Ashton napisał(a):
Toshibe odradzam, minal miesiac odkad oddalem zasilacz do naprawy (gwarancja) Tlumacza sie ze niemoga go naprawic i probuja sprowadzic nowy........ caly kurwa miesiac ? Od teraz nikomu nie polece produktow toshiby.
to zaczniesz polecać acera/aristo/medion/xxx ?
zastanów się co w ogóle wygadujesz
jak już masz problem to powiedz z jaką serią, a nie kładziesz pod topór całą firmę
mówiłem wyraźnie: TOSHIBA SATELLITE - to jest najwyższa póła (choć satellite'ów jest też kilka serii)
tak samo jak IBM THINKPAD seria R lub X ... czy jeszcze może inna - nie znam wszystkich
poza tym ... to nie toshiba serwisuje w polsce, tylko firma która podpisuje z nią umowę - i to tłumaczy wszystko.
(w polsce głównym serwisantem wielu producentów laptopów jest chyba NRC)
Logain: wspomnij pare słow o przyszłych wydarzeniach z serwisowaniem i jaka firma serwisować będzie Twojego lapsa.