mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4779 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 239  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 17:19 
Cytuj  
a ja dawno nie widziałem takiej która by nie puszczała 8) Akurat mam właczoną Trackmanię i mi wyświetla DTS Digital. A ostatnio się oglądałem w Heavy Rain - co to za szum wody za plecami ;)

embe - odnośnie tego subwoofera to jesteś pewny? Bo ma to potężne pierdolnięcie, chodzi nie tylko podłoga a cały dom ;)

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 18:25 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Podkręciłem sobie GPU Strixa 970,

GPU Boost Clock na 1400
Max GPU Voltage 1210
MemoryClock 7800
Power Target 120%

Różnica w testach jakieś 10-13%. Zauważalna w grach, temperatury 68-73 stopnie po 30 minutach czyli rewelacja. Jak ktoś ma za mało klatek, np w The Division śmiało może podkręcać. Ustawienia wziąłem z różnych stron w necie na sprawdzonych topikach.

http://www.3dmark.com/compare/cg/3565663/cg/3558734
http://www.3dmark.com/compare/sd/3967733/sd/3959779
http://www.3dmark.com/compare/fs/8031467/fs/8003396


jakie masz chlodzenie na tym 6700? jak temperatury przy 4,0 i wyzej (jesli probowales)?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 18:42 
Cytuj  
Sobtainer Napisane: 27 mar 2016 16:16 napisał(a):
Ja wczoraj podkręciłem procka do 4,5ghz i różnica w testach to jakieś 3-5%, prawie zero. Rozmawiacie o ramie, ale pomyślałem że napiszę o tym :) natomiast w syntetycznym teście obróbki obrazu 4,5ghz znacznie szybciej przetworzyło obraz w cinebench.


bequiet dark rock 3. Na 4.5GHz w stresie w programach obciazajacych miałem max 81 stopni na jednym z rdzeni, reszta poniżej 78.

Różnica w wydajności znikoma, natomiast w słyszalności wentylatorów duża bo z 350rpm kręcily po 900-1200 a to już słychać.

Programy do testowania to cinebenchnark oraz prime95. HWMonitor do monitorowania. Generalnie lepiej podkręcić GPU niż procka w grach. Generalnie gdyby była różnica w wydajności w grach to spoko, ukłoniłbym się, dał na ai suite asusa opcję kręcenia po 1000rpm 4 wentyli i przegryzłbym ten szum, ale cisza przy 350rpm cpu wentyla oraz reszta stojąca pasywnie w budzie naprawdę daje radę i komp oprócz tego że lampka świeci od power nie pokazuje oznak włączenia :)

jedyne co bym chciał teraz wstawić do tego 6700k to Ti, ale nie mam kasy i raczej się nie zapowiada bym miał w tym roku. Ale Ti + QHD/4k monitor to to na co teraz hypuje :) zobaczymy jak pascale sobie z tym radzić będą i czy w kwocie 3k za GPU będzie można swobodnie grać w 4k.

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 20:25 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
bequiet dark rock 3.


Noob question - tez kupilem to chlodzenie przy skladaniu nowej budy i mam watpliwosci, mianowicie - wedlug specyfikacji chlodzenie ma 2 wiatraki, w biosie tez pokazuje cpu fan 1 i cpu fan 2, ale ten cpu fan 2 w ogole sie nie wlacza, ani w idle, ani w stresie, ani nawet w biosie jak mu dam all fans 100% i wszystko zaczyna wyc, to ten jeden pokazuje 0rpm. Cos zle podlaczyli, czy mi cos umyka i tak ma byc?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 20:32 
Cytuj  
Ja mam jeden wiatrak, skąd masz 2?

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 20:36 
Cytuj  
135mm pomiedzy radiatorami i 120mm frontowy. Chyba, ze ty masz dark rock 3 i tym sie rozni od mojego dark rock PRO 3?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2016, 20:53 
Cytuj  
Coś masz źle podłączone. Ja mam DarkRock 3, a Ty masz Pro dlatego masz 2.

Powinieneś mieć podłączone w ten sposób to. Frontowy pod CPU_FAN a tylny powinien być wpięty w CPU_OPT. Wtedy robi się tzw. system push-pull. Jeżeli masz to inaczej zrobione to masz źle. Czyli ten w środku pomiędzy radiatorami powinien być wpięty pod CPU_OPT.

