MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Macro do /use2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=7561 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | White [ 9 maja 2004, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Dobra czy ktoś wie czy mozliwe jest zrobienie 1-przyciskowego makra (na qbar) ktore by odpalalo od sztycha 2nd ability na wybranym artku. Nie zebym musial wybrac cel potem artek a potem use2? |
Autor: | White [ 9 maja 2004, 13:39 ] |
Tytuł: | |
btw jezeli kots jeszcze ma jakiegos zapomnianego chara 50 na alb/exal to chetnie zakupie |
Autor: | White [ 10 maja 2004, 16:23 ] |
Tytuł: | |
No i nikt nie wie - mamy tu tylu wybitych znawców i nic?? |
Autor: | Karol66 [ 10 maja 2004, 19:20 ] |
Tytuł: | |
No to przeciez proste Piszesz sobie isblu = 429,17 przy stand roz i potem przez KD walisz stringa |
Autor: | frogmaster [ 10 maja 2004, 19:27 ] |
Tytuł: | |
wlasnie... nie moglem nigdzie tego skrytpu znalezc, dzieki Karol! |
Autor: | Karol66 [ 10 maja 2004, 20:41 ] |
Tytuł: | |
anytime |
Autor: | Holger [ 10 maja 2004, 21:02 ] |
Tytuł: | |
White, chłopcy sobie jaja robią jak zwykle To chyba jeszcze nie jest rozwiązane - też to robię tak, jak ty... Drogą cierniową... |
Autor: | Karol66 [ 10 maja 2004, 21:19 ] |
Tytuł: | |
No to powaznie - opiszcie co konkretnie ma sie stac (nacisniecie jakich klawiszyw jakich okolicznosciach) to wam cos sprobuje wyskrobac |
Autor: | White [ 11 maja 2004, 06:24 ] |
Tytuł: | |
Karol - problem polega na szybkim uzyciu drugiej umiejetnosci danego artka w walce rvr. Normala procedura (jak to dobrze ujal holg) to: 1. wybranie celu 2. klikniecie prawym klawiszem myszy na artku, tak by pokazalo sie okienko z jego cechami 3. wpisanie /use2 badz tez uzycie prostego makra /macro use2 /use2 Jak widzisz, gdy leci na ciebie 3-5 drabow z innego realmu to deczko to niewygodne zwazywszy ze jeszcze biegasz i machasz jakas stacheta. Caly czas staram sie znalesc sposob by zrobic jakies makro czy cos by wystarczylo nacisnac 1 klawisz czy guzik na qbar, by uzyc artka. Bo bez ego tu qpa.... |
Autor: | Kielas [ 11 maja 2004, 10:16 ] |
Tytuł: | |
No to albo mialem zwidy albo w konfiguracji klawiatury mozna sobie zbindowac dowolny klawisz pod use2 |
Autor: | Mr.FooT [ 11 maja 2004, 10:26 ] |
Tytuł: | |
Arty suxx |
Autor: | frogmaster [ 11 maja 2004, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-05-11 11:16, Kielas napisał:
No to albo mialem zwidy albo w konfiguracji klawiatury mozna sobie zbindowac dowolny klawisz pod use2 mozna to zrobic /qbind'em ale nadal bedzie trzeba klikac prawym na artefakt i tego sie zmienic nie da. |
Autor: | Karol66 [ 11 maja 2004, 10:57 ] |
Tytuł: | |
Ja bym to zrobil ale to bedzie bardzo spersonalizowane makro (zalezne od ustawien okreslonych rzeczy na paskach skrotow, rozdzielczosci w jakiej sie gra etc) Chodzi o sam sposob w jaki program ma zdetektowac ze powinien odpalic takie macro - inaczej mowiac jakie zdarzenie na ekranie ma "wyzwolic" macro. Ja bym to zrobil tak. Definiujesz sobie paski skrotow swoje. Jeden z nich (taki malo uzywany - np. 5) masz pusty. W pierwszy slot wrzucasz albo jakis skill albo lepiej dowolne bindmacro - nazywasz je sobie A. Graficznie to bedzie wygladalo tak ze na szarym tle klawisza bedzie widac biale "A". Robisz scerenshota