No, to teraz Wam coś postnę about monitorów Della:
1. Ponad rok temu kupiłem monitor Dell u2410f. Po 2 miesiącach, na środku ekranu zaczęły się pojawiać paski innego koloru niż biały, było to zauważalne najbardziej na jasnych aplach oraz przestało działać USB. Oddałem monitor do gwarancji w sklepie w którym go kupiłem, po czym został mi wymieniony na refurbished, 2. Dostałem za drugim razem refurbished z bad pixelem na środku ekranu, oddałem go do gwarancji po czym dostałem nowiutki monitor bo badpixel w gwarancji premium panel jest automatycznie wymieniany na nowy monitor, 3. Niestety, ale nowy monitor, po kilku miesiącach zaczął tak świecić białym, że zamiast białego był szary... znowu go oddałem na gwarancję po czym dostałem refurbished, 4. Ta 4 wymiana, po 2 dniach od przywiezienia go do domu ze sklepu w którym kupiłem 1-szy monitor, okazała się znowu TOTALNĄ PORAŻKĄ, ponieważ monitor zaczął paskować kreskami różnego koloru na matrycy, zaczął się samoczynnie wyłączać bez możliwości włączenia go przyciskiem Power (wklejałem Wam tutaj screeny tego) 5. Teraz mi się szykuje 5 wymiana monitora i przywiezienia go znowu do sklepu w którym go kupiłem,
I teraz tak, cała ta hostoria trwała 1,5 roku. Po zakupie drugiego Della i podłączeniu go w tryb dual view i zobaczeniu jak mi ten 1-szy monitor świeci, powiedziałem sobie że koniec! nie dam rady znowu tego wymieniać, oddawać na gwarancję, znowu się z nimi użerać itd. Więc poprosiłem sprzedawce w moim sklepie o zwrot pieniędzy po 5 wymianach monitora. Zajęło to wszystko jakieś 3-4 tygodni od 1-szego maila do BOK Della ale w końcu wygrałem i dostałem zwrot kasy za wadliwy produkt od nich.
Aktualnie jestem w posiadaniu nowiutkiego u2410f który swieci idealnie, natomiast ten 1,5 roczny monitor poszedł już sobie do dystrybutora.
Reasumując. Nigdy więcej nie kupię ani jednej rzeczy od tej firmy, żadnej. To, że mają 24h serwis nie oznacza praktycznie nic, bo co z tego że mi wymieniali monitor w ciągu 24h skoro robili to na przysłowiowe "odwal się" się Pan i bierz refurbished a one dalej były zepsute. Bardzo się zawiodłem na tej firmie, zwłaszcza że chciałem mieć Dual View z prawdziwego zdarzenia. Wychodzi na to, że lepiej zainwestować w Samsunga za 1000PLN niż w HIPS wysoki model Della. Żałuje tylko że nie posłuchałem kilku osób na tym forum polecających EIZO, bym był pewno znacznie bardziej zadowolony niż z tych Dellów.
|