Aldatha napisał(a):
kazdy nextgen ma problemy z wydajnoscia i przepustowoscia , doskonale to widac np w xboxowym mass effect gdzie gra przypomina dobry sf film a tekstury musza sie doczytywac
We środę dostałem Unreala 3. Mam go odpalonego w maxie w 1680x1050, 16xanizo i x4 antia. W momencie kiedy ładuje się gra, pojawia się obraz, grafika jest w low details. Po 3 sekundach włącza się dopiero full wypas. Oczywiście nic nie zwalnia, dysk nie mieli, wszystko jest jak najbardziej okej, po prostu tekstury muszę się dograć i wtedy dopiero je widać.
Anyway, Unreal Engine po prostu miażdży. Dawno nie było tak wyjebistego enginu na PC imo. Grafika jest naprawdę piękna, miód na maxa, szczegółów ogrom a przy tym gra jest trudna ze względu na właśnie grafikę. Postacie są tak szczegółowe, że zlewają się ze ścianami. Woda jest miażdżąca, bronie są zrobione jeszcze lepiej. Wkurza tylko krew na postaciach, jakas taka dziwna [czyt. Gears of War filmy i zlookaj].