z tym bidnietym macro i otwierasz je pod ms paint. Zomujac screen sprawdzasz jakie koordynaty X,Y ma ktorykolwiek bialy pixel w literce A - powiedzmy ze sa to koordynaty 100,100. Teraz w pozycje kolejne (pod F2 np) wkladasz macro artka a pod F3 bidniete to macro use2. I piszesz skrypt: ///procedura uzycia artka i use2 Procedure useskills MousePos X,Y //X,Y dowolne punkty w obrebie klawisza artka zbindowanego pod F2 RightClick delay 200 //pokazalo sie nam okienko z cechami artka MousePos X1, Y1 //X1, Y1 pozycja kursora na odpowiedniej z cech artka LeftClick delay 200 //kliknelismy na wybrana ceche keydown {F3} 200 delay 200 //nacisniecie klawisza F3 pod ktorym mamy use2 binda end //koniec procedury //main loop macra while 1=1 IsWhite = 100,100 Call useskills delay 200 end Zeby znalesc te wszystkie namiary x,y trzeba zrobic w sumie 2 screeny. Macro bedzie krecilo sie non stop nic nie robiac i blokujac Ci normalnych opracji w grze. Jednak gdy targetniesz goscia i przelaczysz sie na pasek #5 (szhit+F5 o ile pamietam?) zdetektuje ze w zadanym miejscu ma bialy kolor i wtedy wywola procedure. Nie napisze tego dokladniej - nie mam juz daoc'a wiec nie mam jak posprawdzac tych wszystkich X,Y. Ale jak ktos podesle screeny: 1. Wstawiony na pasku nr 5 pod pierwsza pozycje bind czegokolwiek nazwany np. A 2. Screen z efektem jaki uzyskasz po kliknieciu prawym kalwiszem na artka (otwarte okno cech artka) - sam artek zbindowany pod F2 na 5 pasku. 3. Informacje ktora z cech artka ma program wybierac. to mu to zrobie EDIT: screeny musza byc jak najlepszej jakosci. Tzn standardowy TGA przekonwertujcie do bmp i spakujcie zip/rar. [email protected] albo [email protected] EDIT2: wada tego rozwiazania: w tym calym przypadku ktory opisalem trzeba uwazac na jedna rzecz. Zeby zadna ikonka jaka macie na innych paskach pod F1 nie miala dokladnie w tym samym miejscu "testowym" niczego bialego (ani jasnego zoltego etc). Warto wylaczyc transparetnosc paska makr. EDIT3: za to nie trzeba sie ograniczac tylko do tej jednej procedury z uzyciem artka. Mozna ten skrypt rozbudowac np. o sprawdzanie stanu HP i automatyczne uzywanie np. potiona gdy HP spadanie <pewnej wartosci. Generalnie mozna sobie zapuscic takie "rezydetne" programy ktore reaguje na okreslony stan Twojej postaci i robia to, o czym Ty zazwyczaj w szale walki zapominasz _________________ Sponsorem tego posta jest producent filmowy który był sam <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-05-11 12:23 ]</font> |
Autor: | Sirian [ 11 maja 2004, 11:39 ] |
Tytuł: | |
hehe powiedz kiedy Twoja postac zacznie sama sobie wybierac nastepne skile po level upie i sama bedzie planowac "droge kariery" |
Autor: | Karol66 [ 11 maja 2004, 12:02 ] |
Tytuł: | |
czlowiek sie starzeje i klikanie po klawiaturze w odstepach nanosekundowych sprawia mu coraz wieksza trudnosc poza tym oczka juz nie te co kiedys i jedyne zdarzenie jakie bez problemu rejestrujesz podczas RvR jest zejscie smiertelne na starosc irl jest viagra - w grach jej role spelniaja macra poza tym powiem ci ze to fun jak sobie napiszesz macro ktore gra bardziej inteligetnie od Ciebie ja jeszcze do tego nie doszedlem ale to pewnie kwestia zbyt wysoko postawionej poprzeczki (skromnosc zabrania mi podania IQ ) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |