tczewiak napisał(a):
"W związku z wydłużonym terminem dostawy produktu oświadczam, iż rezygnuję z umowy kupna-sprzedaży zawartej w dniu xxx poprzez serwis internetowy allegro.pl. Proszę o zwrot wpłaconych środków na konto o numerze: xxxxx"
Ma 14 dni na zwrot hajsu.
Jeśli by wysłał to zwrot pokrywałbyś Ty (bo towar jest zgodny z opisem). Jeśli nie wysłał to problemu nie ma.
Na Twój negatyw/neutral/pozytyw powinno mieć wpływ to jak się teraz sprzedawca zachowa.
1. Czy zwróci szybko pieniądze?
2. Czy nie będzie kombinować?
3. Czy założy spór allegro (nie pamiętam jak to się nazywało - chodzi o zwrot kosztów prowizji)?
i jeszcze podpis, pieczątka, data u góry w rogu (lewym kuźwa!), ksero dowodu, zaświadczenie o niekaralności, drugi dokument ze zdjęciem
Ja jak chcem zwrócić nie bawię się żadne urządowe kocopoły - komu to w ogóle potrzebne? Sami sobie ludzie pod górkę robią.
A zwrot kosztów prowizji dostanie bo niby dlaczego miałby płacić prowizję od sprzedaży allegro, jeżeli do sprzedaży nie doszło? No sorry...