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2016, 17:59 
Cytuj  
Pokazali specyfikację nowego "pełnego" Pascala. Kurwa co to będzie za potwór :D. Co prawda to karta "profesjonalna" do obliczeń ale ten do gier raczej zbytnio różnić się nie będzie (może poza zmniejszeniem liczby rdzeni CUDA na SM).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:43 
Cytuj  
Konsekwencją tego będzie też to, że na nim będą też droższe niż obecne konsumenckie wersje (Titany, 980ti itp) obecnego najwięszego czipu. Obstawiam, że ewentualny 1080Ti (jeżeli w ogóle wyjdzie i 'pełny Pascal' nie będzie ograniczony w konumenckich wersjach tylko do Titanów) to pewnie będzie z 4k zł za najtańsze wersje. No i szybko to tych kart nie będzie.

NVIDIA robi takiego potwora bo ją Intel goni i ciśnie w HPC.


Pozostałe czipy od NVIDII i AMD pewnie będą raczej relatywnie średniej wielkości i będa się nastawiały na to, żeby z tej umiarkowanej wielkości wycisnąć max mocy przy umiarkowanym poborze prądu.


Edit:

PS. Inna sprawa, że ten "pełny Pascal" jest bardzo bardzo mocno pod obliczenia DP zrobiony kosztem innych rzeczy. Chyba nie będzie aż takim potworem pod gry jakby to wynikało z pierwszego rzutu oka na wielkość czipu, ilość rdzeni, itp Chociaż tu mnie moja mikra wiedza ogranicza. Może się mylę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2016, 19:01 
Cytuj  
Do tego przecieki, że konsumencka wersja dalej na GDDR5. W sumie nie byłbym zaskoczony, skoro konkurencja jest w dupie, to po co cisnąć kosztowne innowacje.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2016, 21:37 
Cytuj  
jak dla mnie to tez znak ze playstation 4.5 to jednak bullshit :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 08:40 
Cytuj  
No nic nie stoi na przeszkodzie aby wersja "pod gry" wyglądała inaczej i miała po prostu mniej rdzeni CUDA na każdy SM na FP64 np. Trzeba poczekać jeszcze za 2-3 miesiące aby poznać więcej detali. Tak czy inaczej te karty powinny zapewnić już optymalną moc pod 4k i pełne wsparcie dx 12 z najwyższym feature level.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 08:54 
Cytuj  
Ale 4K to nadal nie wiem do czego ma zastosowanie w monitorach, o ile w TV o wielkościach powyżej 60" ma sens to w monitorze do 32", których i tak na rynku jest bardzo mało to rozdzielczość 2560×1600 jest maksymalna pod względem użyteczności i komfortu.

Ja obstawiam że nowe karty nvidia np następca obecnej 970 będzie miał max 10-15% przyrost mocy i jeszcze większą kulturę pracy.
Na 4K ostrzy sobie ząbki intel, który nie wiem jak chce to ugryźć.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 08:58 
Cytuj  
Zastosowanie 4K w grach zredukuje aliasing.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 10:00 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Tak czy inaczej te karty powinny zapewnić już optymalną moc pod 4k i pełne wsparcie dx 12 z najwyższym feature level.


Albo bardziej realnie, +30% jak zawsze.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 11:33 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ale 4K to nadal nie wiem do czego ma zastosowanie w monitorach, o ile w TV o wielkościach powyżej 60" ma sens to w monitorze do 32", których i tak na rynku jest bardzo mało to rozdzielczość 2560×1600 jest maksymalna pod względem użyteczności i komfortu.

Ja obstawiam że nowe karty nvidia np następca obecnej 970 będzie miał max 10-15% przyrost mocy i jeszcze większą kulturę pracy.
Na 4K ostrzy sobie ząbki intel, który nie wiem jak chce to ugryźć.


normalnie bym powiedzial zebys podszkolil zabola w kwestii handlu i wybudzania potrzeby w kliencie kupienia czegos, czego nie potrzebuje


ale zazwyczaj sie za to placi ciezkie $$$ :)

imo kazdy w zyciu powinien miec jakies doswiadczenie w handlu zeby sie zycia nauczyl hehe


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 11:38 
Cytuj  
Ta a później ci co robili w handlu to do jakiegoś zakupu czają się kilka lat, nie? :P


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 11:41 
Cytuj  
Handluje truskawkami zalicza się?[emoji14]

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 11:46 
Cytuj  
wlasnie, kiedy truskawy beda?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2016, 11:47 
Cytuj  
Jak będą takie upały to w połowie maja i sezon potrwa max 2tyg :o

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4779 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 239  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.