Potrzebuje jakiegoś benchmarka pod dx11 do maksymalnego obciążania karty na kilka godzin, coś jak furmark tylko zamist opengl, dx11. Dobrze by było gdyby była w tym benchu opcja obciążenia CPU.
Dziwne rzeczy się dzieją ale jak gram w niektóre gry to obraz tak jak by hm faluje. Widać to jedynie na krawędziach, np modeli czy interfejsu. Wygląda to tak jak by nałażono zakłócenie na dwu wymiarowy obraz a nie na to co jest renderowane w 3D - jak filtr pełno ekranowy. Przypomina to nieco żar
choć jest mniej intensywny oraz raczej ostry i kanciasty niż krągły i płynny; ciężko to opisać...
PC to gf gtx660Ti Asus DCu II, i5 2500k, Asus P8P67 pro rev 3.0, 2x4gb ram crosair vengeance low profile 1600MHz, ustawione na 1333MHz.
Dodam że nawet po wyłączeniu gry te zakłócenia pozostają przez jakiś czas widoczne na pulpicie, co ciekawe furmark ich nie wywołuje.