Fajnie się Samsung zachował. Pamiętacie jak pisałem, że tv mi się włącza i wyłącza? To było w jakoś w październiku.
Problem się znowu zaczął. Wtedy kazano mi zresetować tv do fabrycznych. Niestety od 2 tygodni jest znowu to samo. Nawet w którymś momencie musiałem wyjąć wtyczkę bo nic nie szło zrobić.
Napisałem do nich maila że problem znowu występuje. Najlepsze jest to, że gwarancja mi upłynęła dokładnie 6 grudnia 2015. Pisząc maila wspomniałem o tym i wspomniałem że problem zgłaszałem przed upływem okresu gwarancji.
Wczoraj zadzwonili że warunkowo mi uznają i w piątek serwis przyjedzie do domu.
Mogli się wypiąć i mnie olać. Swoją drogą łudze się że mi wymienną tv na nowy model
ale znając moje szczęście to koleś wymieni płytkę od zasilania i będzie GG w ciągu 5 minut
Dam znać jak się to skończyło. Telewizor że średniej półki cenowej 3500-3700 2 lata temu. Chyba jest zaprogramowany na działanie przez 2 lata... czytałem o takich walkach ostatnio przez największe firmy rtv na świecie.