Rozdzielczosc wyswietlania nie ma nic wspolnego z ladowaniem sie tekstur ani modeli.
Przy obecnych modelach kart zmiana rozdzielczosci w dol/w gore daje jakiekolwiek efekty jedynie przy aplikacjach gdzie jest uzywane duzo efektow fullscreenowych jak np HDRI albo jak ktos ostre FSAA zarzuci i ma karte ze slabym fillrate.
Modele i tekstury zawsze maja taki sam rozmiar bez wzgledu na rozdzielczosc w jakiej gramy, te detale daje sie w wiekszosci gier regulowac suwaczkiem odpowiednim
Karta sieciowa moze uzywac proca, ale nie musi. Wiekszosc 3comow ma wlasne uklady do kontroli transmisji i wszystkich innych sieciowych badziewi, a procesor dostaje tylko dane o ktore poprosil.
A ludzie grali w q3 na takich debilnych detalach bo to hunting ez moad jest, i do tego szybciej chodzi. Latwiej zauwazyc czerwonego goscia na bialym tle niz wojaka w urban camo na tle zabudowan
A potem ludzie mowia ze maja skill jak zenek co napierdala 100 headow na minute wpierdalajac czeresnie..