją rozkłada otrzymuje sam metal. Jednak nie traci całkowicie wartości tych nici i skóry gdyż jakiś magicznie odzyskuje czasem więcej metalu niż włożył i to pokrywa niejako kosty straconych nici i skóry.

Czyli idąc do sklepu po materiał kupujesz bardzo dużo nici i skóry oraz kilka sztabek metalu tak by ci starczyło na 2 - 3 sztuki zbroi. Gdy zrobisz te 3 sztuki to od razu je rozbierasz /salvage i otrzymujesz spowrotem metal. I tak w kółko.

Oczywiście bogady gracz może się z tego uśmiać ale co tam. w ten sposób zrobisz 200 tailoringu za 2 zlote :wink: Jeśli do tych 2 Ci się nie znudzi to tylko pamiętaj, że koszty craftingu rosną w jakiś niesłychanie geometryczny sposób. Wręcz istnieje taka gra w grze gdzie Legendarni crafterzy konkurują między sobą na poziomie 1100+ punktów walcząc o każdy punkt prsewagi. A należy pamiętać, że każdy punkt na takim poziomie kosztuje ich tyle co niezła zbroja dla przeciętnego gracza - ja nie wiem skąd oni to biorą ... chyba spekulują papierami wartościowymi na giełdzie w TOA :wink:PP

Autor:  Mr.FooT [ 20 lut 2004, 10:15 ]
Tytuł: 

To proste kupuja diamenty w hurtowych ilosciach (1k+ :grin:) kupuja stuff za to salvaguja i maja kase :grin:

Autor:  Fapuse [ 20 lut 2004, 10:26 ]
Tytuł: 

Gwoli scislosci - tailorzy w midgardzie nie robia studded, tylko a alb i hib (chyba).

Moze naswietle troche sprawe z rozwojem postaci - w daoc istnieja 3 teoretycznie niezalezne od siebie linie rozwoju.
-level postaci
-crafting
-Realm Ranks (punkty rp dostawane za zabijanie graczy z innych realmow)

Te 3 rzeczy mozna rozwijac zupelnie niezaleznie, przy czym oczywiscie trudno jest zdobyc duzo rp na niskim levelu, natomiast widzialem LGM (ponad 1000 skilla) crafterow na lv5 na przyklad.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team