Mam pytanie co do gwarancji itp a nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam tutaj.
Kupilem w komputroniku przez internet tego lapka :
http://www.komputronik.pl/product/30307 ... C3PB_.htmlJeden 2 dni dzialal ok ale dzis przestal startowac. Wciskam przycisk power podswietlanie klawiatury wlacza sie na sekunde jak zawsze przy starcie ale logo lenovo juz sie nie pojawia i mam tylko czarny ekran .
Do tej pory mialem zawsze szczescie i zero doswiadczenia z gwarancjami serwisami itd.
czy lepiej oddac go do komputronika powolujac sie na niezgodności towaru z umową czy gadac bezposrednio z lenovo.
Zdaje sie ze mam tez 14 dni zeby oddac go poprostu do komputronika nawet bez powodu?
Da sie ich zmusic zeby poprostu wymienili mi laptop na nowy a nie probowali go cholera wie ile czasu naprawiac?
Co byscie zrobili na moim miejscu ktos ma doswiadczenie z serwisem lenovo? Z tego co czytalem mocno ssie siusiaka.